2 min. čítanie

Potrebujete peniaze na svoje podnikanie? Na Slovensku je dostupná nová služba

Ste e-shopár a zháňate peniaze na marketing, brigádnikov, expanziu alebo na väčšie skladové zásoby v predvianočnom období? Online podnikatelia už nemusia ísť kvôli krátkodobému financovaniu svojho e-shopu do banky.

Potrebujete peniaze na svoje podnikanie? Na Slovensku je dostupná nová služba
Zdroj: Shoptet

Najväčší poskytovateľ e-shopových riešení Shoptet prichádza na Slovensko s novou službou Shoptet Boost, ktorá jednoducho a bez zložitého papierovania umožní získanie pôžičky na podporu podnikania.

„Shoptet Boost ponúka financovanie podľa potrieb každého podnikateľa. Nemusí nám zložito dokazovať, ako peniaze investuje, teda či do nových zamestnancov, reklamy, do výroby alebo skladových zásob. Je to čisto na ňom. V Česku sme takto podporili viac ako sto podnikateľov čiastkou prevyšujúcou 1,6 milióna eur,“ približuje novinku Ondřej Buben zodpovedný za finančné služby a produkty v Shoptete.

Ako Shoptet Boost funguje?

Každý podnikateľ má možnosť požiadať o pôžičku sám – online priamo z administrácie e-shopu. Prvým krokom je bezplatná aktivácia zo strany e-shopu. Spustí sa model výpočtu rizika (s využitím AI), ktorý posudzuje 3 hlavné kritériá: objednávky na e-shope vrátane predikcie na najbližšie mesiace, verejné registre majiteľa e-shopu a náhľad na účet.

Ak sú tieto podmienky vyhodnotené pozitívne, môže e-shopár získať ponuku na mieru od 2 000 až do 40 000 eur, a to na obdobie jedného, troch, šiestich alebo dvanástich mesiacov.

Shoptet Boost je aj dobrým indikátorom úspešnosti e-shopu. Platí, že čím je e-shopár úspešnejší, tým lepšie ponuky bude od Boostu dostávať,“ dopĺňa Buben s tým, že všetko prebieha online a zvládne sa vybaviť do 15 minút.

Ondřej Buben

Peniaze na účte už do dvoch dní od podpisu zmluvy

Žiadosť o financovanie môžu podať e-shopári, ktorí majú založený e-shop na Shoptete v Česku a teraz aj na Slovensku. Stačí vyplniť v administrácii e-shopu online formulár, overiť doklady a podpísať zmluvu. Peniaze sa e-shopárovi pripíšu na účet už do dvoch pracovných dní od podpisu zmluvy.

„Klientov neobmedzujeme a hlavne nám nemusia dodávať žiadne faktúry a potvrdenia, na čo Shoptet Boost využili. Informácie o tom, na čo plánujú financovanie využiť, zbierame na začiatku. Pri žiadosti ale klienti nemusia nič dokladovať,“ uzatvára Buben.

Shoptet ponúka technologické aj finančné služby na jednom mieste

Shoptet Boost je súčasťou finančných služieb a platobných riešení spoločnosti Shoptet. Už pred dvoma rokmi takto spustil Shoptet Pay. Ide o vlastné platobné riešenie, ktoré si doteraz aktivovalo viac ako 12-tisíc e-shopárov. Zákazníci cez túto službu zaplatili viac ako osemdesiat miliónov eur a tento rok toto číslo plánujú zdvojnásobiť.

Viac o službe Shoptet Boost

Shoptet Boost ponúka financovanie podľa potrieb každého podnikateľa.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Tento článok ti prináša

Shoptet

Shoptet je platforma pre e-shopy, ktorá ponúka komplexné riešenia pre vytvorenie a správu internetových obchodov. Súčasťou ich služieb je aj podpora marketingu a možnosť automatizácie mnohých procesov. Shoptet je aktívny na slovenskom a českom trhu a v súčasnosti pomáha podnikať viac ako 34 000 e-shopom.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Personalizácia na plné obrátky: Ako AI mení digitálnu reklamu v reálnom čase
5 min. čítanie

Personalizácia na plné obrátky: Ako AI mení digitálnu reklamu v reálnom čase

Personalizácia sa stala normou, no zároveň u spotrebiteľov rastie dopyt po autentickej a transparentnej komunikácii. Zákazníci chcú relevantný obsah, ktorý pôsobí prirodzene a nezasahuje do ich súkromia. Prehnaná personalizácia môže vzbudiť nedôveru, zatiaľ čo vyvážený prístup pomáha budovať vzťah so značkou.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Spustiť reklamu na YouTube priamo z videa? Novinky na platforme potešia tvorcov aj firmy
3 min. čítanie

Spustiť reklamu na YouTube priamo z videa? Novinky na platforme potešia tvorcov aj firmy

YouTube prináša novinky, ktoré majú tvorcom aj značkám výrazne uľahčiť prácu. Dostať video k publiku bude teraz jednoduchšie – namiesto zdĺhavého nastavovania v Google Ads stačí pár klikov priamo vo videu. YouTube zároveň testuje ďalšie funkcie, ktoré môžu pomôcť rozšíriť zásah, posilniť vzťah s publikom a lepšie osloviť zahraničné trhy.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+