
Tip 1: Vytvorte na svojom eshope správnu atmosféru
Pozitívne jarné pocity sa dajú dokonale preniesť na vašu webovú stránku. Vhodným vizuálnym dizajnom – jemnými farbami a integráciou atraktívnych veľkonočných motívov a nadpisov naladíte svojich zákazníkov na jar a zároveň na veľkonočný nákup. Pridajte do svojho e-shopu dočasnú kategóriu “Veľkonočné ponuky” a buďte kreatívni pri hľadaní vhodného veľkonočného reklamného sloganu, ktorý môžete použiť vo všetkých kanáloch. Ak chcete, môžete prilákať ďalšiu pozornosť vhodným článkom na blogu, ktorý je umiestnený na domovskej stránke.
Tip 2: Vyskúšajte veľkonočnú tombolu
Kreatívne súťaže sú obľúbeným spôsobom, ako zvýšiť interakciu a lojalitu zákazníkov. Kampaň môže prebiehať naprieč kanálmi, prostredníctvom internetového obchodu alebo sociálnych médií a môže byť podporená informačnými médiami. Pozitívny vedľajší účinok: nielenže sa prostredníctvom vašich vlastných kanálov a sociálnych médií propagujú aktuálne veľkonočné produkty, ale zároveň sa generujú noví sledovatelia. Nezabudnite sledovať právne rámcové podmienky súťaží, ktoré môžu byť špecifické pre jednotlivé platformy.
Tip 3: Ponúknite zľavové akcie
Zľavová akcia v správnom čase môže presvedčiť pochybovačov a zvýšiť váš veľkonočný predaj. Skúste použiť stratégiu odpočítavania s časovo obmedzenými ponukami na zvýšenie impulzívnych nákupov a vyberte tematicky vhodný zľavový kód, napríklad “Easter2022”. Ako alternatívu k zľave môžete ponúknuť aj dopravu zadarmo alebo ďalšie položky ako darček.
Tip 4: Spoliehajte sa na priame poštové zásielky
Tlačové zásielky zostávajú v pamäti a pomáhajú vytvárať ďalšiu pozornosť pre váš internetový obchod. Kvalitnú veľkonočnú pohľadnicu s príslušnými produktami alebo zľavovým kupónom je takmer nemožné prehliadnuť v poštovej schránke a je dokonalým doplnkom vašej veľkonočnej reklamnej kampane v internetovom obchode.
Tip 5: Ponúknite doplnkové služby ako balenie produktu
Mnohí zákazníci si chcú život zjednodušovať, nie komplikovať, a preto uprednostňujú bezstarostné komplexné služby. Najmä počas sviatkov sú preto čoraz obľúbenejšie kreatívne nápady na balenie, ktoré dodajú vášmu výrobku mimoriadny punc exkluzivity. Buď je služba dodatočného balenia spoplatnená malým príplatkom, alebo túto ponuku využijete ako propagačnú akciu na zvýšenie miery konverzie.
Prajeme vám všetko dobré počas E-commerce Easter 2022.