15 min. čítanie

WooCommerce – predstavenie a kompletný návod

Vytváranie e-shopu na Wordpresse sa od tvorby bežnej webstránky líši vo viacerých veciach. Jednou z nich je použitie vhodného pluginu, ktorý zaistí správnu funkcionalitu. Veľmi obľúbeným je WooCommerce. Má hneď niekoľko výhod, vďaka čomu sa radí medzi najpoužívanejšie pluginy pre e-shopy. Plánujete s ním pracovať? V tom prípade si prečítajte tento návod.

WooCommerce – predstavenie a kompletný návod

Výhody

Nevýhody

Pre koho je vhodný

+ široké možnosti prispôsobenia

- nie je vhodný pre e-shopy s väčším množstvom produktov

menšie typy e-shopov vytvárané na WordPresse

+ jednoduché používanie

- je pomalší ako iné platformy

malé a veľké spoločnosti

+ rýchla inštalácia

- má nižšiu bezpečnosť

+ podpora veľkého množstva pluginov

+ responzivita

+ vytvoríte si ním plnohodnotný e-shop

+ je bezplatný

Čo je WooCommerce?

Ak ste vo svete vytvárania e-shopov noví, WooCommerce možno nepoznáte. Je to však veľmi obľúbený a dobrý plugin pre WordPress. Preto by som vám ho rád predstavil.

WooCommerce je bezplatný plugin, pomocou ktorého si môžete jednoducho a rýchlo vytvoriť e-shop. Poskytuje množstvo funkcií a rozšírení a je taktiež kompatibilný s mnohými šablónami.

Pred samotnou inštaláciou WooCommerce nezabúdajte na inštaláciu redakčného systému WordPress.

Pre koho je vhodný?

WooCommerce má široké zameranie a veľkú mieru prispôsobivosti. To znamená, že je vhodný pre eshopy s menším počtom položiek.

Plugin je vhodný pre ľudí bez odborných znalostí z programovania. Jeho inštalácia aj používanie je jednoduché.

Používateľské rozhranie je intuitívne. Rýchlo si naň zvyknete. Práca v ňom bude pre vás po čase úplne prirodzená.

Výhody WooCommerce

Skvelé hodnotenie a vysoký počet stiahnutí zaraďujú WooCommerce medzi jeden z najlepších pluginov pre tvorbu e-shopov. Niet sa ani čomu čudovať.

Poskytuje široké možnosti prispôsobenia a rozšírenia. Je vhodný pre začiatočníkov. To však nie sú všetky jeho výhody. Medzi ďalšie sa radia:

  • jednoduché používanie
  • rýchla a jednoduchá inštalácia
  • dá sa použiť pre všetky typy menších e-shopov
  • je responzívny
  • podporuje veľké množstvo pluginov
  • dá sa jednoducho prispôsobiť
  • podporuje externé platobné brány a možnosť platenia kreditnými kartami
  • podporuje funkciu online chatu
  • viete si v ňom nastaviť platobnú menu
  • pridávanie produktov je rýchle a zvládne to aj začiatočník
  • možstvo aj bezplatných šablón pre WordPress

A množstvo ďalšieho. Pri jeho dlhodobom používaní objavíte ďalšie výhody.

Nevýhody WooCommerce

Rovnako ako výhody má WooCommerce aj zopár nevýhod. Medzi ne sa radia:

  • nie je vhodný pre e-shopy s veľkým množstvo produktov
  • v porovnaní s inými platformami je pomalší
  • je veľmi obľúbený a používaný mnohými s čím sa spája nižšia bezpečnosť.

ZAUJÍMAVOSŤ: Obľúbenosť WooCommerce podporuje aj množstvo stiahnutí. Ich počet prevyšuje 5 miliónov. Na internete na ňom funguje 28,19 % zo všetkých e-shopov.

Široké možnosti rozšírenia

Ako som už spomenul, jednou z najväčších výhod WooCommerce je jeho rozšíriteľnosť. Pomocou nej si prispôsobíte e-shop presne podľa seba a podľa vašich potrieb.

WooCommerce poskytuje sám o sebe veľa funkcií a možností, čo s ním robiť. Okrem toho má však aj možnosť rozšírenia prostredníctvom ďalších pluginov. Tých je niekoľko desiatok. Na svoje si príde úplne každý nehľadiac na zameranie e-shopu.

Kde sa dá stiahnuť?

