Banská Bytrica
2. Október udalosť už prebehla
Trenčín
23. Október udalosť už prebehla
Poprad
6. November udalosť už prebehla
Bratislava ⭐
3. December Streda 17:00
Žilina
22. Január už čoskoro
Prešov
12. Február už čoskoro
Nitra
5. Marec už čoskoro
Michalovce
26. Marec už čoskoro
Zvolen
16. Apríl už čoskoro
Trnava
7. Máj už čoskoro
Bardejov
11. Jún už čoskoro
Košice
24. September už čoskoro
Trenčín
8. Október už čoskoro
Poprad
22. Október už čoskoro
Banská Bystrica
12. November už čoskoro
⭐ Bratislava
3. December už čoskoro
3 min. čítanie

Radek Hudák je novým marketingovým riaditeľom Knihobotu

Radek Hudák bol vymenovaný za marketingového riaditeľa kníhkupectva Knihobot pre český a zahraničný trh. Jeho hlavným poslaním je vybudovať marketingový tím, ktorý bude mať na starosti budovanie značky a tvorbu kampaní.

Radek Hudák je novým marketingovým riaditeľom Knihobotu

Hudák prichádza zo Shoptetu

Radek Hudák (33) prichádza do spoločnosti Knihobot ako CMO zo spoločnosti Shoptet, kde pôsobil posledných päť rokov a kde bol zodpovedný za marketing troch trhov a troch značiek – Shoptet, Shoptet Premium a Shoptet Pay. Pracoval tiež pre spoločnosť Slevomat, kde bol niekoľko rokov vedúcim marketingu, čo vyvrcholilo úspešným odchodom spoločnosti do Secret Escapes za viac ako 1,5 miliardy Kč.

Do spoločnosti Knihobot nastúpil s cieľom budovať značku nielen na českom trhu, ale aj v zahraničí – minulý rok vstúpil Knihobot na Slovensko a tento rok expandoval do Rakúska a Nemecka. To znamená nielen rozšírenie tímu, ale aj vytvorenie komunikačnej a marketingovej stratégie, ktorá podporí uvedenie služby u zahraničných zákazníkov. Hudák tak bude môcť využiť svoje znalosti zahraničného trhu a fungovania elektronického obchodu.

Týždenný podcast UPdate

Od najväčšej e-commerce platformy po budovanie re-commerce

„Radek bol pre nás jasnou voľbou. Má obrovské skúsenosti z pôsobenia v spoločnostiach Shoptet a Slevomat, kde sa významnou mierou podieľal na ich úspechu. Osobne som nikdy nehovoril s kompetentnejším marketérom, ako je Radek. Má obrovský prehľad o tom, ako marketing funguje z hľadiska výkonnosti a čísel. Zároveň však chápe, že úlohou značky a softovejších vecí nie je len „urobiť to pekné“. Kombinácia oboch týchto schopností je vzácna,“ komentuje výber novej posádky Dominik Gazdoš, generálny riaditeľ spoločnosti Knihobot.

Novú spoluprácu si pochvaľuje aj Hudák: „Niekoľko stretnutí s Dominikom, predstavenie spoločnosti, ukážka toho, čo dokáže v logistike, a jasne definované plány ma presvedčili, že Knihobot je projekt, na ktorom chcem pracovať. Stretli sme sa v tom, čo chcem robiť – pomáhať pri rozvoji spoločností, ktoré sú na dobrej ceste stať sa dominantnými hráčmi na trhu.“

Vďaka svojej expanzii je spoločnosť Knihobot pripravená stať sa jedným z najvýznamnejších hráčov v európskom re-commerce. A to sa nemôže stať bez úspešného marketingu. Hoci dopyt po použitých veciach rastie a predaj použitého tovaru má obrovský potenciál a čoraz častejšie s ním pracujú aj veľké odevné značky, nechcú svoj marketing stavať len na „zelených témach“. „Vieme, že českí zákazníci oceňujú jednoduchosť našich služieb a to, že im šetríme prácu. Okrem toho sú radi, že knihy nachádzajú nových majiteľov a využitie. Preto by sme tieto témy radi uplatnili aj v našej komunikácii na zahraničných trhoch,“ dodáva Hudák.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Sociálne siete ovládli objavovanie produktov. YouTube, TikTok a Instagram tvoria 60 % všetkých hľadaní
2 min. čítanie

Sociálne siete ovládli objavovanie produktov. YouTube, TikTok a Instagram tvoria 60 % všetkých hľadaní

Firmy investujú 90 % svojich SEO rozpočtov do Googlu, no zákazníci hľadajú inde. Analýza 1,5 miliardy vyhľadávaní od agentúry Rise at Seven ukazuje, že Google má už len 34,5 % z celkového objemu vyhľadávania. Zvyšok je zásluha YouTubu, TikToku a Instagramu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe
Chcete uspieť na severskom trhu? Zistite, čo je pre škandinávcov najdôležitejšie pri nákupe zo zahraničia
3 min. čítanie

Chcete uspieť na severskom trhu? Zistite, čo je pre škandinávcov najdôležitejšie pri nákupe zo zahraničia

Až 78 % zákazníkov v severských krajinách za posledný rok urobilo nákup v zahraničí. Počet oproti minulému roku vzrástol o štyri percentuálne body. Výsledky priniesla jesenná správa PostNord E-commerce in the Nordics 2025. Najobľúbenejšou destináciou zostáva Čína s 30 % podielom. Hlavným dôvodom je jednoznačne cena – uvádza ju viac než polovica nakupujúcich.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe