Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
3 min. čítanie

Vietor v Dotidot: Nová CEO Petra Pacáková vymenila vedenie a chce dosiahnuť globálny úspech

Trh elektronického obchodu prechádza veľkými zmenami. A práve v tomto období začína spoločnosť Dotidot (predtým PPC Bee) písať novú kapitolu.

Vietor v Dotidot: Nová CEO Petra Pacáková vymenila vedenie a chce dosiahnuť globálny úspech

Dotidot poskytuje riešenia pre automatizáciu marketingu. “Väčšina našich klientov rozširuje svoje automatizačné aktivity. V dôsledku toho došlo k významným zmenám na vedúcich pozíciách a strategických cieľoch v celej spoločnosti,” uviedla spoločnosť v tlačovej správe.

Zakladateľ odstúpil z vedenia

“Poznám vo svojom okolí príbehy, keď bol zakladateľ najväčšou brzdou svojej spoločnosti. Nevedel delegovať, vedel všetko najlepšie a nechápal, že niekto iný môže urobiť lepšie rozhodnutie pre dobro jeho firmy. Takáto spoločnosť by nikdy neprerástla jeho vlastné ego. Vždy bude v úzadí. Nikdy nebude tým, čím by mohla byť,” hovorí Pavel Vachek o svojom rozhodnutí odstúpiť z funkcie šéfa spoločnosti Dotidot.

Petra viedla spoločnosť Dotidot z pozície Chief Growth Officer niekoľko posledných rokov. “Verím, že najlepší ľudia prichádzajú zvnútra. Keď sme pred takmer štyrmi rokmi prijali Petru, videli sme jej potenciál. Keď potom chodíte na porady a vidíte, že niekto dokáže lepšie hovoriť so zamestnancami, určovať smerovanie produktu, ale aj pôsobiť ako tvár spoločnosti navonok, máte pred sebou jasnú voľbu. Petra má víziu a energiu na to, aby to dokázala,” hovorí Pavel o svojom rozhodnutí. Pri tomto rozhodnutí mu pomohol aj jeho investor, spoločnosť Reflex Capital, ktorá mu poskytla poradenstvo a pomoc pri príprave na prechod.

Nová CEO = nová vízia

Dotidot sa snaží priniesť nový pohľad na marketing pomocou moderných technológií, automatizovať prácu a získať maximálnu hodnotu z výkonnostného marketingu. “Za posledný rok sme zaznamenali 30 % nárast záujmu o automatizáciu marketingu, a to aj na českom trhu e-commerce, ktorý v poslednom štvrťroku klesol o 11 %. Agentúry a e-shopy hľadajú spôsoby, ako svoje kampane a dáta opäť zefektívniť a zefektívniť ich ziskovosť,” hovorí o aktuálnej situácii na trhu Petra Pacáková. Tlak na efektivitu tak prispieva k rastúcej popularite automatizácie, ktorá otvára oveľa viac možností pre celý výkonnostný marketing.

Petra Pacáková je nová CEO Dotidot

Trh sa mení, menia sa reakcie spotrebiteľov a s novým generálnym riaditeľom prichádzajú aj zmeny na kľúčových pozíciách v spoločnosti. “Vďaka mojim seniorným kolegom som mala možnosť siahnuť do interných radov. Ukázalo sa, že to bol skvelý ťah, pretože po takmer mesiaci už vidno za ľuďmi výsledky. A to je pre dynamickú, rastúcu spoločnosť, akou je Dotidot, veľmi dôležité.”

Šimon Jůn už viac ako rok pôsobí ako Senior UX Designer a teraz bude viesť vývoj a dizajn spoločnosti Dotidot z pozície CPO. Petre Usurelu sa z pozície externého konzultanta presunie na vedenie celého obchodného tímu spoločnosti Dotidot.

Spoločnosť plánuje v budúcom roku expandovať na zahraničné trhy a stať sa globálnou spoločnosťou pre svetový trh. Chce tiež sprístupniť automatizáciu každému obchodníkovi prostredníctvom svojej vzdelávacej online platformy Dotidot Academy.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?
3 min. čítanie

Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?

Značky stoja pred dôležitou výzvou, ako zmeniť spôsob zobrazovania mužov vo svojich kampaniach. Podľa nedávnej správy spoločnosti Kantar sa moderné publikum nevie stotožniť so zaužívanými stereotypmi o silných a nezdolných mužoch. Naopak, inkluzívna maskulinita v marketingu s rôznymi odlišnosťami je kľúčom k budovaniu spojení so spotrebiteľmi a k rastu značky. Pozrime sa na závery, z […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Black Friday týždeň je za nami. Najvyššie zľavy boli na hodinky, šperky a erotické pomôcky
2 min. čítanie

Black Friday týždeň je za nami. Najvyššie zľavy boli na hodinky, šperky a erotické pomôcky

Black Friday týždeň aj tento rok mnoho ľudí využilo na vianočné nákupy. Podľa údajov Shoptetu, ktorý zabezpečuje fungovanie viac ako 7 000 slovenských e-shopov, Slováci minuli rekordnú sumu. Obrat e-shopov na Shoptete predstavoval počas Black Friday týždňa približne 14,5 milióna eur. Zákazníci teda minuli o vyše dva milióny eur viac ako predošlý rok.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+