Plugin WooCommerce sa dá stiahnuť na oficiálnej stránke WordPressu. Rovnako môžete navštíviť oficiálnu stránku WooCommerce.com, kde nájdete všetky dôležité informácie.

Inštalácia

Inštalácia WP WooCommerce je rýchla. Stačí sa prihlásiť do administrácie WordPressu a ísť do položky “Pluginy”.

Kliknite na “Pridať nový” a do vyhľadávacieho boxu na pravej strane napíšte názov WooCommerce. Hneď prvý vyhľadaný plugin je ten správny. Kliknite na “Inštalovať teraz”.

Chvíľku počkajte a po nainštalovaní sa namiesto “Inštalovať teraz” zobrazí text “Aktivovať”. Na ten kliknite.

Akonáhle plugin aktivujete, nájdete ho v ľavom bočnom paneli administrácie. Po kliknutí sa vám rozbalia ďalšie možnosti a dostanete sa na WooCommerce nástenku.

Týmto ste s inštaláciou skončili. Nasledujúci krok sú nastavenia, pomocou ktorých si plugin prispôsobíte presne podľa seba.

Nastavenia WooCommerce

Inštaláciou pluginu pre vás práca ani zďaleka nekončí. Najviac práce máte ešte stále pred sebou.

WooCommerce je potrebné upraviť a prispôsobiť podľa seba. Všetko však robíte v administrácií WordPressu.

Stačí, aby ste si v administrácií otvorili WooCommerce plugin, ktorý ste si nainštalovali. Po kliknutí naň sa vám objavia jednotlivé podkategórie. Kliknite v nich na “Nastavenia”.

Jednotlivých nastavení je viac a delia sa na:

  • všeobecné nastavenia
  • nastavenia produktov
  • nastavenia dopravy
  • nastavenia platby
  • nastavenia účtov a súkromia
  • nastavenia e-mailov
  • pokročilé nastavenia

O každom si povieme niečo viac.

Všeobecné nastavenia

Prvou možnosťou sú všeobecné nastavenia. Ide o úplne základné informácie o vašom e-shope ako napríklad adresa či mesto.

V prípade lokality predaja máte niekoľko možností. Buď budete predávať do všetkých krajín, do špecifických alebo do všetkých s nejakou výnimkou. Podľa toho, čo si vyberiete, určíte možnosti dopravy.

Vo všeobecných nastaveniach je ešte jedna možnosť. Je ňou nastavenie meny. Na to nezabúdajte. Po nainštalovaní pluginu Euro nebýva predvolené. Neskôr by vám to mohlo robiť problémy.

Po všetkých úpravách nezabudnite kliknúť na “Uložiť zmeny”.

Nastavenia produktov

Druhou položkou je nastavenie jednotlivých produktov. Aj to sa delí na tri ďalšie podkategórie:

  • všeobecné
  • sklad
  • produkty na stiahnutie

Všeobecné

Všeobecné nastavenia produktu sú rovnako jednoduché ako predchádzajúce. Vyberáte si napríklad jednotky rozmerov či hmotnosti. Sami viete povoliť, či chcete recenzie alebo hodnotenie od zákazníkov.

Sklad

Toto nastavenie neovplyvňuje výzor vášho e-shopu. Je skôr pre vás. Pomáha vám riadiť skladové zásoby. Je to praktický pomocník a poskytuje niekoľko nastavení. Medzi ne sa radia:

  • Držať sklad – týka sa prijatých objednávok. Určuje ako dlho má e-shop počkať na zaplatenie tovaru. Ak zákazník objednávku do tohto času neuhradí, zruší sa a produkty sa vrátia do ponuky.
  • Upozornenie – prostredníctvom e-mailu vám príde oznámenie o nízkom stave skladových zásob alebo o ich vyčerpaní.
  • Príjemca/príjemcovia oznámenia – sem už zadáte konkrétny e-mail, na ktorý budú upozornenia o sklade chodiť.
  • Prah nízkeho/prázdneho skladu – podľa toho, aké číslo sem zadáte, vám budú chodiť upozornenia. Zadajte také množstvo produktov, aby ste v prípade nízkeho skladu mohli hneď zásoby doplniť.
  • Zobrazovanie stavu skladu – ak toto políčko zaškrtnete, pri nakupovaní budú zákazníci vidieť, koľko produktov je na sklade.
  • Formát zobrazenia skladu – pomocou tejto funkcie vyberiete, akým štýlom bude stav skladu zobrazovaný. Napríklad len číslom “12 kusov na sklade” alebo “Posledné 2 kusy na sklade”.

