2 min. čítanie

Novinky zo Švédska: Zlúčenie spoločností Instabox a Budbee

Švédske zásielkové služby Instabox a Budbee oznamujú zlúčenie. Spoločne budú pokračovať pod novým holdingom Instabee. Hodnota novej spoločnosti sa odhaduje na 1,7 miliardy eur.

Novinky zo Švédska: Zlúčenie spoločností Instabox a Budbee

Zásielková služba Instabee

Spoločnosť Instabox odštartovala svoju činnosť v roku 2015 a odvtedy pravidelne rástla. V apríli tohto roku prekročila magickú hranicu jednej miliardy dolárov a stala sa ďalším švédskym jednorožcom. Logisticko-technologická spoločnosť Budbee vznikla o rok neskôr a  nedávno získala 40 miliónov eur na rozšírenie svojej siete balíkomatov. Jej ocenenie sa pohybuje na úrovni 700 miliónov USD. Tieto spoločnosti teraz oznámili svoje zlúčenie a budú pokračovať pod názvom Instabee.

“Toto spojenie mi pripadá ako dokonalá kombinácia“, Fredrik Hamilton, Budbee

“Od začiatku som vo svojich plánoch myslel na dlhodobý horizont a tento krok je fantastickou príležitosťou spoločne vytvoriť niečo podstatné. Spoločnosť Instabox som vždy sledoval a jej rast na mňa urobil dojem. Toto spojenie mi pripadá ako dokonalá kombinácia a teším sa na to, že spoznám všetkých svojich nových kolegov. Spoločne dosiahneme veľké veci,” hovorí Fredrik Hamilton, zakladateľ spoločnosti Budbee. Stane sa generálnym riaditeľom spoločnosti Instabee.

zdroj: Fredrik Hamilton, Budbee

Do Instabee investovali viaceré spoločnosti

Hodnotu Instabee ocenili na 1,7 miliardy eur. Najväčšími investormi sú spoločnosti Budbee, Instabox a Kinnevik. K nim sa pridali ďalší európski investori s menším podielom. “Myslím si, že ide o veľmi dobrú zhodu medzi dvoma spoločnosťami, ktoré zdieľajú veľa hodnôt. Vzájomná úcta a obdiv sa v posledných rokoch len zvýšili,” povedal Alexis Priftis, zakladateľ spoločnosti Instabox.

Priftis sa stane výkonným predsedom predstavenstva spoločnosti Instabee. “Som mimoriadne rád, že teraz spoločne pracujeme na ďalšej transformácii ecommerce doručovania so silným zameraním na zákaznícku skúsenosť a udržateľnosť. Už sa neviem dočkať, čo všetko spoločne dosiahneme.”

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Nemecký zákazník premýšľa, americký koná. Ako sa to odráža na predajoch v segmente módy?
3 min. čítanie

Nemecký zákazník premýšľa, americký koná. Ako sa to odráža na predajoch v segmente módy?

Nakupovanie módy v e-commerce sa vyvíja rôznymi smermi, čo odhaľujú aj údaje z platformy ECDB. Zatiaľ čo americkí spotrebitelia bez váhania pridávajú položky do svojich digitálnych košíkov, nemeckí a britskí kupujúci sú pri výbere opatrnejší. Napriek tomu všetky regióny dosahujú podobné miery konverzie, čo poukazuje na rozdielne nákupné návyky v globálnom meradle.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Prekvapivý trend na TikToku: Minútové videá získavajú takmer o polovicu väčší dosah
3 min. čítanie

Prekvapivý trend na TikToku: Minútové videá získavajú takmer o polovicu väčší dosah

Snažili ste sa strihať videá do 15 sekúnd? Máme pre vás nové dáta z TikToku, ktoré môžu zmeniť váš prístup. Platforma minulý týždeň zverejnila prekvapivé štatistiky z analýzy za prvý kvartál. Ukázalo sa, že videá dlhšie ako 60 sekúnd majú výrazne lepšie výsledky než krátke klipy. Áno, aj nás to prekvapilo. Je to úplne proti […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+