
TikTok tento rok vydal príručku s inšpiráciou pre malé a stredné podniky, kde predstavil významné dni, sviatky, kľúčové udalosti a plánovač príspevkov. V ďalšom sprievodcovi sa venuje valentínskym kampaniam. V poslednom – a dosiaľ najrozsiahlejšom – celku sa na 30 stranách snaží ukázať ako využiť kreativitu. Podnikateľov motivuje číslami podloženými z vlastných prieskumov.
Podľa TikToku až 73 % používateľov tvrdí, že cítia hlbšie prepojenie so značkami, s ktorými komunikujú na TikToku, v porovnaní s inými stránkami a aplikáciami, ktoré používajú.
Obsah je rozdelený do 3 celkov ako pristupovať ku kreativite. “Bez ohľadu na veľkosť vašich sledovateľov, rozsah vášho rozpočtu alebo konkrétne obchodné ciele, ktoré chcete dosiahnuť, úspešná reklama na TikToku je založená na troch kľúčových obsahových krokoch: Idea, výroba a optimalizácia,” hovorí platforma.
Prvý bod hovorí o nachádzaní inšpirácie a tvorbe obsahu tak, aby ste upútali pozornosť. Druhá kapitola dáva tipy ako natáčať a upravovať klipy, ktoré sa dajú použiť v reklamách. Na záver vo fáze optimalizácie vysvetľuje, ako nastavovať svoje reklamy tak, aby boli úspešné.
Príručka je k dispozícii na stiahnutie výmenou za svoje údaje.