2 min. čítanie

Spolupráca Microsoftu a platformy Shoper. Čo to znamená pre e-shopy?

Poľský Shoper, platforma elektronického obchodu, uzatvára partnerstvo so spoločnosťou Microsoft. Nové partnerstvo umožní používateľom platformy využívať službu Microsoft Advertising Service.

Spolupráca Microsoftu a platformy Shoper. Čo to znamená pre e-shopy?

Platforma Shoper poskytuje majiteľom internetových obchodov celý rad služieb na podporu a rast online predaja vrátane riadenia marketingových kampaní a zvyšovania návštevnosti webových stránok. Nové partnerstvo s Microsoftom umožní používateľom platformy využívať službu Microsoft Advertising Service.

“Spolupráca medzi spoločnosťami Shoper a Microsoft otvára online podnikateľom ešte širšie možnosti, ako získať viac objednávok a zákazníkov. Prístup k novým technologickým riešeniam a reklamným kanálom im pomôže zvýšiť predaj,” hovorí Paweł Rybak, člen predstavenstva spoločnosti Shoper.

Čo e-shopy získajú?

Microsoft Advertising je služba, ktorá poskytuje platenú reklamu za kliknutie vo vyhľadávačoch Bing, Yahoo! a DuckDuckGo. Sieť mesačne spracuje celosvetovo viac ako 7,6 miliardy dotazov. Reklamné aktivity v rámci služby Microsoft Advertising Service zahŕňajú predovšetkým reklamu vo vyhľadávači Bing, v partnerskej sieti Microsoft Audience Network a na sociálnej sieti LinkedIn. 

Týždenný podcast UPdate

Program Microsoft Advertising Partner Program, do ktorého sa zapojila spoločnosť Shoper, združuje agentúry, predajných a technologických partnerov v reklamnom priemysle . 

Shoper tak rozšíri svoju škálu služieb a poradenstva v oblasti vedenia reklamných kampaní na základe riešení od svetových lídrov na trhu. Microsoft je ďalším v poradí a zaradí sa vedľa spoločností Google, Facebook a TikTok.  

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %
2 min. čítanie

Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %

Pre e-commerce hráčov je výzva nájsť balanc medzi ústretovosťou voči zákazníkom a udaržaním vratiek v rozumnej hladine. Online nakupujúci v Nemecku vracajú 11 % svojich nákupov, ako ukázal prieskum, nemeckého digitálneho združenia Bitkom.

Prečítať článok
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+