1 min. čítanie

Primark otvoril na Slovensku prvú predajňu

Spoločnosť plánuje pokračovať v expanzii s cieľom dosiahnuť do konca roka 2026 počet 530 predajní.

Primark otvoril na Slovensku prvú predajňu

Primark označuje CEE región za kľúčový

Írsky maloobchodný reťazec Primark pokračuje v expanzii na trhy strednej a východnej Európy. Po Poľsku, Rumunsku, Česku a Slovinsku vo štvrtok otvoril v novom bratislavskom obchodnom centre aj svoju prvú predajňu na Slovensku.

V budúcom roku plánuje reťazec s ročnými tržbami cez 7,6 miliardy libier (8,73 miliardy eur) otvoriť svoju pobočku aj v Maďarsku, uviedla vo štvrtok spoločnosť.

Okrem Slovenska otvorí predajca koncom júna svoju druhú predajňu v Rumunsku v Bukurešti a ďalšie dve predajne v Poľsku, a to vo Vroclave a v Lodži. Po otvorení predajne v Maďarsku sa počet predajní v strednej a východnej Európe zvýši na 13. Práve tento región je podľa firmy z pohľadu ďalšieho rastu kľúčový.

Primark je medzinárodný maloobchodný predajca oblečenia, ktorý zamestnáva viac ako 70-tisíc zamestnancov v 15 krajinách Európy a USA. Bol založený v Írsku v roku 1969 pod značkou Penneys. Spoločnosť plánuje pokračovať v expanzii na nových a existujúcich trhoch s cieľom dosiahnuť do konca roka 2026 počet 530 predajní.

Credit: Trend

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels
5 min. čítanie

Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels

Platforma zavádza zmenu, ktorá zásadne ovplyvní spôsob, akým milióny ľudí zdieľajú videá. Facebook sa rozhodol zjednodušiť koncept videa a oznámil, že v priebehu najbližších mesiacov sa každé nahrané video automaticky zmení na Reels. Už žiadne rozhodovanie medzi formátmi – všetko sa zjednocuje. Pozrime sa, čo táto zmena znamená pre tvorcov obsahu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch
5 min. čítanie

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch

Kto z nás si aspoň raz nekrátil čakanie hrou v mobile? V roku 2025 patria digitálne hry – či už na telefóne, konzole alebo počítači – medzi najobľúbenejšie formy trávenia času online. Z pohľadu reklamy sú však stále nedocenené. Hoci mladšie generácie strávia nad hrami desiatky minút denne, značky im venujú len zlomok svojich rozpočtov. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 
7 min. čítanie

isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 

Kvôli tlaku globálnych hráčov z Ázie a rozmachu online trhovísk sa prostredie e-commerce v strednej Európe dynamicky mení. Mnohým internetovým obchodom hrozí zánik a v hre ostáva ten, kto sa prispôsobí. Rozhodujúcou konkurenčnou výhodou sa stáva logistika. isklad, technologický líder medzi fulfillment centrami, preto prichádza s prelomovými inováciami, ktoré môžu zamiešať karty celému odvetviu.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+