1 min. čítanie

Primark otvoril na Slovensku prvú predajňu

Spoločnosť plánuje pokračovať v expanzii s cieľom dosiahnuť do konca roka 2026 počet 530 predajní.

Primark otvoril na Slovensku prvú predajňu

Primark označuje CEE región za kľúčový

Írsky maloobchodný reťazec Primark pokračuje v expanzii na trhy strednej a východnej Európy. Po Poľsku, Rumunsku, Česku a Slovinsku vo štvrtok otvoril v novom bratislavskom obchodnom centre aj svoju prvú predajňu na Slovensku.

V budúcom roku plánuje reťazec s ročnými tržbami cez 7,6 miliardy libier (8,73 miliardy eur) otvoriť svoju pobočku aj v Maďarsku, uviedla vo štvrtok spoločnosť.

Okrem Slovenska otvorí predajca koncom júna svoju druhú predajňu v Rumunsku v Bukurešti a ďalšie dve predajne v Poľsku, a to vo Vroclave a v Lodži. Po otvorení predajne v Maďarsku sa počet predajní v strednej a východnej Európe zvýši na 13. Práve tento región je podľa firmy z pohľadu ďalšieho rastu kľúčový.

Primark je medzinárodný maloobchodný predajca oblečenia, ktorý zamestnáva viac ako 70-tisíc zamestnancov v 15 krajinách Európy a USA. Bol založený v Írsku v roku 1969 pod značkou Penneys. Spoločnosť plánuje pokračovať v expanzii na nových a existujúcich trhoch s cieľom dosiahnuť do konca roka 2026 počet 530 predajní.

Credit: Trend

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?
3 min. čítanie

Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?

Krátky videoobsah je silným marketingovým nástrojom s reálnym dopadom na predaj. Platformy ako TikTok a Instagram síce nastavili istý štandard, no YouTube Shorts si ešte len hľadá cestu do marketingových stratégií značiek. Mnoho inzerentov ešte nevyužilo potenciál tohto formátu. Podľa správy eMarketer môžu práve krátke videá na YouTube ponúknuť značkám výnimočnú príležitosť na budovanie vzťahov […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+