Primark označuje CEE región za kľúčový
Írsky maloobchodný reťazec Primark pokračuje v expanzii na trhy strednej a východnej Európy. Po Poľsku, Rumunsku, Česku a Slovinsku vo štvrtok otvoril v novom bratislavskom obchodnom centre aj svoju prvú predajňu na Slovensku.
V budúcom roku plánuje reťazec s ročnými tržbami cez 7,6 miliardy libier (8,73 miliardy eur) otvoriť svoju pobočku aj v Maďarsku, uviedla vo štvrtok spoločnosť.
Okrem Slovenska otvorí predajca koncom júna svoju druhú predajňu v Rumunsku v Bukurešti a ďalšie dve predajne v Poľsku, a to vo Vroclave a v Lodži. Po otvorení predajne v Maďarsku sa počet predajní v strednej a východnej Európe zvýši na 13. Práve tento región je podľa firmy z pohľadu ďalšieho rastu kľúčový.
Primark je medzinárodný maloobchodný predajca oblečenia, ktorý zamestnáva viac ako 70-tisíc zamestnancov v 15 krajinách Európy a USA. Bol založený v Írsku v roku 1969 pod značkou Penneys. Spoločnosť plánuje pokračovať v expanzii na nových a existujúcich trhoch s cieľom dosiahnuť do konca roka 2026 počet 530 predajní.
Credit: Trend