2 min. čítanie

Virtuálny obchod Lacoste chce meniť e-commerce

Lacoste považuje svoj virtuálny projekt za ambiciózny a ponúka pohlcujúcu interaktívnu cestu, ktorá podľa značky znamená "znovuobjavenie elektronického obchodu". Nech to už znamená čokoľvek, Lacoste nastúpila do vlaku, v ktorom sa vezú už Gucci, Adidas a ďalší. 

Virtuálny obchod Lacoste chce meniť e-commerce

Obchod vytvorila spoločnosť Emperia

Vo svojom prvom virtuálnom obchode chce Lacoste stavať na “zákazníckej skúsenosti” a zároveň posilniť pocit komunity medzi nakupujúcimi. 

Virtuálny obchod Lacoste vytvorila platforma Emperia a užívatelia k nemu majú prístup prostredníctvom desktopových a mobilných zariadení. Vďaka tomu sa môžu zákazníci v tomto priestore zoznámiť s kolekciou oblečenia ešte pred nákupom. Na druhej strane virtuálny obchod Lacoste v metaverse poskytuje zákazníkom priamy prístup do online obchodu.

|

 

Lacoste prepája odmeny, nakupovanie a hry 

Používatelia, ktorí chcú preskúmať virtuálny svet Lacoste, budú musieť prejsť ústami ikonického krokodíla. Dostanú sa do showroomu značky, kde sa môžu zoznámiť s novou dovolenkovou kolekciou a pozrieť si ju v 360°.

Ďalšia miestnosť umožňuje interakciu s kolekciou prostredníctvom gamifikácie, čo je moderný spôsob, ako vyzvať spotrebiteľov, aby jedinečným spôsobom objavili ďalšie produkty. 

A posledná miestnosť bude otvorená výlučne pre členov komunity UNDW3, ktorí majú Lacoste NFT (UNDW3 Genesis Pass). Okrem toho budú v tejto miestnosti umiestnené krabice s odmenami, napríklad adventný kalendár, pričom každý deň bude vybraných päť používateľov, ktorí vyhrajú exkluzívnu cenu.

Nakupovanie v metaverse

Lacoste nie je jedinou luxusnou módnou značkou, ktorá investuje do Web3. Od 27. októbra do 9. novembra Gucci predstavila svoj Gucci Vault Land v The Sandbox. Tento zážitok trval dva týždne a bol založený na súťažiach, hrách, NFT a ďalších.  

Adidas tiež nedávno vstúpil do metaverse so svojou prvou kolekciou NFT wearables a Walmart vytvoril kompletný metaverse zážitok s Walmart land.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI-generovaná kreatíva – rýchlosť a variabilita na max
5 min. čítanie

AI-generovaná kreatíva – rýchlosť a variabilita na max

Digitálny marketing prechádza revolúciou, ktorej hnacou silou je umelá inteligencia (AI). Tradičná tvorba marketingových kreatív – či už ide o vizuály, bannery, reklamné texty alebo videá – si vyžaduje množstvo času, ľudských zdrojov a finančných prostriedkov. Navyše, pri manuálnej tvorbe obsahu je veľmi ťažké dosiahnuť vysoký stupeň personalizácie, ktorý dnešní zákazníci očakávajú.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
EÚ ide po lacných balíkoch z Ázie. Denne ich príde 12 miliónov
2 min. čítanie

EÚ ide po lacných balíkoch z Ázie. Denne ich príde 12 miliónov

Každý deň prúdi do Európy 12 miliónov malých balíkov z online obchodov mimo EÚ. Väčšina z nich je zámerne podhodnotená, aby sa vyhli daniam a mnohé obsahujú nebezpečné výrobky. Do hry teraz vstupuje Európsky parlament s návrhmi, ktoré by mohli zásadne ovplyvniť spôsob, akým nakupujeme online.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge Europe
14 rokov kávy: Z detskej izby na na najväčší e-shop s kávou na Slovensku
3 min. čítanie

14 rokov kávy: Z detskej izby na na najväčší e-shop s kávou na Slovensku

Slovensko je známe svojou láskou ku kvalitnej káve a jednou z najvýraznejších značiek na tomto trhu je pražiareň kávy COFFEEIN, ktorá už 14 rokov prináša svojim zákazníkom to najlepšie z celého sveta. Za ich úspechom stojí nielen vášeň pre kávu, ale aj neustála snaha o vzdelávanie trhu a osobné návštevy farmárov v krajinách, kde sa […]

Peter Szabó Peter Szabó
Coffeein