Produkty na stiahnutie

Ide o položky, ktoré sa dajú po zakúpení hneď stiahnuť. Táto možnosť sa oplatí predajcom s e-knihami či softvérmi.

Vyberáte medzi spôsobmi sťahovania súboru a prístupmi k nemu.

Nastavenia dopravy

Ďalším nastavením je nastavenie dopravy. Aj tu sú ďalšie tri podkategórie:

  • zóny dopravy
  • nastavenia dopravy
  • triedy dopravy

Zóny dopravy

Vo WooCommerce funguje doprava na základe zóny. Zóna predstavuje štát, do ktorého umožňujete dopravu. Na začiatok je potrebné nastaviť si ju.

Ak dodávate tovar mimo Slovenska, každej krajine je potrebné vytvoriť vlastnú, samostatnú zónu.

Pre vytvorenie kliknite na možnosť “Pridať zónu dopravy”.

Po kliknutí sa vám objaví karta s možnosťami ako:

  • názov zóny
  • regióny zóny
  • spôsoby doručenia

Názov zóny je skôr pre vaše osobné potreby. Regióny sa delia podľa krajín. Na začiatok si vytvorte napríklad pre Slovensko, následne pre ďalšie krajiny.

Posledným nastavením v rámci tejto karty je spôsob doručenia. Dôležité je nezabudnúť doplniť cenu za dopravu. Stačí, aby ste prešli kurzorom myši po názve zóny. Objaví sa vám možnosť “Upraviť”.

Po kliknutí sa vám objaví okno a vyplníte cenu.

Nastavenia dopravy

V nastaveniach dopravy si vyberáte, či sa bude výpočet ceny dopravy zobrazovať v košíku alebo nie. Máte tu na výber niekoľko možností v rámci doručovacej adresy.

Triedy dopravy

Triedy dopravy využijú e-shopy s rôznymi veľkosťami produktov. Sú to napríklad e-shopy s nábytkom.

V tomto nastavení si určíte jednotlivé triedy dopravy podľa hmotnosti alebo rozmerov. Tie sa neskôr dajú priradiť ku konkrétnemu tovaru.

Nastavenia platby

V nastaveniach platby si vyberáte spôsoby platby. Jedným kliknutím sa dá platba aktivovať alebo deaktivovať. Môžete meniť aj ich poradie.

Ak vám náhodou pri platbe niečo nesedí alebo si chcete niečo upraviť, stačí kliknúť na “Nastaviť”. V tejto karte si prispôsobíte názov platby, jej popis, pokyny a detaily účtu.

TIP: Ak by ste chceli iné možnosti platby, je potrebné zakúpiť si modul na prepojenie s platobnou bránou. Najznámejšie platobné brány sú TatraPay, GoPay či TrustPay.

Nastavenia účtov a súkromia

V týchto nastaveniach sa zameriavate na účet zákazníka. Vyberáte, či objednávku môže vytvoriť bez registrácie a za akých podmienok. Nechýba ani spôsob zmazania účtu a odstránenia osobných údajov.

Nižšie na stránke máte ďalšie nastavenie týkajúce sa ochrany osobných údajov. Ako prvú vyberáte stránku, kde sa zásady budú zobrazovať.

Následne ide o texty pri registrácii a v pokladni. Môžete ich vyplniť sami alebo ponechať automaticky vygenerovaný text. Tieto krátke informácie sa budú zobrazovať, keď sa zákazník bude registrovať a nakupovať.

Tretím nastavením na tejto karte je ešte zachovanie osobných údajov. Sami určujete, koľko sa budú tieto údaje uchovávať.

Nastavenia e-mailov

Tieto nastavenia sa týkajú upozornení pre vás, aj pre zákazníkov. Ide o upozornenie ako zrušená či nová objednávka alebo obnova hesla.

Príjemca e-mailu nemusí byť len jeden. Po kliknutí na “Spravovať” môžete príjemcov pridávať alebo odoberať.

Na tejto karte si viete odoslaný e-mail upraviť. Vyberáte si meno a adresu odosielateľa, text mailu či dokonca farbu.

