Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január už čoskoro
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Spolupráca Microsoftu a platformy Shoper. Čo to znamená pre e-shopy?

Poľský Shoper, platforma elektronického obchodu, uzatvára partnerstvo so spoločnosťou Microsoft. Nové partnerstvo umožní používateľom platformy využívať službu Microsoft Advertising Service.

Spolupráca Microsoftu a platformy Shoper. Čo to znamená pre e-shopy?

Platforma Shoper poskytuje majiteľom internetových obchodov celý rad služieb na podporu a rast online predaja vrátane riadenia marketingových kampaní a zvyšovania návštevnosti webových stránok. Nové partnerstvo s Microsoftom umožní používateľom platformy využívať službu Microsoft Advertising Service.

“Spolupráca medzi spoločnosťami Shoper a Microsoft otvára online podnikateľom ešte širšie možnosti, ako získať viac objednávok a zákazníkov. Prístup k novým technologickým riešeniam a reklamným kanálom im pomôže zvýšiť predaj,” hovorí Paweł Rybak, člen predstavenstva spoločnosti Shoper.

Čo e-shopy získajú?

Microsoft Advertising je služba, ktorá poskytuje platenú reklamu za kliknutie vo vyhľadávačoch Bing, Yahoo! a DuckDuckGo. Sieť mesačne spracuje celosvetovo viac ako 7,6 miliardy dotazov. Reklamné aktivity v rámci služby Microsoft Advertising Service zahŕňajú predovšetkým reklamu vo vyhľadávači Bing, v partnerskej sieti Microsoft Audience Network a na sociálnej sieti LinkedIn. 

Týždenný podcast UPdate

Program Microsoft Advertising Partner Program, do ktorého sa zapojila spoločnosť Shoper, združuje agentúry, predajných a technologických partnerov v reklamnom priemysle . 

Shoper tak rozšíri svoju škálu služieb a poradenstva v oblasti vedenia reklamných kampaní na základe riešení od svetových lídrov na trhu. Microsoft je ďalším v poradí a zaradí sa vedľa spoločností Google, Facebook a TikTok.  

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Budúcnosť e-commerce je tu: Perplexity spúšťa možnosť nakupovania
3 min. čítanie

Budúcnosť e-commerce je tu: Perplexity spúšťa možnosť nakupovania

Umelá inteligencia čoraz výraznejšie ovplyvňuje spôsob nakupovania a predávania. Jej prienik do nákupného procesu prináša rad inovácií, ktoré menia tradičné prístupy na efektívnejšie, rýchlejšie a personalizované skúsenosti. Dôkazom je aj Perplexity – vyhľadávač s umelou inteligenciou, od ktorého sa očakáva, že svojou novinkou spôsobí revolúciu v nakupovaní. S novými funkciami, ktoré zvyšujú pohodlie zákazníkov, otvára […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+