3 min. čítanie

ROZHOVOR: Ako vybudovať vlastný produkt a úspešne ho predávať online (Peťo Chodelka)

Peter Chodelka je internetový podnikateľ, ktorý pôsobí v segmente zdravia  s viacerými e-shopmi a cudzími aj vlastnými značkami. Za sedem rokov sa v tejto oblasti všeličo naučil a v tomto rozhovore sa s nami podelí o svoje skúsenosti a tipy.

Hneď v úvode nám ako inšpiráciu, čo sa dá za sedem rokov dosiahnuť, prezradí, koľko objednávok vybaví mesačne. Odpovie aj na otázku s akým produktom začínal na trhu on a či ho vyskúšal osobne. Ďalej si preberieme, či je pre začiatočníka lepšie začínať s vlastným produktom alebo takým, ktorý je už na trhu zavedený a prečo. V tejto téme budeme pokračovať a zastavíme sa pri produktoch „white-label“, konkrétne pri Prodetoxe, s ktorým má Peťo osobné skúsenosti, o ktoré sa s nami podelí.

Následne sa dozviete koľko značiek a produktov v súčasnosti rieši, či nemá problém s upsellom (vzhľadom na to, že každú značku predáva na samostatnom eshope) a prečo preferuje Woocommerce a Wordpress. Zaujíma vás, aký je hlavný zdroj trafficu pre úspešný eshop blendea.cz? Aj na toto nám Peťo odpovie, pričom spomenie aj offline kanál a čo konkrétne v ňom vyskúšal.

Nevynecháme ani content marketing a porozprávame sa aj o „správnom“ obsahu. Pokúsime sa zodpovedať aj na otázku, či existuje nejaká metrika, alebo „breaking point“, kedy začať zarábať a netlačiť už peniaze do predaja. Ďalej prejdeme do problematiky zahraničných trhov. Vypočujete si, prečo sa blendea.cz rozšírila práve o Maďarsko a Rumunsko, akým spôsobom sa rieši pri zahraničných trhoch jazyková bariéra alebo legislatíva, a s čím je najväčší problém na nemeckom a poľskom trhu.

Pre začiatočníkov, ale aj skúsených, prinesieme tipy, na čo si treba pri rozbiehaní internetového biznisu dávať pozor a akých chýb sa môžete dopustiť v oblasti marketingu. Na záver nám Peťo ešte objasní ako to celé dopadlo s Prodetoxom a či je podľa jeho názoru dôležité, aby produktu dôveroval sám predajca.

V tomto rozhovore sa dozviete:

  • Koľko objednávok vybaví Peťo Chodelka v rámci projektov mesačne.
  • Akým produktom začínal pred siedmimi rokmi a či ho vyskúšal osobne.
  • Či je pre začiatočníkov lepšie začínať s vlastným alebo už zabehnutým produktom.
  • Aké skúsenosti máte Peťo s „white-label“ produktom Prodetox.
  • Koľko značiek a produktov v súčasnosti rieši a či nemá problém s upsellom.
  • Prečo preferuje Woocommerce a Wordpress.
  • Aký je hlavný zdroj trafficu pre blendea.cz.
  • Čo konkrétne skúšal v rámci offline kanálu.
  • Načo má zameraný obsah v rámci segmentu zdravia.
  • Prečo sa blendea.cz rozšírila práve o Maďarsko a Rumunsko.
  • Ako sa pri zahraničných trhoch rieši jazyková bariéra a legislatíva.
  • Aký je problém na nemeckom a poľskom trhu.
  • Aké sú najčastejšie chyby u začiatočníkov pri rozbiehaní internetového podnikania
  • Akých chýb sa môžete dopustiť v oblasti marketingu.
  • Ako to celé dopadlo s Prodetoxom a v čom bol najväčší problém.
  • Či je dôležité, aby produktu dôveroval samotný predajca.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo má výrazne lepší efekt platené vzdelávanie, než to zadarmo? (Adam Cagala – Akademio)
1 min. čítanie

Prečo má výrazne lepší efekt platené vzdelávanie, než to zadarmo? (Adam Cagala – Akademio)

Učiť sa nové veci je základom ľudskej podstaty, aby sme nezačali stagnovať. Svet sa vyvíja a my by sme sa mali s ním, pretože skôr či neskôr nás to dobehne. Ale prečo by ste si mali vybrať platené kurzy v online svete? Aký to má celkovo benefit, čím je platforma Akademio jedinečná a či je […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Nezdá sa to, ale efektívne odosielanie balíkov je veda, čo šetrí tisíce EUR (Tomáš Záškvara – Neoship)
1 min. čítanie

Nezdá sa to, ale efektívne odosielanie balíkov je veda, čo šetrí tisíce EUR (Tomáš Záškvara – Neoship)

Doprava vie byť kľúčovým prvkom medzi úspechom a neúspechom biznisu. Ale nie je vždy najlepšie spoliehať sa len na lacné riešenia. Čo vie ušetriť reálne financie, ako môže v tomto segmente pomôcť prostredník a či dokážu vďaka spoluprácam ponúknuť lepšie ceny nám v štúdiu Ecommerce Bridge povedal Tomáš Záškvara, konateľ v Neoship.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+