1 min. čítanie

Najväčší ukrajinský e-shop Rozetka.pl debutuje v Poľsku

Poľský ecommerce trh privítal nového hráča Rozetka.pl. Najväčší ukrajinský marketplace oznámil vstup na poľský trh pred troma mesiacmi. 

Najväčší ukrajinský e-shop Rozetka.pl debutuje v Poľsku

Spoločnosť Rozetka.pl vstupuje na poľský trh elektronického obchodu v čase, keď je nakupovanie online čoraz populárnejšie a do Poľska prichádza veľký počet utečencov z Ukrajiny. To je nepochybne príležitosť pre nového hráča na poľskom trhu elektronického obchodu. Rozetka.pl je najväčší internetový obchod na Ukrajine.

Rozetka.pl – všetko na jednom mieste

Obchod ponúka široký výber produktov, ktoré sú rozdelené do intuitívnych kategórií, ktoré uľahčujú orientáciu na stránke. Či už potrebujete nový notebook, smartfón alebo televízor, alebo tovar pre deti, domáce zvieratá či športové pomôcky, Rozetka.co.uk sľubuje, že na jednom mieste nájdete všetko.

Rozetka.co.uk ponúka rôzne spôsoby platby a rýchle doručenie, aby uspokojila aj tých najnáročnejších zákazníkov.

Debut Rozetka.pl na poľskom trhu elektronického obchodu je očakávaný s veľkým záujmom. Je to prvý krok v expanzii tohto ukrajinského giganta na európsky trh? To ukáže čas. Jedno je isté – pre poľské e-shopy to znamená veľkú konkurenciu.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli
4 min. čítanie

Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli

Rok 2025 prináša nenápadné, ale zásadné zmeny v digitálnom správaní zákazníkov. Najnovšia správa od Contentsquare mapuje správanie používateľov na 6 000 weboch a potvrdzuje, že v roku 2025 nejde len o to, koľko ľudí na web príde, ale ako veľmi sa im tam chce zostať. Cesta od prvej návštevy po opakovaný nákup je dnes nevyspytateľná. Každá […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+