2 min. čítanie

Nová príručka TikToku ukazuje ako na kreatívnu stratégiu

TikTok sa snaží dokázať, že je plnohodnotnou reklamnou platformou a že nezaujíma iba tancujúce deti. Tento rok chce malým a stredným podnikom pomôcť nájsť cestu k úspechu práve na svojej platforme a predstavuje už tretieho sprievodcu s inšpiráciou.

Nová príručka TikToku ukazuje ako na kreatívnu stratégiu
Zdroj: Depositphotos

TikTok tento rok vydal príručku s inšpiráciou pre malé a stredné podniky, kde predstavil významné dni, sviatky, kľúčové udalosti a plánovač príspevkov. V ďalšom sprievodcovi sa venuje valentínskym kampaniam. V poslednom – a dosiaľ najrozsiahlejšom – celku sa na 30 stranách snaží ukázať ako využiť kreativitu. Podnikateľov motivuje číslami podloženými z vlastných prieskumov.

Podľa TikToku až 73 % používateľov tvrdí, že cítia hlbšie prepojenie so značkami, s ktorými komunikujú na TikToku, v porovnaní s inými stránkami a aplikáciami, ktoré používajú.

Obsah je rozdelený do 3 celkov ako pristupovať ku kreativite. “Bez ohľadu na veľkosť vašich sledovateľov, rozsah vášho rozpočtu alebo konkrétne obchodné ciele, ktoré chcete dosiahnuť, úspešná reklama na TikToku je založená na troch kľúčových obsahových krokoch: Idea, výroba a optimalizácia,” hovorí platforma.

Prvý bod hovorí o nachádzaní inšpirácie a tvorbe obsahu tak, aby ste upútali pozornosť. Druhá kapitola dáva tipy ako natáčať a upravovať klipy, ktoré sa dajú použiť v reklamách. Na záver vo fáze optimalizácie vysvetľuje, ako nastavovať svoje reklamy tak, aby boli úspešné.

Príručka je k dispozícii na stiahnutie výmenou za svoje údaje.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Social commerce sa v Európe vyvíja pomalšie, no stabilne rastie. Ako ho správne uchopiť?
3 min. čítanie

Social commerce sa v Európe vyvíja pomalšie, no stabilne rastie. Ako ho správne uchopiť?

Európsky social commerce sa v porovnaní s inými regiónmi vyvíja pomalším tempom. Podľa štúdie GWI sa len 26 % európskych používateľov sociálnych platforiem zapája do nákupných aktivít na sociálnych sieťach, čím zaostáva za Severnou Amerikou (39 %) a ázijsko-pacifickou oblasťou (30 %). Napriek tomu zaznamenáva neustály nárast účasti a predpokladá sa, že príjmy vzrastú z […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+