Výhodou je dostupnosť
Na posielanie zásielok už nemusíte stáť v dlhých radoch a vypisovať množstvo podacích lístkov. Packeta, ako prvá na Slovensku, umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou svojich samoobslužných Z-BOXov. Využiť na to môžete ktorýkoľvek z 1 700 Z-Boxov na Slovensku. Túto novú službu Packeta spúšťa súčasne cez svojich 6 300 Z-Boxov v troch krajinách naraz.
Posielanie zásielok funguje jednoducho cez mobilnú aplikáciu Packeta a trvá menej ako minútu. Zásielku je možné poslať taktiež aj do Českej republiky, Maďarska a Rumunska. „Veríme, že nová služba poteší nielen zákazníkov v mestách, ale predovšetkým v menších obciach, v ktorých sa naše klasické výdajné miesta nenachádzajú a iné možnosti posielania zásielok nemajú.
Veľkou výhodou je aj to, že Z-BOXy sú dostupné 24 hodín denne, 7 dni v týždni. Môžete tak posielať zásielky bez ohľadu na otváracie hodiny kamenného výdajného miesta,“ konštatuje Alexander Jančo, výkonný riaditeľ Packeta na Slovensku.
„Iba za dva roky sa nám podarilo vybudovať najväčšiu sieť automatických výdajných boxov a výdajných miest na Slovensku a môžeme povedať, že zákazníci nájdu naše Z-Boxy naozaj všade. Na Slovensku ich máme už viac ako 1 700 a v Európe je ich celkovo 6 300 kusov. V tomto roku sa plánujeme zamerať na kvalitu a dostupnosť Z-Boxov a výdajných miest. Chceme naďalej rozširovať a skvalitňovať našu sieť,“ dodáva Alexander Jančo.
Poslanie zásielky pomocou Packeta Z-boxov
V aplikácii vyplní užívateľ potrebné údaje k odoslaniu zásielky. Aplikácia následne zobrazí šesťmiestne podacie heslo, ktoré čitateľne napíše na správne zabalenú zásielku. Vybraný Z-Box si užívateľ otvorí pomocou aplikácie. Tá sa spáruje so Z-Boxom a zobrazí voľné schránky. Užívateľ si vyberie schránku s vhodnou veľkosťou, klikne v aplikácii na „Otvoriť Z-Box“ a vloží zásielku dovnútra. Cena podávania zásielky cez Z-Box je 3,3 eur.