Pokročilé nastavenia

V pokročilých nastaveniach nájdete nastavenia stránky pre košík, pokladňu a môj účet. WooCommerce potrebuje vedieť, kam má užívateľa po kliknutí na jednu z týchto možností poslať.

Plugin vám poskytuje predvolené nastavenie. Nemusíte s ním preto nič robiť. Ak však chcete odkazovať na inú stránku, musíte ju zmeniť.

Koncové body v rámci nastavení meniť nemusíte. Dajú sa dokonca zakázať.

Objednávky

WooCommerce poskytuje skvelý a prehľadný zoznam vytvorených objednávok. Nájdete v ňom číslo objednávky, dátum vytvorenia, stav, dopravu a cenu. Jednotlivé objednávky si môžete filtrovať napríklad podľa dátumu.

Do zoznamu objednávok viete pridať aj vlastnú vytvorenú objednávku. Stačí kliknúť na “Pridať objednávku”.

Zľavové kupóny

Do WooCommerce môžete nahrať rôzne zľavové kupóny. Tie budú môcť vaši zákazníci využívať pri nákupe.

Pre ich pridanie stačí kliknúť na “Pridať kupón”. Následne vyplňte všetky dôležité polia ako napríklad hodnotu či dátum expirácie a kliknite na “Publikovať”.

Zákazníci

Vo WooCommerce máte prehľad o vašich zákazníkoch. Na tejto karte sa vám zobrazia všetky informácie vrátane poslednej aktivity.

Pri hľadaní sa dajú zákazníci filtrovať alebo hľadať podľa mena.

Prehľad

Vo WooCommerce nechýba ani prehľad objednávok. Dokážete vďaka nemu sledovať svoje príjmy za určité obdobie. Na výber máte týždeň, mesiac a rok.

Prehľad sledujete ako pri objednávkach, tak aj pri zákazníkoch a v rámci skladu.

Pridanie nového produktu

Do WooCommerce pridáte produkty veľmi jednoducho. Stačí kliknúť na kategóriu “Produkty” a následne “Pridať nový”.

Vyplnenie údajov v editore je rýchle. Stačí zadať názov produktu a jeho popis. Pri popisoch myslite na to, že existujú dva typy. Prvým je dlhý popis. Ten píšete hneď pod názov.

Druhý je krátky popis. Ten sa nachádza na stránke nižšie a bude sa zobrazovať vedľa obrázka tovaru.

Následne vyplňte dôležité údaje o produkte ako cena či typ. A nezabudnite pridať fotografiu.

WooCommerce má jednu veľkú výhodu. Produkty môžete pridávať do kategórií, vďaka čomu sa jednoducho hľadajú. Pred publikovaním nezabudnite pridať produkt do určitej kategórie. Ak ešte žiadnu nemáte, v editore sa dá vytvoriť.

Keď máte všetko hotové, stačí produkt publikovať.

TIP: Pre ešte jednoduchšie orientovanie využívajte Značky. Pomocou nich vytvárate skupiny podobných produktov. Napríklad pod značkou “biele” sa zobrazí len biele oblečenie a podobne.

Vhodná šablóna

Pre správnu funkciu a ten najlepší výzor e-shopu potrebujete správnu šablónu. Tá musí nielen dobre vyzerať, ale taktiež musí byť kompatibilná s WooCommerce pluginom.

Výber šablón je dnes široký. Netreba sa preto báť, že by ste nejakú nenašli. Delia sa na dva základné typy a to:

Medzi veľmi obľúbené premium šablóny patria napríklad:

A medzi obľúbené bezplatné sa radia:

ZAUJÍMAVOSŤ: Mnohé bezplatné šablóny poskytujú štýlový dizajn a skvelé funkcie. Nie je preto potrebné investovať hneď na začiatok do drahej premium šablóny.

5 najlepších pluginov pre rozšírenie WooCommerce

WooCommerce poskytuje možnosť rozšírenia pomocou pluginov. Váš výber závisí najmä od zamerania e-shopu. Existujú však aj všeobecné pluginy, ktoré sa hodia každému.

Vybral som pre vás 5 tých najlepších.

Názov pluginu

Na čo je vhodný

Download

Woo Stickers by Webline

Označenie produktov nálepkami ako "Výpredaj", "Novinka" a iné.

WooCommerce Quick View

Ponúka rýchly náhľad na produkt.

WooCommerce Products Filter

Uľahčuje vyhľadávanie produktov podľa zvolených parametrov.

