1 min. čítanie

Ako tvoriť obsah na TikToku? Platforma prináša inšpiráciu pre malé a stredné podniky

Významné dni, sviatky, kľúčové udalosti a plánovač – to všetko nájdete v novom marketingovom sprievodcovi z dielne TikToku. Praktický prehľad ocenia správci firemných profilov či profily s pravidelným plánovaním príspevkov. 

Ako tvoriť obsah na TikToku? Platforma prináša inšpiráciu pre malé a stredné podniky
Zdroj: Depositphotos

Pri dlhodobej príprave obsahu na sociálne siete sa človek môže ľahko dostať k nedostatku inšpirácie. Práve to sa snaží prelomiť TikTok a vytvoril barličku pre začínajúce profily aj profesionálov.

„Chceme vám poskytnúť tie najrelevantnejšie nástroje a ľahko realizovateľné rady, aby ste si mohli vybrať, ktoré kľúčové momenty uprednostniť vo svojej marketingovej stratégii v roku 2024. Preto sme sa rozhodli nielen vytvoriť kalendár na mieru pre každý hlavný región v Severnej Amerike, Európe a na Blízkom východe, ale pridali sme aj niekoľko najlepších tipov, ako čo najlepšie využiť TikTok počas celého roka,“ uvádza spoločnosť v stanovisku.

Sprievodca je rozdelený do kvartálov a v každom mesiaci zahŕňa overené trendy, ktoré môžun poslúžiť ako inšpirácia. Zároveň sa sústreďuje na tipy, ako zo svojho profilu vyťažiť maximum.

Na konci dokumentu je súhrn praktických otázok, ktoré chcú tvorcu nasmerovať k systematickosti. Zároveň odporúča využívať analytické nástroje TikToku. Celý dokument je k dispozícii v angličtine na stiahnutie výmenou za svoje údaje.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
SEO sa zmenilo. Ste pripravení?
3 min. čítanie

SEO sa zmenilo. Ste pripravení?

Vaši konkurenti už bodujú na ChatGPT, Reddite a v AI vyhľadávačoch, zatiaľ čo vy stále budujete spätné odkazy a optimalizujete pre Google. Mladší používatelia dnes začínajú s hľadaním informácií na sociálnych sieťach, nie na tradičných vyhľadávačoch. Ak vaša SEO stratégia nefunguje aj mimo Google, uniká vám zásadná zmena v tom, ako ľudia reálne vyhľadávajú informácie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Spamové filtre neodpúšťajú. Až 95 % odosielateľov e-mailov končí ako spam
4 min. čítanie

Spamové filtre neodpúšťajú. Až 95 % odosielateľov e-mailov končí ako spam

E-mailová kampaň môže byť perfektná, a napriek tomu skončí v spame. Až 95 % odosielateľov e-mailov sú podľa štatistík spoločnosti Mailkit technicky vnímaní ako spameri. Prečo? Pretože im chýba reputácia, technické nastavenie a relevantná databáza. Aj legitímne firmy preto končia v spame. Dôvodom môže byť zlá reputácia odosielateľa, preplnená databáza alebo chýbajúce technické nastavenie. Prešla […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge