1 min. čítanie

Veci už nie sú ako pred 15 rokmi, odznelo na internom stretnutí Googlu

Pri nedávnom all-hands stretnutí spoločnosti Google sa Prabhakar Raghavan vyjadril, že adaptácia je v rýchlo meniacom sa prostredí kľúčová. Raghavan je Senior Vice President v spoločnosti Google, kde je zodpovedný za produkty Google Search, Assistant, Geo, Ads, Commerce a Payments.

Veci už nie sú ako pred 15 rokmi, odznelo na internom stretnutí Googlu
Zdroj: Depositphotos

“Myslím, že sa zhodneme na tom, že situácia už nie je taká, ako pred 15 – 20 rokmi, veci sa zmenili,” povedal Raghavan.

Jeho slová pravdepodobne rezonujú s marketérmi po celom svete, ktorí sa vyrovnávajú s podobnými výzvami. Aj keď ľudia v oblasti marketingu sú na stálu zmenu zvyknutí, tempo sa v posledných rokoch zrýchľuje – od vývoja spotrebiteľského správania po nové technológie.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Značky, ktoré dokážu rýchlo reagovať a využiť nové príležitosti, získajú konkurenčnú výhodu. Raghavan naznačil, že Google si dal záväzok udržať sa na čele technologického pokroku.

“Ak existuje jasná a aktuálna trhová realita, musíme sa pohybovať rýchlejšie, ako sa pohybujú športovci,” povedal.

Výzvy Google odzrkadľujú tie, s ktorými sa stretávajú marketéri vo všetkých odvetviach. Zvyšujúca sa konkurencia, rastúce náklady, regulačné kontroly a vnútorná byrokracia sú len niektoré prekážky na obzore. Marketéri musia tieto prekážky prekonávať s obratnosťou a inováciou, aby sa udržali vpredu.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+