Prieskum ukázal, že v súčasnosti viac ako tretina (presnejšie 36 %) všetkého marketingu spočíva v zapojení influencerov s cieľom zvýšiť predaj a expozíciu značky. Lídri investujú do dizajnu, interaktívnych videí a vynikajúcej relevantnosti obsahu. Zvyknú diverzifikovať platformy a pozorne sledujú dianie vo svete, aby ho mohli využiť na prenikanie na globálny trh (40 %).
Zistenia z prieskumu poukazujú na silnú potrebu zvyšovať mieru konverzie a zabezpečiť návštevnosť online ponúk. Okrem toho je pomerne zrejmé, že lídri sa chcú pohybovať mimo hlavných trhov a využívať spotrebiteľské základne inde.
Vedúci pracovníci, ktorí spolupracujú s e-commerce akcelerátormi, dvakrát častejšie veria, že ich cesta rozvoja je bez podstatných prekážok. Z toho vyplýva, že pre spoločnosti, ktoré sa snažia o expanziu v čoraz komplikovanejšom a konkurenčnom prostredí online obchodu, môžu byť podobné obchody kľúčové.
Vedúci pracovníci výrazne podporujú high-impact projekty napriek obmedzeným zdrojom a finančným obavám. Sústreďujú sa na zlepšovanie webových ponúk, zvýšenie počtu marketingových kampaní influencerov, riešenie logistických problémov a kontrolu neoprávnených predajcov.