2 min. čítanie

Refurbed dosiahol obrat 1 miliardu eur

Rakúske trhovisko s repasovanou elektronikou Refurbed dosiahlo finančný míľnik v podobe obratu 1 miliardy eur. Spoločnosť v súčasnosti pôsobí na ôsmich trhoch.

Refurbed dosiahol obrat 1 miliardu eur
Zdroj: Refurbed

Spoločnosť Refurbed bola založená v Rakúsku v roku 2017. Je to online trhovisko s repasovanou elektronikou a tvrdí, že je jedným z najrýchlejšie rastúcich trhovísk svojho druhu v Európe. V roku 2021 spoločnosť získala 45 miliónov eur na expanziu na nové trhy. V súčasnosti predáva viac ako 18 000 produktov na ôsmich trhoch: v Holandsku, Francúzsku, Írsku, Rakúsku, Nemecku, Švédsku, Taliansku a Dánsku.

Obrat 100 miliónov eur v roku 2020

Len pred tromi rokmi dosiahla spoločnosť obrat 100 miliónov eur. „V posledných rokoch sa veľmi rýchlo rozvíjala,“ povedal spoluzakladateľ Peter Windischhofer. „Je to silný signál z trhu, že udržateľnosť a obehové hospodárstvo sú na vzostupe. Ľudia si viac uvedomujú, že existujú spôsoby, ako znížiť množstvo elektronického odpadu a emitovať menej CO2.“

Rakúske ocenenie

Minulý týždeň spoločnosť získala aj rakúsku cenu EY Scale-up Award s názvom „Scale-up Of The Year“. „Sme hrdí na to, že pozitívny vývoj okolo spoločnosti Refurbed je viditeľný. Pomáha nám to napĺňať naše poslanie, ktorým je udržateľnejšia spotreba a poskytovanie lepšej alternatívy k novým a použitým výrobkom. V konečnom dôsledku by sa obehové hospodárstvo a renovácia mali stať normou. Sme hrdí na to, ako sa veci vyvíjajú, ale uvedomujeme si, že je pred nami ešte dlhá cesta.“

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli
4 min. čítanie

Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli

Rok 2025 prináša nenápadné, ale zásadné zmeny v digitálnom správaní zákazníkov. Najnovšia správa od Contentsquare mapuje správanie používateľov na 6 000 weboch a potvrdzuje, že v roku 2025 nejde len o to, koľko ľudí na web príde, ale ako veľmi sa im tam chce zostať. Cesta od prvej návštevy po opakovaný nákup je dnes nevyspytateľná. Každá […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+