2 min. čítanie

Spolupráca Microsoftu a platformy Shoper. Čo to znamená pre e-shopy?

Poľský Shoper, platforma elektronického obchodu, uzatvára partnerstvo so spoločnosťou Microsoft. Nové partnerstvo umožní používateľom platformy využívať službu Microsoft Advertising Service.

Spolupráca Microsoftu a platformy Shoper. Čo to znamená pre e-shopy?

Platforma Shoper poskytuje majiteľom internetových obchodov celý rad služieb na podporu a rast online predaja vrátane riadenia marketingových kampaní a zvyšovania návštevnosti webových stránok. Nové partnerstvo s Microsoftom umožní používateľom platformy využívať službu Microsoft Advertising Service.

“Spolupráca medzi spoločnosťami Shoper a Microsoft otvára online podnikateľom ešte širšie možnosti, ako získať viac objednávok a zákazníkov. Prístup k novým technologickým riešeniam a reklamným kanálom im pomôže zvýšiť predaj,” hovorí Paweł Rybak, člen predstavenstva spoločnosti Shoper.

Čo e-shopy získajú?

Microsoft Advertising je služba, ktorá poskytuje platenú reklamu za kliknutie vo vyhľadávačoch Bing, Yahoo! a DuckDuckGo. Sieť mesačne spracuje celosvetovo viac ako 7,6 miliardy dotazov. Reklamné aktivity v rámci služby Microsoft Advertising Service zahŕňajú predovšetkým reklamu vo vyhľadávači Bing, v partnerskej sieti Microsoft Audience Network a na sociálnej sieti LinkedIn. 

Týždenný podcast UPdate

Program Microsoft Advertising Partner Program, do ktorého sa zapojila spoločnosť Shoper, združuje agentúry, predajných a technologických partnerov v reklamnom priemysle . 

Shoper tak rozšíri svoju škálu služieb a poradenstva v oblasti vedenia reklamných kampaní na základe riešení od svetových lídrov na trhu. Microsoft je ďalším v poradí a zaradí sa vedľa spoločností Google, Facebook a TikTok.  

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
3 min. čítanie

Tretina ľudí chce, aby im bola objednávka z e-shopu doručená v deň objednania. Generácia Z je ešte náročnejšia

Rýchlosť dodania zostáva jedným z hlavných argumentov pre výber e-shopu, v ktorom zákazník nakúpi. Očakávania nakupujúcich však stále ďaleko predbiehajú realitu na trhu. Hoci takmer tretina nakupujúcich by uvítala doručenie v ten istý deň, iba 15 % nákupov túto potrebu spĺňa. Mladí ľudia sú ešte náročnejší na rýchlosť. Pozrite si výsledky nášho rozsiahleho prieskumu.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+