1 min. čítanie

Koniec bezplatného vrátenia tovaru v H&M

Spoločnosť H&M začala spoplatňovať vrátenie tovaru a pravidlá sa v jednotlivých krajinách líšia. Zatiaľ čo v krajinách Beneluxu je vrátenie online objednávky v obchode bezplatné, zákazníci v Spojenom kráľovstve zaň budú musieť zaplatiť.

Koniec bezplatného vrátenia tovaru v H&M

Poplatky za vrátenie tovaru sa líšia

Spoločnosť H&M začala spoplatňovať vrátenie tovaru a pravidlá sa v jednotlivých krajinách líšia. Zatiaľ čo v krajinách Beneluxu je vrátenie online objednávky v obchode bezplatné, zákazníci v Spojenom kráľovstve zaň budú musieť zaplatiť.

Belgickí zákazníci musia teraz zaplatiť 1,95 EUR, ak chcú vrátiť objednávku online. Stále však môžu vrátiť výrobky v kamennej predajni H&M bezplatne.

Pre členov programu Plus zostáva doručenie a vrátenie tovaru bezplatné. Ide o zákazníkov, ktorí sú členmi bezplatného vernostného programu H&M a nazbierali viac ako 300 bodov prostredníctvom nákupov (1 € = 1 bod) alebo pozvaním priateľov do programu.

Pravidlá prijímania vrátenia tovaru sa však v jednotlivých krajinách líšia. Napríklad v Spojenom kráľovstve sa za vrátenie tovaru online aj v predajni účtuje príplatok 1,99 GBP.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?
3 min. čítanie

Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?

Krátky videoobsah je silným marketingovým nástrojom s reálnym dopadom na predaj. Platformy ako TikTok a Instagram síce nastavili istý štandard, no YouTube Shorts si ešte len hľadá cestu do marketingových stratégií značiek. Mnoho inzerentov ešte nevyužilo potenciál tohto formátu. Podľa správy eMarketer môžu práve krátke videá na YouTube ponúknuť značkám výnimočnú príležitosť na budovanie vzťahov […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?
3 min. čítanie

Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?

Prišiel vám mail o tom, že sa od 10. apríla 2025 zmení spôsob, akým Google Tag Manager (GTM) načítava značky Google Ads a Floodlight? Táto aktualizácia môže ovplyvniť meranie konverzií, remarketing a spôsob, akým spravujete značky v GTM. Čo presne sa mení, prečo k tomu dochádza a čo by ste mali podniknúť? Poďme sa na […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+