Populárna platforma eBay vyvíja novú funkciu pre obchodníkov. Jej cieľom je uľahčiť predaj prostredníctvom sociálnych sietí. Predajcovia a značky budú môcť odteraz vytvárať príspevky na týchto platformách priamo z obchodného účtu na platforme eBay.
eBay prepojí účet obchodníka s účtami na sociálnych sieťach Facebook, Instagram, Twitter a Pinterest. Nový nástroj uľahčí predajcom časovo efektívnu prácu a zároveň osloví viac potenciálnych kupujúcich.
Služba nebude zadarmo
Služba je aktuálne sprístupnená predajcom v Spojených štátoch, Anglicku, Rakúsku a Nemecku. K dnešnému dňu prepojilo svoj obchod s účtom na sociálnej sieti viac ako 7 000 obchodníkov, tí vytvorili a zdieľali už viac ako 20 000 príspevkov. Funkcia bezplatného zverejňovania príspevkov je k dispozícii všetkým predajcom, ktorí majú predplatné obchodu “Basic Shop” alebo vyššie.
Z prieskumu vyplýva, že 98 % digitálnych spotrebiteľov je zároveň užívateľmi sociálnych sietí, 74 % ľudí dôveruje sociálnym sieťam pri rozhodovaní o nákupe a 55 % všetkých kupujúcich aktívne vykonáva prieskum na sociálnych sieťach. Najmä pre predajcov eBay je marketing skrze sociálne siete účinným spôsobom, ako sa dostať k zákazníkom na začiatku ich nákupného procesu a inšpirovať ich k nákupu.