1 min. čítanie

Ďalšie kroky v e-commerce: Kde sa bude investovať najviac?

Zaujímalo vás niekedy, čo majú v pláne a aké výzvy vnímajú iní ľudia z oblasti e-commerce? Nedávna štúdia spoločnosti Pattern medzi takmer 200 vedúcimi predstaviteľmi firiem zistila zaujímavé poznatky o ich strategických prioritách.

Ďalšie kroky v e-commerce: Kde sa bude investovať najviac?
Zdroj: Depositphotos

Prieskum ukázal, že v súčasnosti viac ako tretina (presnejšie 36 %) všetkého marketingu spočíva v zapojení influencerov s cieľom zvýšiť predaj a expozíciu značky. Lídri investujú do dizajnu, interaktívnych videí a vynikajúcej relevantnosti obsahu. Zvyknú diverzifikovať platformy a pozorne sledujú dianie vo svete, aby ho mohli využiť na prenikanie na globálny trh (40 %).

Zdroj: Pattern UK

Zistenia z prieskumu poukazujú na silnú potrebu zvyšovať mieru konverzie a zabezpečiť návštevnosť online ponúk. Okrem toho je pomerne zrejmé, že lídri sa chcú pohybovať mimo hlavných trhov a využívať spotrebiteľské základne inde.

Vedúci pracovníci, ktorí spolupracujú s e-commerce akcelerátormi, dvakrát častejšie veria, že ich cesta rozvoja je bez podstatných prekážok. Z toho vyplýva, že pre spoločnosti, ktoré sa snažia o expanziu v čoraz komplikovanejšom a konkurenčnom prostredí online obchodu, môžu byť podobné obchody kľúčové.

Vedúci pracovníci výrazne podporujú high-impact projekty napriek obmedzeným zdrojom a finančným obavám. Sústreďujú sa na zlepšovanie webových ponúk, zvýšenie počtu marketingových kampaní influencerov, riešenie logistických problémov a kontrolu neoprávnených predajcov.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
SEO sa zmenilo. Ste pripravení?
3 min. čítanie

SEO sa zmenilo. Ste pripravení?

Vaši konkurenti už bodujú na ChatGPT, Reddite a v AI vyhľadávačoch, zatiaľ čo vy stále budujete spätné odkazy a optimalizujete pre Google. Mladší používatelia dnes začínajú s hľadaním informácií na sociálnych sieťach, nie na tradičných vyhľadávačoch. Ak vaša SEO stratégia nefunguje aj mimo Google, uniká vám zásadná zmena v tom, ako ľudia reálne vyhľadávajú informácie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Spamové filtre neodpúšťajú. Až 95 % odosielateľov e-mailov končí ako spam
4 min. čítanie

Spamové filtre neodpúšťajú. Až 95 % odosielateľov e-mailov končí ako spam

E-mailová kampaň môže byť perfektná, a napriek tomu skončí v spame. Až 95 % odosielateľov e-mailov sú podľa štatistík spoločnosti Mailkit technicky vnímaní ako spameri. Prečo? Pretože im chýba reputácia, technické nastavenie a relevantná databáza. Aj legitímne firmy preto končia v spame. Dôvodom môže byť zlá reputácia odosielateľa, preplnená databáza alebo chýbajúce technické nastavenie. Prešla […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge