Microsite je webový projekt, ktorý má väčšinou len malý rozsah a môže mať obmedzené trvanie. Je pripravený špeciálne pre konkrétnu tému, a je formou marketingovej stratégie na podporu iných, väčších projektov, alebo kampaní. Môže slúžiť na propagáciu konkrétneho produktu, služby, alebo kampane eshopu. Buduje sa v rámci SEO, linkbuildingu alebo ako prirodzený zdroj návštevnosti. Značky si ich budujú, ak sa chcú zameriavať na konkrétne produkty. Môžu sa sústrediť napríklad na tlačiarne, vtedy sa k pôvodnej stránke eshopu vo forme znacka.sk vytvorí aj microsite, ktorá je cielená na daný produkt, ako napríklad tlaciarne.znacka.sk.
Týždenný sumár 41/2024: Influenceri a AI, výsledky slovenského e-commerce za Q3, kontrola reklám na Mete
Týždenný sumár prináša novinky z online marketingu a e-commerce.