2 min. čítanie

Nahrávanie 3D reklám na Instagram bude odteraz jednoduchšie

Meta sa spojila so spoločnosťou VNTANA a pomôže marketérom nahrávať 3D obsah na svojich platformách pre širokú verejnosť. Viac informácií nájdete na Businesswire.

Nahrávanie 3D reklám na Instagram bude odteraz jednoduchšie

Nahrávanie 3D reklamy aj bez technických znalostí

Spoločnosť VNTANA, ktorá sa zaoberá technológiou 3D e-commerce, oznámila spoluprácu so spoločnosťou Meta, najväčším poskytovateľom reklamy v rámci sociálnych sietí. Proces vytvárania a zverejňovania 3D reklám na Facebooku a Instagrame sa pre inzerentov zjednoduší. Pred touto spoluprácou museli inzerenti preformátovať 3D súbory, aby boli kompatibilné s reklamnými systémami spoločnosti Meta. “Teraz môžu značky používať VNTANA na jednoduché nahrávanie a konverziu súborov do reklám bez technických znalostí práce s 3D obrazmi,” vysvetľuje Ashley Crowder, výkonná riaditeľka spoločnosti VNTANA.

“Metaverse je v podstate 3D internet,” povedala Crowderová.

Podľa nej je tento krok odrazovým mostíkom k budúcnosti reklamy v metaverse, čím odkazuje na futuristickú myšlienku virtuálneho sveta. Práve spoločnosť Meta vidí svoju budúcnosť v budovaní virtuálneho sveta metaverse, ktorého realizácia by mala trvať až desať rokov.

3D reklama je pohľadom do budúcnosti metaverse

“Metaverse je v podstate 3D internet,” povedala Crowderová. “Je to celý svet možností a ten sa začína tým, že máte správne modely svojich produktov.”

Používatelia Facebooku alebo Instagramu môžu interaktívne využívať 3D reklamu na svojom desktope či telefóne, pohybovať s obrázkom produktu a pozrieť si ho zo všetkých uhlov. 

“Svojím spôsobom tieto reklamy predstavujú pohľad na to, čo môžete očakávať od budúcich zariadení, ako sú okuliare rozšírenej reality,” povedal Chris Barbour, riaditeľ partnerstiev pre rozšírenú realitu v jednotke Reality Labs spoločnosti Meta.

Meta už predtým spolupracovala so spoločnosťami Modiface a PerfectCorp, ktoré sa zaoberajú rozšírenou realitou (AR), aby pomohla kozmetickým značkám ľahšie propagovať 3D a AR reklamu.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Český e-commerce sa vracia k dlhodobo udržateľnému rastu. Najväčšiu šancu preraziť majú predajcovia vlastných výrobkov
3 min. čítanie

Český e-commerce sa vracia k dlhodobo udržateľnému rastu. Najväčšiu šancu preraziť majú predajcovia vlastných výrobkov

Český e-commerce, ktorý v posledných dvoch rokoch zaznamenal výrazný pokles, čaká tento rok oživenie a návrat k udržateľnému rastu. Najväčší podiel na tržbách pochopiteľne vykazuje drahší tovar z kategórií ako elektronika, náradie či stavebné materiály, ako vyplynulo z analýzy spoločnosti Upgates.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+