Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
1 min. čítanie

Koniec bezplatného vrátenia tovaru v H&M

Spoločnosť H&M začala spoplatňovať vrátenie tovaru a pravidlá sa v jednotlivých krajinách líšia. Zatiaľ čo v krajinách Beneluxu je vrátenie online objednávky v obchode bezplatné, zákazníci v Spojenom kráľovstve zaň budú musieť zaplatiť.

Koniec bezplatného vrátenia tovaru v H&M

Poplatky za vrátenie tovaru sa líšia

Spoločnosť H&M začala spoplatňovať vrátenie tovaru a pravidlá sa v jednotlivých krajinách líšia. Zatiaľ čo v krajinách Beneluxu je vrátenie online objednávky v obchode bezplatné, zákazníci v Spojenom kráľovstve zaň budú musieť zaplatiť.

Belgickí zákazníci musia teraz zaplatiť 1,95 EUR, ak chcú vrátiť objednávku online. Stále však môžu vrátiť výrobky v kamennej predajni H&M bezplatne.

Pre členov programu Plus zostáva doručenie a vrátenie tovaru bezplatné. Ide o zákazníkov, ktorí sú členmi bezplatného vernostného programu H&M a nazbierali viac ako 300 bodov prostredníctvom nákupov (1 € = 1 bod) alebo pozvaním priateľov do programu.

Pravidlá prijímania vrátenia tovaru sa však v jednotlivých krajinách líšia. Napríklad v Spojenom kráľovstve sa za vrátenie tovaru online aj v predajni účtuje príplatok 1,99 GBP.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?
3 min. čítanie

Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?

Značky stoja pred dôležitou výzvou, ako zmeniť spôsob zobrazovania mužov vo svojich kampaniach. Podľa nedávnej správy spoločnosti Kantar sa moderné publikum nevie stotožniť so zaužívanými stereotypmi o silných a nezdolných mužoch. Naopak, inkluzívna maskulinita v marketingu s rôznymi odlišnosťami je kľúčom k budovaniu spojení so spotrebiteľmi a k rastu značky. Pozrime sa na závery, z […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Black Friday týždeň je za nami. Najvyššie zľavy boli na hodinky, šperky a erotické pomôcky
2 min. čítanie

Black Friday týždeň je za nami. Najvyššie zľavy boli na hodinky, šperky a erotické pomôcky

Black Friday týždeň aj tento rok mnoho ľudí využilo na vianočné nákupy. Podľa údajov Shoptetu, ktorý zabezpečuje fungovanie viac ako 7 000 slovenských e-shopov, Slováci minuli rekordnú sumu. Obrat e-shopov na Shoptete predstavoval počas Black Friday týždňa približne 14,5 milióna eur. Zákazníci teda minuli o vyše dva milióny eur viac ako predošlý rok.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+