2 min. čítanie

Virtuálny obchod Lacoste chce meniť e-commerce

Lacoste považuje svoj virtuálny projekt za ambiciózny a ponúka pohlcujúcu interaktívnu cestu, ktorá podľa značky znamená "znovuobjavenie elektronického obchodu". Nech to už znamená čokoľvek, Lacoste nastúpila do vlaku, v ktorom sa vezú už Gucci, Adidas a ďalší. 

Virtuálny obchod Lacoste chce meniť e-commerce

Obchod vytvorila spoločnosť Emperia

Vo svojom prvom virtuálnom obchode chce Lacoste stavať na “zákazníckej skúsenosti” a zároveň posilniť pocit komunity medzi nakupujúcimi. 

Virtuálny obchod Lacoste vytvorila platforma Emperia a užívatelia k nemu majú prístup prostredníctvom desktopových a mobilných zariadení. Vďaka tomu sa môžu zákazníci v tomto priestore zoznámiť s kolekciou oblečenia ešte pred nákupom. Na druhej strane virtuálny obchod Lacoste v metaverse poskytuje zákazníkom priamy prístup do online obchodu.

|

 

Lacoste prepája odmeny, nakupovanie a hry 

Používatelia, ktorí chcú preskúmať virtuálny svet Lacoste, budú musieť prejsť ústami ikonického krokodíla. Dostanú sa do showroomu značky, kde sa môžu zoznámiť s novou dovolenkovou kolekciou a pozrieť si ju v 360°.

Ďalšia miestnosť umožňuje interakciu s kolekciou prostredníctvom gamifikácie, čo je moderný spôsob, ako vyzvať spotrebiteľov, aby jedinečným spôsobom objavili ďalšie produkty. 

A posledná miestnosť bude otvorená výlučne pre členov komunity UNDW3, ktorí majú Lacoste NFT (UNDW3 Genesis Pass). Okrem toho budú v tejto miestnosti umiestnené krabice s odmenami, napríklad adventný kalendár, pričom každý deň bude vybraných päť používateľov, ktorí vyhrajú exkluzívnu cenu.

Nakupovanie v metaverse

Lacoste nie je jedinou luxusnou módnou značkou, ktorá investuje do Web3. Od 27. októbra do 9. novembra Gucci predstavila svoj Gucci Vault Land v The Sandbox. Tento zážitok trval dva týždne a bol založený na súťažiach, hrách, NFT a ďalších.  

Adidas tiež nedávno vstúpil do metaverse so svojou prvou kolekciou NFT wearables a Walmart vytvoril kompletný metaverse zážitok s Walmart land.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?
3 min. čítanie

Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?

Krátky videoobsah je silným marketingovým nástrojom s reálnym dopadom na predaj. Platformy ako TikTok a Instagram síce nastavili istý štandard, no YouTube Shorts si ešte len hľadá cestu do marketingových stratégií značiek. Mnoho inzerentov ešte nevyužilo potenciál tohto formátu. Podľa správy eMarketer môžu práve krátke videá na YouTube ponúknuť značkám výnimočnú príležitosť na budovanie vzťahov […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+