Pri dlhodobej príprave obsahu na sociálne siete sa človek môže ľahko dostať k nedostatku inšpirácie. Práve to sa snaží prelomiť TikTok a vytvoril barličku pre začínajúce profily aj profesionálov.
“Chceme vám poskytnúť tie najrelevantnejšie nástroje a ľahko realizovateľné rady, aby ste si mohli vybrať, ktoré kľúčové momenty uprednostniť vo svojej marketingovej stratégii v roku 2024. Preto sme sa rozhodli nielen vytvoriť kalendár na mieru pre každý hlavný región v Severnej Amerike, Európe a na Blízkom východe, ale pridali sme aj niekoľko najlepších tipov, ako čo najlepšie využiť TikTok počas celého roka,” uvádza spoločnosť v stanovisku.
Sprievodca je rozdelený do kvartálov a v každom mesiaci zahŕňa overené trendy, ktoré môžun poslúžiť ako inšpirácia. Zároveň sa sústreďuje na tipy, ako zo svojho profilu vyťažiť maximum.
Na konci dokumentu je súhrn praktických otázok, ktoré chcú tvorcu nasmerovať k systematickosti. Zároveň odporúča využívať analytické nástroje TikToku. Celý dokument je k dispozícii v angličtine na stiahnutie výmenou za svoje údaje.