1 min. čítanie

Ďalší TikTok sprievodca sa zameriava na valentínske kampane

Po novoročnom pláne plnom inšpirácií posiela TikTok do sveta ďalšiu príručku. Tentokrát sa zameriava na valentínske kampane. 

Ďalší TikTok sprievodca sa zameriava na valentínske kampane
Zdroj: Depositphotos

Podľa prieskumu TikToku z roku 2022 až 54 % používateľov využíva platformu na objavovanie a inšpiráciu. Preto sa dá predpokladať, že ocenia aj inšpiráciu na darčeky a prejavy lásky pre svojich najbližších. Interné dáta TikToku hovoria, že v roku 2023 hashtag #ValentinesDay zasiahol až 57 miliárd zobrazení videí.

V krátkej brožúrke okrem self-promo materiálu a dát, aké publikum dokáže zasiahnuť TikTok, nájdete 10 tipov ako si zabezpečiť úspešnú kampaň. 

“Bez ohľadu na to, do akej vertikály sa obsah vašej značky zaraďuje – od e-commerce až po módu alebo krásu, môžete čo najlepšie využiť príležitosť zapojiť nové alebo existujúce publikum, podporiť predaj a maximalizovať viditeľnosť značky na TikToku,” uvádza správa.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+