Eshop prispôsobený m-commmerce
“Nový dizajn nášho online obchodu sa zameriava na personalizované zdieľanie príbehov: naši zákazníci tu nájdu aktuálne trendy a inšpiráciu pre štýl podľa svojich preferencií. Keďže 90 % našich zákazníkov nakupujú prostredníctvom smartfónu alebo tabletu, zamerali sme sa zlepšenie používateľskej skúsenosti a investovali do m-commerce,” vysvetľuje Manuela Holler, senior riaditeľka marketingu a e-commerce v spoločnosti Takko Fashion.
Internetový obchod je kľúčovým kanálom v predajnej stratégii módneho reťazca. Vďaka novým aplikáciám Click & Collect a Friends, ktoré boli spustené začiatkom roka, chce diskontný reťazec urýchliť prepojenie online a offline podnikania.
Podľa spoločnosti Telgte, ktorá Takko Fashion prevádzkuje, sa Click & Collect dá celkovo využiť na efektívnejšie spracovanie online objednávok, čím sa šetria zdroje. Vďaka službe Click & Collect môžu zákazníci tovar bezplatne vrátiť na predajne.
Dočkáme sa nového eshopu
Spoločnosť Takko Fashion pôsobí na Slovensku od roku 2008 a každý rok vykazuje zisk. V CEE regióne sa jej mimoriadne darí, kde si získava zákazníkov vďaka diskontným cenám. “Spoločnosť chce škálovať a v budúcom roku spustíme nový eshop aj v Rakúsku, Francúzsku, Holandsku, Českej republike a na Slovensku,” hovorí generálny riaditeľ Jegen.