2 min. čítanie

Nová príručka TikToku ukazuje ako na kreatívnu stratégiu

TikTok sa snaží dokázať, že je plnohodnotnou reklamnou platformou a že nezaujíma iba tancujúce deti. Tento rok chce malým a stredným podnikom pomôcť nájsť cestu k úspechu práve na svojej platforme a predstavuje už tretieho sprievodcu s inšpiráciou.

Nová príručka TikToku ukazuje ako na kreatívnu stratégiu
Zdroj: Depositphotos

TikTok tento rok vydal príručku s inšpiráciou pre malé a stredné podniky, kde predstavil významné dni, sviatky, kľúčové udalosti a plánovač príspevkov. V ďalšom sprievodcovi sa venuje valentínskym kampaniam. V poslednom – a dosiaľ najrozsiahlejšom – celku sa na 30 stranách snaží ukázať ako využiť kreativitu. Podnikateľov motivuje číslami podloženými z vlastných prieskumov.

Podľa TikToku až 73 % používateľov tvrdí, že cítia hlbšie prepojenie so značkami, s ktorými komunikujú na TikToku, v porovnaní s inými stránkami a aplikáciami, ktoré používajú.

Obsah je rozdelený do 3 celkov ako pristupovať ku kreativite. “Bez ohľadu na veľkosť vašich sledovateľov, rozsah vášho rozpočtu alebo konkrétne obchodné ciele, ktoré chcete dosiahnuť, úspešná reklama na TikToku je založená na troch kľúčových obsahových krokoch: Idea, výroba a optimalizácia,” hovorí platforma.

Prvý bod hovorí o nachádzaní inšpirácie a tvorbe obsahu tak, aby ste upútali pozornosť. Druhá kapitola dáva tipy ako natáčať a upravovať klipy, ktoré sa dajú použiť v reklamách. Na záver vo fáze optimalizácie vysvetľuje, ako nastavovať svoje reklamy tak, aby boli úspešné.

Príručka je k dispozícii na stiahnutie výmenou za svoje údaje.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce
3 min. čítanie

Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce

TikTok zverejnil štvrtú správu o transparentnosti podľa Zákona o digitálnych službách (DSA), ktorá poskytuje jasnejší pohľad na praktiky moderácie obsahu na tejto obľúbenej sociálnej sieti. Dokument mapuje obdobie od júla do decembra 2024 a prináša niekoľko kľúčových zistení dôležitých pre e-commerce stratégie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z
4 min. čítanie

Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z

Sociálna sieť Yope sa zameriava na súkromné zdieľanie fotografií v skupinách. Mladí používatelia ju rýchlo prijali a v súčasnosti si získava čoraz väčšiu popularitu. Zároveň vzbudzuje veľký záujem medzi venture kapitalistami. Aplikácia sa môže pochváliť pôsobivými číslami: denne ju využíva 800-tisíc aktívnych používateľov a mesačne až 2,2 milióna.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Nová éra objavovania: Prečo TikTok zatieňuje tradičné vyhľadávače?
3 min. čítanie

Nová éra objavovania: Prečo TikTok zatieňuje tradičné vyhľadávače?

Najnovšie údaje od spoločnosti Ipsos odhaľujú, že zákazníci používajú video platformy ako TikTok pri hľadaní nápadov pre svoje nákupy. Zistilo sa, že 3 zo 4 nakupujúcich na TikToku považujú túto platformu za najrelevantnejšiu pri objavovaní nových značiek a produktov. Tento výskum sa snaží dokázať, že tradičné vyhľadávače už nie sú hlavným prostriedkom, cez ktorý spotrebitelia […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+