2 min. čítanie

Nový trend v maloobchode? Shop in shop vybudovalo Lego aj Kärcher

Reťazec Globus sa spojil so známymi značkami a delí sa o nákupný priestor vo svojich supermarketoch. V Čiernom Moste a v Ostrave vznikli "obchody v obchodoch" značiek Lego a Kärcher.

Nový trend v maloobchode? Shop in shop vybudovalo Lego aj Kärcher

Supermarkety sa členia na menšie nákupné zóny

Globus buduje u našich susedov v Čiernom Moste zážitkovú nákupnú zónu. Atraktivitu pekárne, mäsiarstva, reštaurácie, kaviarne po novom podčiarkne rozsiahla nákupná zóna dvoch atraktívnych značiek na prízemí dvojpodlažného supermarketu.

Prvou je predajňa Kärcher, ktorá je otvorená od januára a svojou ponukou v kategórii Dom a záhrada sa vyrovná vlastným predajniam značky. V rámci obchodného partnerstva je táto prezentácia jednou z najväčších ponúk značky v Českej republike.

 „Zákazníkov okamžite zaujala rozmanitosť tovaru. Pridanou hodnotou integrovanej predajne Kärcher je aj to, že od konca februára je každý piatok a sobotu zákazníkom k dispozícii odborný poradca značky,“ uviedla Aneta Turnovská, hovorkyňa spoločnosti Globus. Dodala, že spolu s týmto dodávateľom pripravuje Globus pre zákazníkov špeciálne akcie.

Ďalší atraktívny obchod sa nachádza na rovnakom mieste len o kúsok ďalej a zaujme dospelých aj deti. „Ide o spoločnosť Lego, ktorá v Globuse na Čiernom moste predáva neuveriteľných 300 výrobkov vrátane horúcich noviniek. Znamená to najväčšiu a najzaujímavejšiu ponuku stavebníc Lego v domácich hypermarketoch,“ uviedla Aneta Turnovská. LEGO shop-in-shop bol otvorený aj v ostravskom Globuse.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels
5 min. čítanie

Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels

Platforma zavádza zmenu, ktorá zásadne ovplyvní spôsob, akým milióny ľudí zdieľajú videá. Facebook sa rozhodol zjednodušiť koncept videa a oznámil, že v priebehu najbližších mesiacov sa každé nahrané video automaticky zmení na Reels. Už žiadne rozhodovanie medzi formátmi – všetko sa zjednocuje. Pozrime sa, čo táto zmena znamená pre tvorcov obsahu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch
5 min. čítanie

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch

Kto z nás si aspoň raz nekrátil čakanie hrou v mobile? V roku 2025 patria digitálne hry – či už na telefóne, konzole alebo počítači – medzi najobľúbenejšie formy trávenia času online. Z pohľadu reklamy sú však stále nedocenené. Hoci mladšie generácie strávia nad hrami desiatky minút denne, značky im venujú len zlomok svojich rozpočtov. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 
7 min. čítanie

isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 

Kvôli tlaku globálnych hráčov z Ázie a rozmachu online trhovísk sa prostredie e-commerce v strednej Európe dynamicky mení. Mnohým internetovým obchodom hrozí zánik a v hre ostáva ten, kto sa prispôsobí. Rozhodujúcou konkurenčnou výhodou sa stáva logistika. isklad, technologický líder medzi fulfillment centrami, preto prichádza s prelomovými inováciami, ktoré môžu zamiešať karty celému odvetviu.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+