2 min. čítanie

Nový trend v maloobchode? Shop in shop vybudovalo Lego aj Kärcher

Reťazec Globus sa spojil so známymi značkami a delí sa o nákupný priestor vo svojich supermarketoch. V Čiernom Moste a v Ostrave vznikli "obchody v obchodoch" značiek Lego a Kärcher.

Nový trend v maloobchode? Shop in shop vybudovalo Lego aj Kärcher

Supermarkety sa členia na menšie nákupné zóny

Globus buduje u našich susedov v Čiernom Moste zážitkovú nákupnú zónu. Atraktivitu pekárne, mäsiarstva, reštaurácie, kaviarne po novom podčiarkne rozsiahla nákupná zóna dvoch atraktívnych značiek na prízemí dvojpodlažného supermarketu.

Prvou je predajňa Kärcher, ktorá je otvorená od januára a svojou ponukou v kategórii Dom a záhrada sa vyrovná vlastným predajniam značky. V rámci obchodného partnerstva je táto prezentácia jednou z najväčších ponúk značky v Českej republike.

 “Zákazníkov okamžite zaujala rozmanitosť tovaru. Pridanou hodnotou integrovanej predajne Kärcher je aj to, že od konca februára je každý piatok a sobotu zákazníkom k dispozícii odborný poradca značky,” uviedla Aneta Turnovská, hovorkyňa spoločnosti Globus. Dodala, že spolu s týmto dodávateľom pripravuje Globus pre zákazníkov špeciálne akcie.

Ďalší atraktívny obchod sa nachádza na rovnakom mieste len o kúsok ďalej a zaujme dospelých aj deti. “Ide o spoločnosť Lego, ktorá v Globuse na Čiernom moste predáva neuveriteľných 300 výrobkov vrátane horúcich noviniek. Znamená to najväčšiu a najzaujímavejšiu ponuku stavebníc Lego v domácich hypermarketoch,” uviedla Aneta Turnovská. LEGO shop-in-shop bol otvorený aj v ostravskom Globuse.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?
3 min. čítanie

Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?

Krátky videoobsah je silným marketingovým nástrojom s reálnym dopadom na predaj. Platformy ako TikTok a Instagram síce nastavili istý štandard, no YouTube Shorts si ešte len hľadá cestu do marketingových stratégií značiek. Mnoho inzerentov ešte nevyužilo potenciál tohto formátu. Podľa správy eMarketer môžu práve krátke videá na YouTube ponúknuť značkám výnimočnú príležitosť na budovanie vzťahov […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+