4P označuje po anglicky pojmy product, prize, promotion, place. Je to stratégia, pri ktorej sa vytvára portfólio produktov, teda ponuka organizácie. Ako prvý je produkt, ktorý sa bude predávať, a to z hľadiska ceny, kvality, alebo rôznych ďalších atribútov týkajúcich sa daného produktu, alebo služby. Prize označuje cenu, či už tovaru, alebo aj všeobecné hospodárenie firmy. Promotion je propagácia tovaru a place označuje spôsob distribúcie, ktorým sa dostane výrobok k zákazníkom.
Nie je to len postavička. Prieskum ukazuje 5 dôvodov, prečo maskot v e-commerce funguje
Značky bojujú o každú sekundu pozornosti. Staviť na výhodnú cenu či pútavý claim nemusí stačiť. A z dlhodobého hľadiska sa to určite ani neoplatí. Ľudia si pamätajú príbehy, emócie a najmä tváre. Aj keď sú animované. Práve to robí z maskota nenápadného, no veľmi účinného hráča v marketingovej stratégii. Podľa najnovšieho prieskumu MNForce zohráva maskot […]