Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
1 min. čítanie

Veci už nie sú ako pred 15 rokmi, odznelo na internom stretnutí Googlu

Pri nedávnom all-hands stretnutí spoločnosti Google sa Prabhakar Raghavan vyjadril, že adaptácia je v rýchlo meniacom sa prostredí kľúčová. Raghavan je Senior Vice President v spoločnosti Google, kde je zodpovedný za produkty Google Search, Assistant, Geo, Ads, Commerce a Payments.

Veci už nie sú ako pred 15 rokmi, odznelo na internom stretnutí Googlu
Zdroj: Depositphotos

“Myslím, že sa zhodneme na tom, že situácia už nie je taká, ako pred 15 – 20 rokmi, veci sa zmenili,” povedal Raghavan.

Jeho slová pravdepodobne rezonujú s marketérmi po celom svete, ktorí sa vyrovnávajú s podobnými výzvami. Aj keď ľudia v oblasti marketingu sú na stálu zmenu zvyknutí, tempo sa v posledných rokoch zrýchľuje – od vývoja spotrebiteľského správania po nové technológie.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Značky, ktoré dokážu rýchlo reagovať a využiť nové príležitosti, získajú konkurenčnú výhodu. Raghavan naznačil, že Google si dal záväzok udržať sa na čele technologického pokroku.

“Ak existuje jasná a aktuálna trhová realita, musíme sa pohybovať rýchlejšie, ako sa pohybujú športovci,” povedal.

Výzvy Google odzrkadľujú tie, s ktorými sa stretávajú marketéri vo všetkých odvetviach. Zvyšujúca sa konkurencia, rastúce náklady, regulačné kontroly a vnútorná byrokracia sú len niektoré prekážky na obzore. Marketéri musia tieto prekážky prekonávať s obratnosťou a inováciou, aby sa udržali vpredu.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?
5 min. čítanie

Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?

Zákazníci sú náročnejší než kedykoľvek predtým. Očakávajú rýchlosť, pohodlie a zároveň osobný prístup. Ak chcete osloviť zákazníkov, nestačí len predávať – oplatí sa budovať vzťahy a prinášať hodnotu, inak riskuje stratu lojality. Prieskum zákazníckej skúsenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaľuje, ktoré faktory dnes rozhodujú o úspechu značiek a ako sa im prispôsobiť. Aké ponaučenia […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+