Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
1 min. čítanie

Ďalšie kroky v e-commerce: Kde sa bude investovať najviac?

Zaujímalo vás niekedy, čo majú v pláne a aké výzvy vnímajú iní ľudia z oblasti e-commerce? Nedávna štúdia spoločnosti Pattern medzi takmer 200 vedúcimi predstaviteľmi firiem zistila zaujímavé poznatky o ich strategických prioritách.

Ďalšie kroky v e-commerce: Kde sa bude investovať najviac?
Zdroj: Depositphotos

Prieskum ukázal, že v súčasnosti viac ako tretina (presnejšie 36 %) všetkého marketingu spočíva v zapojení influencerov s cieľom zvýšiť predaj a expozíciu značky. Lídri investujú do dizajnu, interaktívnych videí a vynikajúcej relevantnosti obsahu. Zvyknú diverzifikovať platformy a pozorne sledujú dianie vo svete, aby ho mohli využiť na prenikanie na globálny trh (40 %).

Zdroj: Pattern UK

Zistenia z prieskumu poukazujú na silnú potrebu zvyšovať mieru konverzie a zabezpečiť návštevnosť online ponúk. Okrem toho je pomerne zrejmé, že lídri sa chcú pohybovať mimo hlavných trhov a využívať spotrebiteľské základne inde.

Vedúci pracovníci, ktorí spolupracujú s e-commerce akcelerátormi, dvakrát častejšie veria, že ich cesta rozvoja je bez podstatných prekážok. Z toho vyplýva, že pre spoločnosti, ktoré sa snažia o expanziu v čoraz komplikovanejšom a konkurenčnom prostredí online obchodu, môžu byť podobné obchody kľúčové.

Vedúci pracovníci výrazne podporujú high-impact projekty napriek obmedzeným zdrojom a finančným obavám. Sústreďujú sa na zlepšovanie webových ponúk, zvýšenie počtu marketingových kampaní influencerov, riešenie logistických problémov a kontrolu neoprávnených predajcov.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?
5 min. čítanie

Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?

Zákazníci sú náročnejší než kedykoľvek predtým. Očakávajú rýchlosť, pohodlie a zároveň osobný prístup. Ak chcete osloviť zákazníkov, nestačí len predávať – oplatí sa budovať vzťahy a prinášať hodnotu, inak riskuje stratu lojality. Prieskum zákazníckej skúsenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaľuje, ktoré faktory dnes rozhodujú o úspechu značiek a ako sa im prispôsobiť. Aké ponaučenia […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+