2 min. čítanie

Tomáš Chumchal sa stal obchodným riaditeľom Mastercard pre Českú republiku a Slovensko

Tomáš Chumchal bol od 1. septembra vymenovaný za obchodného riaditeľa spoločnosti Mastercard pre Českú republiku a Slovensko. Vo svojej funkcii bude zodpovedný za stratégiu predaja a riadenie predajných tímov v oboch krajinách.

Tomáš Chumchal sa stal obchodným riaditeľom Mastercard pre Českú republiku a Slovensko

Tomáš Chumchal nastúpil do spoločnosti Mastercard v roku 2021. Ako obchodný riaditeľ bol zodpovedný za spoluprácu s kľúčovými českými bankami. Pred nástupom do spoločnosti Mastercard pôsobil v Luxemburgu, kde riadil obchodné partnerstvá s poprednými partnermi Amazon Web Services v Českej republike, na Slovensku, v Maďarsku a na Malte. Predtým pracoval 8 rokov pre spoločnosti v oblasti IT a technológií.

Tomáš vyštudoval Vysokú školu banskú – Technickú univerzitu v Ostrave, rád športuje, voľný čas trávi s rodinou alebo na horách a rád by vystúpil na Korunu Európy, teda zdolal najvyššie hory všetkých európskych krajín.

O spoločnosti Mastercard

Mastercard je technologická spoločnosť s celosvetovou pôsobnosťou v oblasti sprostredkovania platieb. Poskytovaním bezpečných, jednoduchých, inteligentných a ľahko dostupných platobných transakcií spoločnosť Mastercard podporuje a spája inkluzívnu digitálnu ekonomiku, ktorá prináša výhody všetkým a všade. Inovácie a riešenia využívajúce bezpečné údaje a siete, partnerstvá a energiu spoločnosti Mastercard pomáhajú jednotlivcom, finančným inštitúciám, vládam a podnikom naplno využiť ich potenciál. So spoločnosťou Mastercard sa môžete spojiť vo viac ako 210 krajinách a územiach. Mastercard vytvára udržateľný svet s neoceniteľnými príležitosťami pre všetkých.

Tlačová správa

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+