YITH WooCommerce Zoom Magnifier

Poskytuje možnosť priblíženia produktových fotografií.

YITH WooCommerce Wishlist

Zákazníci si môžu vytvárať zoznamy prianí.

Woo Stickers by Webline

Tento plugin vám umožňuje označiť ktorýkoľvek výrobok nálepkou ako “Výpredaj” či “Novinka”. Nálepky sú výrazné a dokážu zákazníka hneď zaujať. Vám pomáhajú pri predaji posledných kusov alebo noviniek na sklade.

Výhodou pluginu Woo Stickers by Webline je najmä možnosť prispôsobiť si nálepky podľa seba. Sami si vyberáte napríklad ich tvar či farbu.

Plus, pri nastavovaní si vyberáte dobu zobrazovania. Po určitom čase sama zmizne. Je to praktická funkcia, pretože ak máte v akcii viac výrobkov, nemusíte ich samostatne sledovať.

WooCommerce Quick View

Okrem nálepiek s akciami či novinkami môžete využiť aj rýchly náhľad. To znamená, že zákazník nebude musieť produkt otvoriť na samostatnej karte. Základné informácie a obrázky sa mu ukážu v rámci výberu produktov.

WooCommerce Quick View zefektívňuje a urýchľuje nákup. Ponúka tiež možnosť presunu na ďalší produkt v zobrazení rýchleho náhľadu.

WooCommerce Products Filter

Ak na e-shope predávate veľké množstvo produktov, svojim zákazníkom musíte poskytnúť jednoduchú orientáciu. To znamená rozdelenie výrobkov do hlavných kategórií a následne podkategórií.

Okrem toho im môžete poskytnúť filtre. Prostredníctvom nich sa zákazníkovi ukážu produkty podľa jeho výberu.

Produkty sa môžu filtrovať napríklad podľa ceny, značky či kategórie. Pri oblečení to môže byť dokonca aj farba či materiál.

YITH WooCommerce Zoom Magnifier

Nakupovanie prostredníctvom e-shopov je ťažšie ako v kamenných obchodoch. Je to najmä z toho dôvodu, že si výrobok nemôžete vyskúšať alebo chytiť. Mnohé e-shopy uľahčujú nakupovanie viacerými ilustračnými fotografiami. Nie vždy to však stačí.

Pre to najpohodlnejšie nakupovanie poskytnite svojim zákazníkom možnosť priblíženia. Produkt sa priblíži a zákazník bude vidieť všetky detaily.

YITH WooCommerce Wishlist

Veľmi praktickým je aj plugin YITH WooCommerce Wishlist. Ten poskytuje zákazníkom možnosť vytvárať si zoznamy prianí. Produkty si ukladajú a môžu sa k nim kedykoľvek vrátiť.

Funkcia má výhodu pre zákazníkov aj pre vás. Zákazníci vďaka zoznamu nezabudnú na výrobok a pravdepodobne ho neskôr kúpia. Taktiež ho môžu zdieľať na sociálnych sieťach. Váš e-shop sa dostane do povedomia ďalších ľudí.

A nesmiem zabudnúť na ešte jednu výhodu. Pomocou wishlistu sa dajú zákazníkom vytvárať ponuky šité na mieru. Prakticky tým zvýšite svoj predaj.

Ďalšie pluginy

Okrem piatich spomenutých existujú ďalšie veľmi praktické. Spomeniem zopár:

Príklady slovenských a českých WooCommerce e-shopov

Ak premýšľate, že by ste WooCommerce vyskúšali, možno vás bude inšpirovať týchto 5 slovenských a českých e-shopov.

Powerlogy

Štýlový internetový obchod Powerlogy.sk sa zaraďuje k mnohým e-shopom fungujúcim na WooCommerce.

Všetky produkty sú zoradené do hlavných kategórií. Môžete v nich využiť aj viaceré filtre. Nákup je tak veľmi rýchly.

Fitshaker

Aj obľúbená stránka Fitshaker.sk funguje na tomto známom plugine. Ide o príklad webstránky, ktorá v sebe kombinuje nielen e-shop s produktami, ale aj službami.

Fitshaker je ako stvorený pre Woocommerce, pretože poskytuje len zopár výrobkov. Spravovanie nie je ťažké.

iShopMacs

Plánujete predávať elektroniku? Ak áno, iShopMacs je pre vás skvelou inšpiráciou. Je prehľadný, jednoduchý a nakupovanie je pre každého zákazníka príjemné.

Autowash Líbeznice

Internetový obchod Autowash Líbeznice je spracovaný veľmi zaujímavo. Hneď pri prvej návšteve vás upúta pohyblivý panel. Pod ním sa nachádzajú jednotlivé služby a programy.

Všetko je spravené tak, aby ste na hlavnej stránke našli všetko, čo potrebujete.

Nákup hrou

Mnohé internetové obchody fungujúce na WooCommerce sú prehľadné a jednoducho spracované. Rovnako je na tom aj NákupHrou.cz. Internetový obchod sa zameriava na predaj zdravých potravín.

Ide o menší obchod s veľa funkciami uľahčujúcimi nakupovanie.

Príklady zahraničných WooCommerce e-shopov

Aj mnohé zahraničné e-shopy fungujú na WooCommerce. Patrí k nim aj týchto päť.

Little Giants

Little Giants je zaujímavý internetový obchod orientovaný na detskú módu. Jeho silnou stránkou je najmä štýlové grafické upravenie.

Poskytuje možnosť vyhľadávania produktov prostredníctvom vyhľadávacieho boxu alebo jednotlivých kategórií. Orientácia na e-shope je jednoduchá a príjemná.

Ak by ste si chceli vytvoriť podobný e-shop aj vy, môžete tak urobiť pomocou šablóny Zyra od ThemeForest.

Mini Learners

Internetový obchod Mini Learners je presným príkladom jednoduchého, no pritom štýlového e-shopu. Je prehľadný a jednoducho sa na ňom nakupuje.

Na svojej hlavnej stránke má veľký posuvný panel, ktorý zaujme hneď po príchode na webstránku. Nechýba ani hlavné menu, kde nájdete všetky dôležité kategórie pre nákup.

Ak ste milovníkom minimalizmu a túžite po takomto webe, na svoje si prídete so šablónou Galleria. Je to oficiálna šablóna od WooCommerce. Patrí však medzi premium typy a stojí 39 $.

Porter & York

Zakladá si váš e-shop na grafickej úprave a pekných obrázkoch? Porter & York je pre vás skvelou inšpiráciou. Ide o e-shop so zameraním na gastronómiu.

Orientácia je jednoduchá, pretože všetko, čo k nákupu potrebujete, okamžite nájdete. Hlavné kategórie sa nachádzajú na vrchnej časti webstránky rovnako ako aj nákupný košík a prihlásenie sa do účtu.

Yubico

Praktická a jednoduchá. Aj to by sa dalo povedať o webstránke internetového obchodu Yubico. Všetky dôležité informácie nájdete na hlavnej stránke. V prípade nákupu sa orientujete pomocou hlavných kategórií nachádzajúcich sa na vrchnej časti stránky.

Ak si takto predstavujete svoj e-shop, vytvorte si ho pomocou šablóny Homestore. Ide o oficiálnu šablónu WooCommerce a stojí 39 $.

Caesar’s Ice Cream

Caesar’s Ice Cream je ďalším príkladom štýlového e-shopu so sviežim dizajnom. Hneď po príchode na web môžete vidieť pekné grafické spracovanie. Nechýba ani rozdelenie produktov do kategórií.

Hľadáte podobný typ šablóny pre svoj web? Docieliť ho môžete pomocou šablóny Ordo od ThemeForest.com. Je platená a stojí 59 $.

Záver

WooCommerce plugin je určený pre každého, kto túži po vlastnom e-shope menšieho rozsahu. Poskytuje široké možnosti úpravy a prispôsobenia. Jeho inštalácia je rýchla a nastavenie jednoduché. Vďaka tomu je vhodný aj pre začiatočníkov. Vytvorte si svoj nový internetový obchod za pomoci WooCommerce aj vy.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
8 tipov pre optimalizáciu feedov a úspešnú online expanziu
7 min. čítanie

8 tipov pre optimalizáciu feedov a úspešnú online expanziu

Produktové feedy ostávajú pre mnoho e-shopov atraktívnou možnosťou prepojenia produktov v rámci ich online expanzie na nové trhy. Ako efektívne pracovať s feedmi a na čo si dať pozor? Preskúmajte svet produktových feedov a zistite, ako špecializované aplikácie menia pravidlá hry v oblasti správy feedov a uľahčujú e-shopom digitálnu expanziu.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+