2 min. čítanie

Virtuálny obchod Lacoste chce meniť e-commerce

Lacoste považuje svoj virtuálny projekt za ambiciózny a ponúka pohlcujúcu interaktívnu cestu, ktorá podľa značky znamená "znovuobjavenie elektronického obchodu". Nech to už znamená čokoľvek, Lacoste nastúpila do vlaku, v ktorom sa vezú už Gucci, Adidas a ďalší. 

Virtuálny obchod Lacoste chce meniť e-commerce

Obchod vytvorila spoločnosť Emperia

Vo svojom prvom virtuálnom obchode chce Lacoste stavať na “zákazníckej skúsenosti” a zároveň posilniť pocit komunity medzi nakupujúcimi. 

Virtuálny obchod Lacoste vytvorila platforma Emperia a užívatelia k nemu majú prístup prostredníctvom desktopových a mobilných zariadení. Vďaka tomu sa môžu zákazníci v tomto priestore zoznámiť s kolekciou oblečenia ešte pred nákupom. Na druhej strane virtuálny obchod Lacoste v metaverse poskytuje zákazníkom priamy prístup do online obchodu.

 

Lacoste prepája odmeny, nakupovanie a hry 

Používatelia, ktorí chcú preskúmať virtuálny svet Lacoste, budú musieť prejsť ústami ikonického krokodíla. Dostanú sa do showroomu značky, kde sa môžu zoznámiť s novou dovolenkovou kolekciou a pozrieť si ju v 360°.

Ďalšia miestnosť umožňuje interakciu s kolekciou prostredníctvom gamifikácie, čo je moderný spôsob, ako vyzvať spotrebiteľov, aby jedinečným spôsobom objavili ďalšie produkty. 

A posledná miestnosť bude otvorená výlučne pre členov komunity UNDW3, ktorí majú Lacoste NFT (UNDW3 Genesis Pass). Okrem toho budú v tejto miestnosti umiestnené krabice s odmenami, napríklad adventný kalendár, pričom každý deň bude vybraných päť používateľov, ktorí vyhrajú exkluzívnu cenu.

Nakupovanie v metaverse

Lacoste nie je jedinou luxusnou módnou značkou, ktorá investuje do Web3. Od 27. októbra do 9. novembra Gucci predstavila svoj Gucci Vault Land v The Sandbox. Tento zážitok trval dva týždne a bol založený na súťažiach, hrách, NFT a ďalších.  

Adidas tiež nedávno vstúpil do metaverse so svojou prvou kolekciou NFT wearables a Walmart vytvoril kompletný metaverse zážitok s Walmart land.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Česi sa neboja skúšať nové e-shopy a svoju ekonomickú situáciu vnímajú lepšie, ukázal výskum APEK
3 min. čítanie

Česi sa neboja skúšať nové e-shopy a svoju ekonomickú situáciu vnímajú lepšie, ukázal výskum APEK

Lojalita zákazníkov v online prostredí je z roka na rok silnejšia a pre e-shopy je dôležitá. Aj napriek tomu majú nové kvalitné internetové obchody stále sľubnú šancu uspieť na trhu. Ako totiž ukázal prieskum českej Asociácie pre elektronický obchod (APEK), len v prvom štvrťroku tohto roka si štyria z desiatich online nakupujúcich vybrali na svoj […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+