Nový koncept menších predajní Möbelix Compact sa zameriava na zákazníkov v regiónoch, kde ponúka vybraný sortiment a možnosť plánovania nábytku. Prvá predajňa tohto konceptu v Česku sa otvára v Kladne. Na Slovensku sa tento formát nachádza už v šiestich mestách.
Menšie predajne pre lepšiu dostupnosť
Je to obchod s vybraným sortimentom výrobkov, ktorý má zákazníkom z rôznych regiónov sprístupniť a uľahčiť nakupovanie v kamennom obchode. Nájdu tu najpredávanejšie výrobky. Nový koncept kladie dôraz aj na možnosť objednať si výrobky z e-shopu a ponúka možnosť naplánovať si nábytok do domácnosti podľa želania zákazníka.
“Koncept menších predajní Möbelix Compact zahusťuje predajnú sieť v regiónoch. Chceme priblížiť trendový nábytok a moderné doplnky ich zákazníkom mimo tradičných spádových oblastí,” hovorí Marek Šulc, marketingový manažér spoločnosti Möbelix.
Značka tento koncept zaviedla najprv na Slovensku. Prieskum, ktorý pre Möbelix uskutočnila spoločnosť GfK, ukázal, že o podobný koncept majú záujem aj českí zákazníci.
Prieskum ukázal, že až 47 % respondentov pri výbere predajní s nábytkom, považuje dostupnosť za dôležitú.
“Prieskum tiež ukázal, že celých 44 % respondentov hľadá inšpiráciu pre nákup nábytku a informácie priamo v predajniach. Dôvodom vyhľadávania nábytku na internete je najčastejšie porovnávanie cien a hľadanie konkrétnych produktov. Z tohto dôvodu chceme českému zákazníkovi skrátiť cestu k našim produktom a ponúknuť najobľúbenejší sortiment v predajniach Compact,” dodáva Marek Šulc.
Spoločnosť Möbelix, ktorá sa zameriava najmä na predaj nábytku a bytových doplnkov, má v súčasnosti 14 predajní na Slovensku a 14 predajní v Českej republike.
Credit: MediaGuru