Impresia je zobrazenie reklamy. Toto zobrazenie sa využíva najmä pri bannerovej reklame, kde sa platí práve za počet impresií. Click-rate (CTR) je počet, ktorý sa udáva v percentách a vyjadruje to, koľko z návštevníkov kliklo na banner. Môžu to byť klasické bannerové reklamy na stránkach, alebo aj emailové kampane. Čím je vyššia miera prekliku, tým lepšie, znamená to teda, že reklama je efektívna. Tento údaj nemusí byť vždy objektívny, pretože reklama môže byť aj zavádzajúca. V takom prípade môže byť návštevnosť vyššia, nemusí byť však premenená na efektívne konverzie.
Ďalšie kroky v e-commerce: Kde sa bude investovať najviac?
Zaujímalo vás niekedy, čo majú v pláne a aké výzvy vnímajú iní ľudia z oblasti e-commerce? Nedávna štúdia spoločnosti Pattern medzi takmer 200 vedúcimi predstaviteľmi firiem zistila zaujímavé poznatky o ich strategických prioritách.