Titulný obrázok spoločnosti Survio
Logo Survio

Survio

Survio je online nástroj na vytváranie dotazníkov a prieskumov. Umožňuje vytváranie profesionálnych prieskumov, zber odpovedí a analýzu výsledkov. S viac ako 3,5 miliónmi užívateľov na celom svete a lokalizáciou do 17 jazykov, sa Survio stalo obľúbeným nástrojom pre meranie zákazníckej spokojnosti, marketingový prieskum a hodnotenie zamestnancov.

Survio

Firma Survio ešte nepridala svoje štatistiky.

Chcem si adoptovať profil

Vytváranie dotazníkov

Survio umožňuje vytváranie profesionálnych prieskumov s pomocou ľahko ovládateľného editora dotazníkov. Ponúka viac ako 100 hotových šablón, 19 typov otázok a 70+ predpripravených dizajnov.

Zber odpovedí

Survio umožňuje oslovovať respondentov na všetkých typoch zariadení a ponúka 9 spôsobov zdieľania dotazníkov. Umožňuje sledovať úspešnosť dotazníkov v reálnom čase a zbierať anonymné alebo neanonymné odpovede.

Analýza výsledkov

Nástroj automaticky spracováva dáta z prieskumov do prehľadných reportov a BI dashboardov. Umožňuje výber z 9 typov prehľadných grafov a použitie filtrov na ľahkú orientáciu v dátach.

Bezpečnosť a ochrana dát

Survio kladie veľký dôraz na bezpečnosť a ochranu dát. Poskytuje 2048 bit SSL šifrovanie, každodenné zálohovanie a je v súlade s GDPR.

Podpora a servis

Ponúkajú aj priateľskú podporu 24/7 s rýchlym priemerným časom odpovede. Zákaznícka spokojnosť dosahuje 94%.

Naše služby

Firma Survio ešte nepridala svoju ponuku služieb.

Chcem si adoptovať profil

Posledné články

Ako urobiť prieskum trhu a analýzu konkurencie? Máme zaujímavé tipy!
11 min. čítanie

Ako urobiť prieskum trhu a analýzu konkurencie? Máme zaujímavé tipy!

Poďme si hneď na začiatok povedať, čo je dôležité pre rozbehnutie každého podnikania. Myslím si, že sa zhodneme na tom, že správne rozhodnutia sú základ. Koľkokrát to čítate v rôznych rozhovoroch, kde úspešný podnikateľ hovorí: “Vtedy som sa správne rozhodol”. Často ale v tých istých rozhovoroch čítate: “Keby som vtedy vedel viac, tak by som […]

Martin Souček Martin Souček
Chief Marketing Officer at Survio
Prečítať článok
Ako využiť SWOT analýzu
4 min. čítanie

Ako využiť SWOT analýzu

SWOT analýza je asi najčastejšie používanou technikou, ktorá sa využíva na hodnotenie faktorov ovplyvňujúcich úspešnosť organizácie. Nielen že je graficky prehľadná, ale zároveň je vo svojej podstate veľmi stručná a pritom komplexná.

Jan Pořízek Jan Pořízek
PPC Specialist Survio
Prečítať článok

Naši klienti

Firma Survio ešte nepridala žiadnych svojich klientov.

Chcem si adoptovať profil

Recenzie

Firma Survio ešte nepridala žiadne recenzie od klientov.

Chcem si adoptovať profil

Prípadové štúdie

Firma Survio ešte nepridala žiadnu prípadovú štúdiu.

Chcem si adoptovať profil

Posledné videá

Firma Survio ešte nepublikovala žiadne videá.

Chcem si adoptovať profil

Vyberáme z nášho tímu

Firma Survio ešte nepridala svojich kolegov do profilu.

Chcem si adoptovať profil
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+