1 min. čítanie

Spoločnosť eBay oznámila novú funkciu pre predajcov

Populárna platforma eBay vyvíja novú funkciu pre obchodníkov. Jej cieľom je uľahčiť predaj prostredníctvom sociálnych sietí.

Spoločnosť eBay oznámila novú funkciu pre predajcov

Populárna platforma eBay vyvíja novú funkciu pre obchodníkov. Jej cieľom je uľahčiť predaj prostredníctvom sociálnych sietí. Predajcovia a značky budú môcť odteraz vytvárať príspevky na týchto platformách priamo z obchodného účtu na platforme eBay.

eBay prepojí účet obchodníka s účtami na sociálnych sieťach Facebook, Instagram, Twitter a Pinterest. Nový nástroj uľahčí predajcom časovo efektívnu prácu a zároveň osloví viac potenciálnych kupujúcich.

zdroj: eBay exporter

Služba nebude zadarmo 

Služba je aktuálne sprístupnená predajcom v Spojených štátoch, Anglicku, Rakúsku a Nemecku. K dnešnému dňu prepojilo svoj obchod s účtom na sociálnej sieti viac ako 7 000 obchodníkov, tí vytvorili a zdieľali už viac ako 20 000 príspevkov. Funkcia bezplatného zverejňovania príspevkov je k dispozícii všetkým predajcom, ktorí majú predplatné obchodu „Basic Shop“ alebo vyššie.

Z prieskumu vyplýva, že 98 % digitálnych spotrebiteľov je zároveň užívateľmi sociálnych sietí, 74 % ľudí dôveruje sociálnym sieťam pri rozhodovaní o nákupe a 55 % všetkých kupujúcich aktívne vykonáva prieskum na sociálnych sieťach. Najmä pre predajcov eBay je marketing skrze sociálne siete účinným spôsobom, ako sa dostať k zákazníkom na začiatku ich nákupného procesu a inšpirovať ich k nákupu.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Dognet 2.0: stredoeurópska affiliate sieť spúšťa nový systém už aj pre inzerentov. Je rýchlejší, prehľadnejší a pripravený na budúcnosť
3 min. čítanie

Dognet 2.0: stredoeurópska affiliate sieť spúšťa nový systém už aj pre inzerentov. Je rýchlejší, prehľadnejší a pripravený na budúcnosť

Dognet sa po troch rokoch vývoja technologicky posúva na úplne novú úroveň. Po migrácii publisherov prichádza 20. mája na rad aj druhá fáza – prechod inzerentov na nový systém Dognet 2.0. Vlastné technické riešenie má priniesť väčšiu flexibilitu, lepší reporting a schopnosť reagovať na meniaci sa trh rýchlejšie ako kedykoľvek predtým. To všetko pre tisíce […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+