2 min. čítanie

Instagram testuje tvorbu stickers pomocou umelej inteligencie

Instagram sa blíži k spusteniu svojich prvých generatívnych nástrojov umelej inteligencie (AI). V súčasnosti testuje nový proces vytvárania nálepiek, ktorý používateľom umožňuje vytvárať v aplikácii vizuály na základe textových pokynov.

Instagram testuje tvorbu stickers pomocou umelej inteligencie

Meta má  s AI veľké plány

Instagram sa blíži k spusteniu svojich prvých generatívnych nástrojov umelej inteligencie (AI). V súčasnosti testuje nový proces vytvárania nálepiek, ktorý používateľom umožňuje vytvárať v aplikácii vizuály na základe textových pokynov.

Používatelia by mohli tieto nálepky zdieľať v rámci aplikácie, čo by bol ďalší spôsob, ako sa zapojiť a tvoriť pomocou vlastných nástrojov Instagramu. To by potom mohlo viesť k tomu, že generatívnu umelú inteligenciu bude používať oveľa viac ľudí, najmä ak Meta rozšíri tieto nástroje na Facebook.

zdroj: Instagram

V súčasnosti je totiž potrebné mať určité znalosti o dostupných nástrojoch umelej inteligencie a ľudia k nim musia mať priamy prístup, aby zistili, čo je možné. Sprístupnenie týchto nástrojov priamo na Facebooku a Instagrame by mohlo výrazne rozšíriť ich používateľskú základňu.

Spoločnosť Meta sa netají tým, že má s AI veľké plány. Nedávno oznámila, že vidí príležitosť predstaviť AI miliardám ľudí spôsobom, ktorý bude užitočný a zmysluplný. V súčasnosti napríklad skúma možnosti chatu v aplikáciách WhatsApp a Messenger, nástroje na tvorbu vizuálnych príspevkov na Facebooku a Instagrame, reklamy a nakoniec aj videá. Pritom očakáva, že tieto nástroje ocenia všetci – od bežných používateľov cez tvorcov až po podniky.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Nemecký zákazník premýšľa, americký koná. Ako sa to odráža na predajoch v segmente módy?
3 min. čítanie

Nemecký zákazník premýšľa, americký koná. Ako sa to odráža na predajoch v segmente módy?

Nakupovanie módy v e-commerce sa vyvíja rôznymi smermi, čo odhaľujú aj údaje z platformy ECDB. Zatiaľ čo americkí spotrebitelia bez váhania pridávajú položky do svojich digitálnych košíkov, nemeckí a britskí kupujúci sú pri výbere opatrnejší. Napriek tomu všetky regióny dosahujú podobné miery konverzie, čo poukazuje na rozdielne nákupné návyky v globálnom meradle.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Prekvapivý trend na TikToku: Minútové videá získavajú takmer o polovicu väčší dosah
3 min. čítanie

Prekvapivý trend na TikToku: Minútové videá získavajú takmer o polovicu väčší dosah

Snažili ste sa strihať videá do 15 sekúnd? Máme pre vás nové dáta z TikToku, ktoré môžu zmeniť váš prístup. Platforma minulý týždeň zverejnila prekvapivé štatistiky z analýzy za prvý kvartál. Ukázalo sa, že videá dlhšie ako 60 sekúnd majú výrazne lepšie výsledky než krátke klipy. Áno, aj nás to prekvapilo. Je to úplne proti […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+