2 min. čítanie

Spolupráca Microsoftu a platformy Shoper. Čo to znamená pre e-shopy?

Poľský Shoper, platforma elektronického obchodu, uzatvára partnerstvo so spoločnosťou Microsoft. Nové partnerstvo umožní používateľom platformy využívať službu Microsoft Advertising Service.

Spolupráca Microsoftu a platformy Shoper. Čo to znamená pre e-shopy?

Platforma Shoper poskytuje majiteľom internetových obchodov celý rad služieb na podporu a rast online predaja vrátane riadenia marketingových kampaní a zvyšovania návštevnosti webových stránok. Nové partnerstvo s Microsoftom umožní používateľom platformy využívať službu Microsoft Advertising Service.

“Spolupráca medzi spoločnosťami Shoper a Microsoft otvára online podnikateľom ešte širšie možnosti, ako získať viac objednávok a zákazníkov. Prístup k novým technologickým riešeniam a reklamným kanálom im pomôže zvýšiť predaj,” hovorí Paweł Rybak, člen predstavenstva spoločnosti Shoper.

Čo e-shopy získajú?

Microsoft Advertising je služba, ktorá poskytuje platenú reklamu za kliknutie vo vyhľadávačoch Bing, Yahoo! a DuckDuckGo. Sieť mesačne spracuje celosvetovo viac ako 7,6 miliardy dotazov. Reklamné aktivity v rámci služby Microsoft Advertising Service zahŕňajú predovšetkým reklamu vo vyhľadávači Bing, v partnerskej sieti Microsoft Audience Network a na sociálnej sieti LinkedIn. 

Týždenný podcast UPdate

Program Microsoft Advertising Partner Program, do ktorého sa zapojila spoločnosť Shoper, združuje agentúry, predajných a technologických partnerov v reklamnom priemysle . 

Shoper tak rozšíri svoju škálu služieb a poradenstva v oblasti vedenia reklamných kampaní na základe riešení od svetových lídrov na trhu. Microsoft je ďalším v poradí a zaradí sa vedľa spoločností Google, Facebook a TikTok.  

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?
3 min. čítanie

Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?

Krátky videoobsah je silným marketingovým nástrojom s reálnym dopadom na predaj. Platformy ako TikTok a Instagram síce nastavili istý štandard, no YouTube Shorts si ešte len hľadá cestu do marketingových stratégií značiek. Mnoho inzerentov ešte nevyužilo potenciál tohto formátu. Podľa správy eMarketer môžu práve krátke videá na YouTube ponúknuť značkám výnimočnú príležitosť na budovanie vzťahov […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?
3 min. čítanie

Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?

Prišiel vám mail o tom, že sa od 10. apríla 2025 zmení spôsob, akým Google Tag Manager (GTM) načítava značky Google Ads a Floodlight? Táto aktualizácia môže ovplyvniť meranie konverzií, remarketing a spôsob, akým spravujete značky v GTM. Čo presne sa mení, prečo k tomu dochádza a čo by ste mali podniknúť? Poďme sa na […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+