2 min. čítanie

Takko Fashion má nový eshop. Slováci sa ho dočkajú budúci rok

Internetový obchod nemeckého predajcu módy Takko Fashion prešiel výraznou zmenou. Pomocou väčšieho množstva videoobsahu chce spoločnosť optimalizovať používateľský zážitok pre svojich zákazníkov. Hlavným cieľom nového dizajnu bolo zlepšiť funkčnosť webovej stránky na mobilných zariadeniach.

Takko Fashion má nový eshop. Slováci sa ho dočkajú budúci rok

Eshop prispôsobený m-commmerce

“Nový dizajn nášho online obchodu sa zameriava na personalizované zdieľanie príbehov: naši zákazníci tu nájdu aktuálne trendy a inšpiráciu pre štýl podľa svojich preferencií. Keďže 90 % našich zákazníkov nakupujú prostredníctvom smartfónu alebo tabletu, zamerali sme sa zlepšenie používateľskej skúsenosti a investovali do m-commerce,” vysvetľuje Manuela Holler, senior riaditeľka marketingu a e-commerce v spoločnosti Takko Fashion.

Internetový obchod je kľúčovým kanálom v predajnej stratégii módneho reťazca. Vďaka novým aplikáciám Click & Collect a Friends, ktoré boli spustené začiatkom roka, chce diskontný reťazec urýchliť prepojenie online a offline podnikania.

Podľa spoločnosti Telgte, ktorá Takko Fashion prevádzkuje, sa Click & Collect dá celkovo využiť na efektívnejšie spracovanie online objednávok, čím sa šetria zdroje. Vďaka službe Click & Collect môžu zákazníci tovar bezplatne vrátiť na predajne. 

Dočkáme sa nového eshopu

Spoločnosť Takko Fashion pôsobí na Slovensku od roku 2008 a každý rok vykazuje zisk. V CEE regióne sa jej mimoriadne darí, kde si získava zákazníkov vďaka diskontným cenám. “Spoločnosť chce škálovať a v budúcom roku spustíme nový eshop aj v Rakúsku, Francúzsku, Holandsku, Českej republike a na Slovensku,” hovorí generálny riaditeľ Jegen.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Česi sa neboja skúšať nové e-shopy a svoju ekonomickú situáciu vnímajú lepšie, ukázal výskum APEK
3 min. čítanie

Česi sa neboja skúšať nové e-shopy a svoju ekonomickú situáciu vnímajú lepšie, ukázal výskum APEK

Lojalita zákazníkov v online prostredí je z roka na rok silnejšia a pre e-shopy je dôležitá. Aj napriek tomu majú nové kvalitné internetové obchody stále sľubnú šancu uspieť na trhu. Ako totiž ukázal prieskum českej Asociácie pre elektronický obchod (APEK), len v prvom štvrťroku tohto roka si štyria z desiatich online nakupujúcich vybrali na svoj […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+