
Podľa správy “Time Well Spent”, ktorú pripravila spoločnosť Kantar, až 92 % používateľov TikTok reaguje na zobrazený obsah nejakou formou akcie. Cross border magazine tiež uvádza, že podľa odhadov si 25 % používateľov kúpi aspoň jeden produkt, ktorý videli na platforme. Niet pochýb, že sa jedná o jednu z najpoužívanejších sociálnych sietí súčasnosti.
Štatistiky platformy TikTok
Čínska sociálna sieť samú seba prezentuje ako ideálny priestor na realizáciu výkonnostných marketingových kampaní a svoje tvrdenia chce podporiť údajmi:
Podľa TikToku si 25 % používateľov kúpilo produkt po tom, čo ho videli v obsahu platformy, a zároveň 71 % týchto nákupov bolo spontánnych a neplánovaných.
Ďalšie zaujímavé údaje prezentované sociálnou sieťou uvádzajú, že 73 % používateľov odporúča ľuďom vo svojom okolí produkty, ktoré videli na TikToku. V tomto zmysle platforma tvrdí, že prítomnosť na nej pomáha nielen zvýšiť predaj, ale pomáha značke k väčšej poznateľnosti.
Dokonalý stage pre výkonnostný marketing?
TikTok má v súčasnosti viac ako 1 miliardy používateľov na celom svete. Podľa usmernení, ktoré platforma vypracovala na navrhovanie výkonnostných marketingových kampaní, je obzvlášť pravdepodobné, že užívatelia TikToku budú zdieľať produkty, ktoré na sociálnej sieti objavia.
Takisto 42 % používateľov si vyberá TikTok ako platformu na vyhľadávanie nových produktov, pričom sú obzvlášť zvedaví na nové trendy. Preto sa táto platforma prezentuje ako jedna z najlepších alternatív pre tvorbu kampaní pre marketérov.