
Nahrávanie 3D reklamy aj bez technických znalostí
Spoločnosť VNTANA, ktorá sa zaoberá technológiou 3D e-commerce, oznámila spoluprácu so spoločnosťou Meta, najväčším poskytovateľom reklamy v rámci sociálnych sietí. Proces vytvárania a zverejňovania 3D reklám na Facebooku a Instagrame sa pre inzerentov zjednoduší. Pred touto spoluprácou museli inzerenti preformátovať 3D súbory, aby boli kompatibilné s reklamnými systémami spoločnosti Meta. “Teraz môžu značky používať VNTANA na jednoduché nahrávanie a konverziu súborov do reklám bez technických znalostí práce s 3D obrazmi,” vysvetľuje Ashley Crowder, výkonná riaditeľka spoločnosti VNTANA.
“Metaverse je v podstate 3D internet,” povedala Crowderová.
Podľa nej je tento krok odrazovým mostíkom k budúcnosti reklamy v metaverse, čím odkazuje na futuristickú myšlienku virtuálneho sveta. Práve spoločnosť Meta vidí svoju budúcnosť v budovaní virtuálneho sveta metaverse, ktorého realizácia by mala trvať až desať rokov.
3D reklama je pohľadom do budúcnosti metaverse
“Metaverse je v podstate 3D internet,” povedala Crowderová. “Je to celý svet možností a ten sa začína tým, že máte správne modely svojich produktov.”
Používatelia Facebooku alebo Instagramu môžu interaktívne využívať 3D reklamu na svojom desktope či telefóne, pohybovať s obrázkom produktu a pozrieť si ho zo všetkých uhlov.
“Svojím spôsobom tieto reklamy predstavujú pohľad na to, čo môžete očakávať od budúcich zariadení, ako sú okuliare rozšírenej reality,” povedal Chris Barbour, riaditeľ partnerstiev pre rozšírenú realitu v jednotke Reality Labs spoločnosti Meta.
Meta už predtým spolupracovala so spoločnosťami Modiface a PerfectCorp, ktoré sa zaoberajú rozšírenou realitou (AR), aby pomohla kozmetickým značkám ľahšie propagovať 3D a AR reklamu.