Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Möbelix otvára predajne Möbelix Compact už aj v Česku

Nový koncept menších predajní Möbelix Compact sa zameriava na zákazníkov v regiónoch, kde ponúka vybraný sortiment a možnosť plánovania nábytku. Prvá predajňa tohto konceptu v Česku sa otvára v Kladne. Na Slovensku sa tento formát nachádza už v šiestich mestách.

Möbelix otvára predajne Möbelix Compact už aj v Česku

Nový koncept menších predajní Möbelix Compact sa zameriava na zákazníkov v regiónoch, kde ponúka vybraný sortiment a možnosť plánovania nábytku. Prvá predajňa tohto konceptu v Česku sa otvára v Kladne. Na Slovensku sa tento formát nachádza už v šiestich mestách.

Menšie predajne pre lepšiu dostupnosť

Je to obchod s vybraným sortimentom výrobkov, ktorý má zákazníkom z rôznych regiónov sprístupniť a uľahčiť nakupovanie v kamennom obchode. Nájdu tu najpredávanejšie výrobky. Nový koncept kladie dôraz aj na možnosť objednať si výrobky z e-shopu a ponúka možnosť naplánovať si nábytok do domácnosti podľa želania zákazníka.

“Koncept menších predajní Möbelix Compact zahusťuje predajnú sieť v regiónoch. Chceme priblížiť trendový nábytok a moderné doplnky ich zákazníkom mimo tradičných spádových oblastí,” hovorí Marek Šulc, marketingový manažér spoločnosti Möbelix.

Značka tento koncept zaviedla najprv na Slovensku. Prieskum, ktorý pre Möbelix uskutočnila spoločnosť GfK, ukázal, že o podobný koncept majú záujem aj českí zákazníci.

Prieskum ukázal, že až 47 % respondentov pri výbere predajní s nábytkom, považuje dostupnosť za dôležitú. 

“Prieskum tiež ukázal, že celých 44 % respondentov hľadá inšpiráciu pre nákup nábytku a informácie priamo v predajniach. Dôvodom vyhľadávania nábytku na internete je najčastejšie porovnávanie cien a hľadanie konkrétnych produktov. Z tohto dôvodu chceme českému zákazníkovi skrátiť cestu k našim produktom a ponúknuť najobľúbenejší sortiment v predajniach Compact,” dodáva Marek Šulc.

Spoločnosť Möbelix, ktorá sa zameriava najmä na predaj nábytku a bytových doplnkov, má v súčasnosti 14 predajní na Slovensku a 14 predajní v Českej republike. 

Credit: MediaGuru

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov
3 min. čítanie

Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov

Európska e-commerce scéna sa dramaticky mení a čínske platformy získavajú čoraz väčší podiel na trhu. Zatiaľ čo sa v roku 2023 domáci e-commerce rast v Číne spomalil na slabých 3,5 % – čo je menej než rast väčšiny TOP 10 globálnych trhov – čínski giganti hľadajú príležitosti na expanziu smerom na západ.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?
3 min. čítanie

Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?

Značky stoja pred dôležitou výzvou, ako zmeniť spôsob zobrazovania mužov vo svojich kampaniach. Podľa nedávnej správy spoločnosti Kantar sa moderné publikum nevie stotožniť so zaužívanými stereotypmi o silných a nezdolných mužoch. Naopak, inkluzívna maskulinita v marketingu s rôznymi odlišnosťami je kľúčom k budovaniu spojení so spotrebiteľmi a k rastu značky. Pozrime sa na závery, z […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+