Microsite je webový projekt, ktorý má väčšinou len malý rozsah a môže mať obmedzené trvanie. Je pripravený špeciálne pre konkrétnu tému, a je formou marketingovej stratégie na podporu iných, väčších projektov, alebo kampaní. Môže slúžiť na propagáciu konkrétneho produktu, služby, alebo kampane eshopu. Buduje sa v rámci SEO, linkbuildingu alebo ako prirodzený zdroj návštevnosti. Značky si ich budujú, ak sa chcú zameriavať na konkrétne produkty. Môžu sa sústrediť napríklad na tlačiarne, vtedy sa k pôvodnej stránke eshopu vo forme znacka.sk vytvorí aj microsite, ktorá je cielená na daný produkt, ako napríklad tlaciarne.znacka.sk.
Instagram spúšťa Edits. Čo prináša nový nástroj na úpravu videí?
Instagram oficiálne predstavil Edits – svoju vlastnú aplikáciu na úpravu videí. Ocenia ju najmä tvorcovia obsahu a malé značky, ktoré chcú škálovať svoju videoprodukciu. Ide o priamu odpoveď na obľúbený nástroj CapCut, ktorý spadá pod ByteDance. V čom sa tieto aplikácie líšia a aký potenciál majú pre e-commerce?