2 min. čítanie

Novinky zo Švédska: Zlúčenie spoločností Instabox a Budbee

Švédske zásielkové služby Instabox a Budbee oznamujú zlúčenie. Spoločne budú pokračovať pod novým holdingom Instabee. Hodnota novej spoločnosti sa odhaduje na 1,7 miliardy eur.

Novinky zo Švédska: Zlúčenie spoločností Instabox a Budbee

Zásielková služba Instabee

Spoločnosť Instabox odštartovala svoju činnosť v roku 2015 a odvtedy pravidelne rástla. V apríli tohto roku prekročila magickú hranicu jednej miliardy dolárov a stala sa ďalším švédskym jednorožcom. Logisticko-technologická spoločnosť Budbee vznikla o rok neskôr a  nedávno získala 40 miliónov eur na rozšírenie svojej siete balíkomatov. Jej ocenenie sa pohybuje na úrovni 700 miliónov USD. Tieto spoločnosti teraz oznámili svoje zlúčenie a budú pokračovať pod názvom Instabee.

“Toto spojenie mi pripadá ako dokonalá kombinácia“, Fredrik Hamilton, Budbee

“Od začiatku som vo svojich plánoch myslel na dlhodobý horizont a tento krok je fantastickou príležitosťou spoločne vytvoriť niečo podstatné. Spoločnosť Instabox som vždy sledoval a jej rast na mňa urobil dojem. Toto spojenie mi pripadá ako dokonalá kombinácia a teším sa na to, že spoznám všetkých svojich nových kolegov. Spoločne dosiahneme veľké veci,” hovorí Fredrik Hamilton, zakladateľ spoločnosti Budbee. Stane sa generálnym riaditeľom spoločnosti Instabee.

zdroj: Fredrik Hamilton, Budbee

Do Instabee investovali viaceré spoločnosti

Hodnotu Instabee ocenili na 1,7 miliardy eur. Najväčšími investormi sú spoločnosti Budbee, Instabox a Kinnevik. K nim sa pridali ďalší európski investori s menším podielom. “Myslím si, že ide o veľmi dobrú zhodu medzi dvoma spoločnosťami, ktoré zdieľajú veľa hodnôt. Vzájomná úcta a obdiv sa v posledných rokoch len zvýšili,” povedal Alexis Priftis, zakladateľ spoločnosti Instabox.

Priftis sa stane výkonným predsedom predstavenstva spoločnosti Instabee. “Som mimoriadne rád, že teraz spoločne pracujeme na ďalšej transformácii ecommerce doručovania so silným zameraním na zákaznícku skúsenosť a udržateľnosť. Už sa neviem dočkať, čo všetko spoločne dosiahneme.”

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %
2 min. čítanie

Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %

Pre e-commerce hráčov je výzva nájsť balanc medzi ústretovosťou voči zákazníkom a udaržaním vratiek v rozumnej hladine. Online nakupujúci v Nemecku vracajú 11 % svojich nákupov, ako ukázal prieskum, nemeckého digitálneho združenia Bitkom.

Prečítať článok
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+