Dotidot poskytuje riešenia pre automatizáciu marketingu. “Väčšina našich klientov rozširuje svoje automatizačné aktivity. V dôsledku toho došlo k významným zmenám na vedúcich pozíciách a strategických cieľoch v celej spoločnosti,” uviedla spoločnosť v tlačovej správe.
Zakladateľ odstúpil z vedenia
“Poznám vo svojom okolí príbehy, keď bol zakladateľ najväčšou brzdou svojej spoločnosti. Nevedel delegovať, vedel všetko najlepšie a nechápal, že niekto iný môže urobiť lepšie rozhodnutie pre dobro jeho firmy. Takáto spoločnosť by nikdy neprerástla jeho vlastné ego. Vždy bude v úzadí. Nikdy nebude tým, čím by mohla byť,” hovorí Pavel Vachek o svojom rozhodnutí odstúpiť z funkcie šéfa spoločnosti Dotidot.
Petra viedla spoločnosť Dotidot z pozície Chief Growth Officer niekoľko posledných rokov. “Verím, že najlepší ľudia prichádzajú zvnútra. Keď sme pred takmer štyrmi rokmi prijali Petru, videli sme jej potenciál. Keď potom chodíte na porady a vidíte, že niekto dokáže lepšie hovoriť so zamestnancami, určovať smerovanie produktu, ale aj pôsobiť ako tvár spoločnosti navonok, máte pred sebou jasnú voľbu. Petra má víziu a energiu na to, aby to dokázala,” hovorí Pavel o svojom rozhodnutí. Pri tomto rozhodnutí mu pomohol aj jeho investor, spoločnosť Reflex Capital, ktorá mu poskytla poradenstvo a pomoc pri príprave na prechod.
Nová CEO = nová vízia
Dotidot sa snaží priniesť nový pohľad na marketing pomocou moderných technológií, automatizovať prácu a získať maximálnu hodnotu z výkonnostného marketingu. “Za posledný rok sme zaznamenali 30 % nárast záujmu o automatizáciu marketingu, a to aj na českom trhu e-commerce, ktorý v poslednom štvrťroku klesol o 11 %. Agentúry a e-shopy hľadajú spôsoby, ako svoje kampane a dáta opäť zefektívniť a zefektívniť ich ziskovosť,” hovorí o aktuálnej situácii na trhu Petra Pacáková. Tlak na efektivitu tak prispieva k rastúcej popularite automatizácie, ktorá otvára oveľa viac možností pre celý výkonnostný marketing.
Trh sa mení, menia sa reakcie spotrebiteľov a s novým generálnym riaditeľom prichádzajú aj zmeny na kľúčových pozíciách v spoločnosti. “Vďaka mojim seniorným kolegom som mala možnosť siahnuť do interných radov. Ukázalo sa, že to bol skvelý ťah, pretože po takmer mesiaci už vidno za ľuďmi výsledky. A to je pre dynamickú, rastúcu spoločnosť, akou je Dotidot, veľmi dôležité.”
Šimon Jůn už viac ako rok pôsobí ako Senior UX Designer a teraz bude viesť vývoj a dizajn spoločnosti Dotidot z pozície CPO. Petre Usurelu sa z pozície externého konzultanta presunie na vedenie celého obchodného tímu spoločnosti Dotidot.
Spoločnosť plánuje v budúcom roku expandovať na zahraničné trhy a stať sa globálnou spoločnosťou pre svetový trh. Chce tiež sprístupniť automatizáciu každému obchodníkovi prostredníctvom svojej vzdelávacej online platformy Dotidot Academy.