Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
3 min. čítanie

Vietor v Dotidot: Nová CEO Petra Pacáková vymenila vedenie a chce dosiahnuť globálny úspech

Trh elektronického obchodu prechádza veľkými zmenami. A práve v tomto období začína spoločnosť Dotidot (predtým PPC Bee) písať novú kapitolu.

Vietor v Dotidot: Nová CEO Petra Pacáková vymenila vedenie a chce dosiahnuť globálny úspech

Dotidot poskytuje riešenia pre automatizáciu marketingu. “Väčšina našich klientov rozširuje svoje automatizačné aktivity. V dôsledku toho došlo k významným zmenám na vedúcich pozíciách a strategických cieľoch v celej spoločnosti,” uviedla spoločnosť v tlačovej správe.

Zakladateľ odstúpil z vedenia

“Poznám vo svojom okolí príbehy, keď bol zakladateľ najväčšou brzdou svojej spoločnosti. Nevedel delegovať, vedel všetko najlepšie a nechápal, že niekto iný môže urobiť lepšie rozhodnutie pre dobro jeho firmy. Takáto spoločnosť by nikdy neprerástla jeho vlastné ego. Vždy bude v úzadí. Nikdy nebude tým, čím by mohla byť,” hovorí Pavel Vachek o svojom rozhodnutí odstúpiť z funkcie šéfa spoločnosti Dotidot.

Petra viedla spoločnosť Dotidot z pozície Chief Growth Officer niekoľko posledných rokov. “Verím, že najlepší ľudia prichádzajú zvnútra. Keď sme pred takmer štyrmi rokmi prijali Petru, videli sme jej potenciál. Keď potom chodíte na porady a vidíte, že niekto dokáže lepšie hovoriť so zamestnancami, určovať smerovanie produktu, ale aj pôsobiť ako tvár spoločnosti navonok, máte pred sebou jasnú voľbu. Petra má víziu a energiu na to, aby to dokázala,” hovorí Pavel o svojom rozhodnutí. Pri tomto rozhodnutí mu pomohol aj jeho investor, spoločnosť Reflex Capital, ktorá mu poskytla poradenstvo a pomoc pri príprave na prechod.

Nová CEO = nová vízia

Dotidot sa snaží priniesť nový pohľad na marketing pomocou moderných technológií, automatizovať prácu a získať maximálnu hodnotu z výkonnostného marketingu. “Za posledný rok sme zaznamenali 30 % nárast záujmu o automatizáciu marketingu, a to aj na českom trhu e-commerce, ktorý v poslednom štvrťroku klesol o 11 %. Agentúry a e-shopy hľadajú spôsoby, ako svoje kampane a dáta opäť zefektívniť a zefektívniť ich ziskovosť,” hovorí o aktuálnej situácii na trhu Petra Pacáková. Tlak na efektivitu tak prispieva k rastúcej popularite automatizácie, ktorá otvára oveľa viac možností pre celý výkonnostný marketing.

Petra Pacáková je nová CEO Dotidot

Trh sa mení, menia sa reakcie spotrebiteľov a s novým generálnym riaditeľom prichádzajú aj zmeny na kľúčových pozíciách v spoločnosti. “Vďaka mojim seniorným kolegom som mala možnosť siahnuť do interných radov. Ukázalo sa, že to bol skvelý ťah, pretože po takmer mesiaci už vidno za ľuďmi výsledky. A to je pre dynamickú, rastúcu spoločnosť, akou je Dotidot, veľmi dôležité.”

Šimon Jůn už viac ako rok pôsobí ako Senior UX Designer a teraz bude viesť vývoj a dizajn spoločnosti Dotidot z pozície CPO. Petre Usurelu sa z pozície externého konzultanta presunie na vedenie celého obchodného tímu spoločnosti Dotidot.

Spoločnosť plánuje v budúcom roku expandovať na zahraničné trhy a stať sa globálnou spoločnosťou pre svetový trh. Chce tiež sprístupniť automatizáciu každému obchodníkovi prostredníctvom svojej vzdelávacej online platformy Dotidot Academy.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Marketing festival 2024 v Brne opäť oslovil stovky marketérov. Aké kľúčové veci by ste mali riešiť v roku 2024? 
10 min. čítanie

Marketing festival 2024 v Brne opäť oslovil stovky marketérov. Aké kľúčové veci by ste mali riešiť v roku 2024? 

Dnes už legendárna akcia, ktorá sa vrátila na miesto svojich začiatkov. Marketing festival sa tentokrát opäť konal v brnenskom Janáčkovom divadle. Stovky senior marketérov z Česka, Slovenska, ale aj zahraničia prišli nasávať vedomosti a spojiť sa s novým kontaktami. 9 TOP rečníkov sa krásne dopĺňalo v zaujímavom programe poskladanom na mieru súčasnej marketingovej situácie. Prinášame […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani
3 min. čítanie

Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani

V januári zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárast počtu nových internetových obchodov, pričom ich počet medziročne vzrástol o 30 %. Segment hobby sa tento rok dostal na prvé miesto s 18 % podielom nových e-shopov. Za ním nasledujú dlhodobo obľúbené kategórie oblečenia a potravín. Odborníci v poslednom období zaznamenali aj zvýšený záujem majiteľov kamenných obchodov […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+