1 min. čítanie

Najväčší ukrajinský e-shop Rozetka.pl debutuje v Poľsku

Poľský ecommerce trh privítal nového hráča Rozetka.pl. Najväčší ukrajinský marketplace oznámil vstup na poľský trh pred troma mesiacmi. 

Najväčší ukrajinský e-shop Rozetka.pl debutuje v Poľsku

Spoločnosť Rozetka.pl vstupuje na poľský trh elektronického obchodu v čase, keď je nakupovanie online čoraz populárnejšie a do Poľska prichádza veľký počet utečencov z Ukrajiny. To je nepochybne príležitosť pre nového hráča na poľskom trhu elektronického obchodu. Rozetka.pl je najväčší internetový obchod na Ukrajine.

Rozetka.pl – všetko na jednom mieste

Obchod ponúka široký výber produktov, ktoré sú rozdelené do intuitívnych kategórií, ktoré uľahčujú orientáciu na stránke. Či už potrebujete nový notebook, smartfón alebo televízor, alebo tovar pre deti, domáce zvieratá či športové pomôcky, Rozetka.co.uk sľubuje, že na jednom mieste nájdete všetko.

Rozetka.co.uk ponúka rôzne spôsoby platby a rýchle doručenie, aby uspokojila aj tých najnáročnejších zákazníkov.

Debut Rozetka.pl na poľskom trhu elektronického obchodu je očakávaný s veľkým záujmom. Je to prvý krok v expanzii tohto ukrajinského giganta na európsky trh? To ukáže čas. Jedno je isté – pre poľské e-shopy to znamená veľkú konkurenciu.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Keď zľava ospravedlňuje nákup. Čo odhalil prieskum o slovenských a českých spotrebiteľoch
3 min. čítanie

Keď zľava ospravedlňuje nákup. Čo odhalil prieskum o slovenských a českých spotrebiteľoch

Zľava, pocit viny, impulzívne nákupy a rozdiely medzi generáciami. Nový prieskum Heureky ukazuje, že správanie spotrebiteľov sa mení nielen podľa veku a príjmu, ale aj podľa psychologických vzorcov. Zľava predáva, ale nie vždy preto, že by cena bola skutočne výhodnejšia. Často len dá zákazníkovi pocit, že sa rozhodol správne – a práve to je pre […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge