2 min. čítanie

TikTok sa prezentuje ako ideálne miesto pre marketérov

Pri príležitosti osláv Performance Week, využila spoločnosť TikTok príležitosť podeliť sa o svoje úspechy s marketingovými odborníkmi. A to s cieľom ukázať im, že existuje mnoho dôvodov, prečo investovať do marketingových kampaní na tejto platforme.

TikTok sa prezentuje ako ideálne miesto pre marketérov

Podľa správy “Time Well Spent”, ktorú pripravila spoločnosť Kantar, až 92 % používateľov TikTok reaguje na zobrazený obsah nejakou formou akcie. Cross border magazine tiež uvádza, že podľa odhadov si 25 % používateľov kúpi aspoň jeden produkt, ktorý videli na platforme. Niet pochýb, že sa jedná o jednu z najpoužívanejších sociálnych sietí súčasnosti. 

Štatistiky platformy TikTok 

Čínska sociálna sieť samú seba prezentuje ako ideálny priestor na realizáciu výkonnostných marketingových kampaní a svoje tvrdenia chce podporiť údajmi: 

Podľa TikToku si 25 % používateľov kúpilo produkt po tom, čo ho videli v obsahu platformy, a zároveň 71 % týchto nákupov bolo spontánnych a neplánovaných.

Ďalšie zaujímavé údaje prezentované sociálnou sieťou uvádzajú, že 73 % používateľov odporúča ľuďom vo svojom okolí produkty, ktoré videli na TikToku. V tomto zmysle platforma tvrdí, že prítomnosť na nej pomáha nielen zvýšiť predaj, ale pomáha značke k väčšej poznateľnosti. 

Dokonalý stage pre výkonnostný marketing?

TikTok má v súčasnosti viac ako 1 miliardy používateľov na celom svete. Podľa usmernení, ktoré platforma vypracovala na navrhovanie výkonnostných marketingových kampaní, je obzvlášť pravdepodobné, že užívatelia TikToku budú zdieľať produkty, ktoré na sociálnej sieti objavia.

Takisto 42 % používateľov si vyberá TikTok ako platformu na vyhľadávanie nových produktov, pričom sú obzvlášť zvedaví na nové trendy. Preto sa táto platforma prezentuje ako jedna z najlepších alternatív pre tvorbu kampaní pre marketérov.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Týždenný sumár 23/2024: Sociálne médiá začínajú suplovať vyhľadávače, unikátny produkt priťahuje viac ako cena, otestuje Reel ešte pred zverejnením
6 min. čítanie

Týždenný sumár 23/2024: Sociálne médiá začínajú suplovať vyhľadávače, unikátny produkt priťahuje viac ako cena, otestuje Reel ešte pred zverejnením

Pozrite sa na príklady ako využiť aplikáciu WhatsApp for Business na zvýšenie predajov. Shein začína ponúkať zánovné položky. Zhrnuli sme najzaujímavejšie májové udalosti a pridali k nim vlastný pohľad na vec.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+