1 min. čítanie

Ako tvoriť obsah na TikToku? Platforma prináša inšpiráciu pre malé a stredné podniky

Významné dni, sviatky, kľúčové udalosti a plánovač – to všetko nájdete v novom marketingovom sprievodcovi z dielne TikToku. Praktický prehľad ocenia správci firemných profilov či profily s pravidelným plánovaním príspevkov. 

Ako tvoriť obsah na TikToku? Platforma prináša inšpiráciu pre malé a stredné podniky
Zdroj: Depositphotos

Pri dlhodobej príprave obsahu na sociálne siete sa človek môže ľahko dostať k nedostatku inšpirácie. Práve to sa snaží prelomiť TikTok a vytvoril barličku pre začínajúce profily aj profesionálov.

„Chceme vám poskytnúť tie najrelevantnejšie nástroje a ľahko realizovateľné rady, aby ste si mohli vybrať, ktoré kľúčové momenty uprednostniť vo svojej marketingovej stratégii v roku 2024. Preto sme sa rozhodli nielen vytvoriť kalendár na mieru pre každý hlavný región v Severnej Amerike, Európe a na Blízkom východe, ale pridali sme aj niekoľko najlepších tipov, ako čo najlepšie využiť TikTok počas celého roka,“ uvádza spoločnosť v stanovisku.

Sprievodca je rozdelený do kvartálov a v každom mesiaci zahŕňa overené trendy, ktoré môžun poslúžiť ako inšpirácia. Zároveň sa sústreďuje na tipy, ako zo svojho profilu vyťažiť maximum.

Na konci dokumentu je súhrn praktických otázok, ktoré chcú tvorcu nasmerovať k systematickosti. Zároveň odporúča využívať analytické nástroje TikToku. Celý dokument je k dispozícii v angličtine na stiahnutie výmenou za svoje údaje.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Digitalizácia v e-commerce: Zmluvy s influencermi, kuriérmi aj dodávateľmi
3 min. čítanie

Digitalizácia v e-commerce: Zmluvy s influencermi, kuriérmi aj dodávateľmi

Čas je v e-commerce rozhodujúci. Každá minúta sa počíta. Denne potrebujete expedovať tovar, dohodnúť spoluprácu s influencerom, podpísať zmluvu s obchodným partnerom. Pripraviť interné dokumenty, vybaviť reklamácie, spracovať nové objednávky či zaškoliť brigádnikov. Všetky tieto procesy zaberajú množstvo času. Ako ich urýchliť?

Stanislav TRIBUS Stanislav TRIBUS
Heslo verzus passkey: Ktoré prihlasovanie je bezpečnejšie a pohodlnejšie?
3 min. čítanie

Heslo verzus passkey: Ktoré prihlasovanie je bezpečnejšie a pohodlnejšie?

Každý e-shopár to pozná: zákazník sa pri pokuse o prihlásenie zasekne, zabudne heslo, po niekoľkých neúspešných pokusoch to vzdá – a košík zostane prázdny. Frustrácia, ktorú spôsobujú heslá, nefrustruje len zákazníkov, ale aj obchodníkov. Našťastie existuje riešenie, ktoré môže túto bariéru odstrániť – a zároveň zvýšiť bezpečnosť aj konverzie. Volá sa passkey.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+