2 min. čítanie

Takko Fashion má nový eshop. Slováci sa ho dočkajú budúci rok

Internetový obchod nemeckého predajcu módy Takko Fashion prešiel výraznou zmenou. Pomocou väčšieho množstva videoobsahu chce spoločnosť optimalizovať používateľský zážitok pre svojich zákazníkov. Hlavným cieľom nového dizajnu bolo zlepšiť funkčnosť webovej stránky na mobilných zariadeniach.

Takko Fashion má nový eshop. Slováci sa ho dočkajú budúci rok

Eshop prispôsobený m-commmerce

“Nový dizajn nášho online obchodu sa zameriava na personalizované zdieľanie príbehov: naši zákazníci tu nájdu aktuálne trendy a inšpiráciu pre štýl podľa svojich preferencií. Keďže 90 % našich zákazníkov nakupujú prostredníctvom smartfónu alebo tabletu, zamerali sme sa zlepšenie používateľskej skúsenosti a investovali do m-commerce,” vysvetľuje Manuela Holler, senior riaditeľka marketingu a e-commerce v spoločnosti Takko Fashion.

Internetový obchod je kľúčovým kanálom v predajnej stratégii módneho reťazca. Vďaka novým aplikáciám Click & Collect a Friends, ktoré boli spustené začiatkom roka, chce diskontný reťazec urýchliť prepojenie online a offline podnikania.

Podľa spoločnosti Telgte, ktorá Takko Fashion prevádzkuje, sa Click & Collect dá celkovo využiť na efektívnejšie spracovanie online objednávok, čím sa šetria zdroje. Vďaka službe Click & Collect môžu zákazníci tovar bezplatne vrátiť na predajne. 

Dočkáme sa nového eshopu

Spoločnosť Takko Fashion pôsobí na Slovensku od roku 2008 a každý rok vykazuje zisk. V CEE regióne sa jej mimoriadne darí, kde si získava zákazníkov vďaka diskontným cenám. “Spoločnosť chce škálovať a v budúcom roku spustíme nový eshop aj v Rakúsku, Francúzsku, Holandsku, Českej republike a na Slovensku,” hovorí generálny riaditeľ Jegen.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Budúcnosť on-line predaja šperkov: Personalizácia, technológie a nové trendy
3 min. čítanie

Budúcnosť on-line predaja šperkov: Personalizácia, technológie a nové trendy

On-line nakupovanie šperkov sa za posledné roky výrazne premenilo. Zákazníci už nehľadajú len krásne doplnky, ale chcú aj pohodlný a intuitívny nákupný zážitok. Očakávajú personalizované odporúčania a možnosť si šperk virtuálne prezrieť ešte predtým, ako sa ho rozhodnú kúpiť. E-commerce v oblasti šperkov sa preto stále viac prispôsobuje moderným technológiám a novým trendom. Ako vyzerá […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Najlepší svetoví e-commerce predajcovia dosiahnu v roku 2025 obrat 6,56 bilióna dolárov
3 min. čítanie

Najlepší svetoví e-commerce predajcovia dosiahnu v roku 2025 obrat 6,56 bilióna dolárov

Najnovšia správa Retail Week prináša nové trhové poznatky o významných e-commerce spoločnostiach. Neustále hľadanie nákladovo efektívnych nákupných možností zo strany spotrebiteľov viedlo popredných maloobchodníkov k vytvoreniu digitálnych stratégií, ktoré úspešne prilákajú zákazníkov späť k ich virtuálnym nákupným košíkom. E-commerce sektor sa naďalej rýchlo rozširuje, pričom analytici predpovedajú, že v roku 2025 dosiahne objem 6,56 bilióna […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
PR v ére AI: Redakčný obsah je stále najcennejší zdroj dôvery
4 min. čítanie

PR v ére AI: Redakčný obsah je stále najcennejší zdroj dôvery

S nástupom umelej inteligencie a explóziou automaticky generovaného obsahu sa zásadne mení aj spôsob, akým si značky budujú dôveru a viditeľnosť. Pre e-commerce firmy to nie je len otázka trendu – ide o to, ako ich produkty, hodnoty a reputácia budú prezentované vo vyhľadávaniach, ktoré už dnes často sprostredkúva AI. Nová štúdia od Hard Numbers […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+