Banská Bytrica
2. Október udalosť už prebehla
Trenčín
23. Október udalosť už prebehla
Poprad
6. November udalosť už prebehla
Bratislava ⭐
3. December Streda 17:00
Žilina
22. Január už čoskoro
Prešov
12. Február už čoskoro
Nitra
5. Marec už čoskoro
Michalovce
26. Marec už čoskoro
Zvolen
16. Apríl už čoskoro
Trnava
7. Máj už čoskoro
Bardejov
11. Jún už čoskoro
Košice
24. September už čoskoro
Trenčín
8. Október už čoskoro
Poprad
22. Október už čoskoro
Banská Bystrica
12. November už čoskoro
⭐ Bratislava
3. December už čoskoro
2 min. čítanie

Instagram testuje tvorbu stickers pomocou umelej inteligencie

Instagram sa blíži k spusteniu svojich prvých generatívnych nástrojov umelej inteligencie (AI). V súčasnosti testuje nový proces vytvárania nálepiek, ktorý používateľom umožňuje vytvárať v aplikácii vizuály na základe textových pokynov.

Instagram testuje tvorbu stickers pomocou umelej inteligencie

Meta má  s AI veľké plány

Instagram sa blíži k spusteniu svojich prvých generatívnych nástrojov umelej inteligencie (AI). V súčasnosti testuje nový proces vytvárania nálepiek, ktorý používateľom umožňuje vytvárať v aplikácii vizuály na základe textových pokynov.

Používatelia by mohli tieto nálepky zdieľať v rámci aplikácie, čo by bol ďalší spôsob, ako sa zapojiť a tvoriť pomocou vlastných nástrojov Instagramu. To by potom mohlo viesť k tomu, že generatívnu umelú inteligenciu bude používať oveľa viac ľudí, najmä ak Meta rozšíri tieto nástroje na Facebook.

zdroj: Instagram

V súčasnosti je totiž potrebné mať určité znalosti o dostupných nástrojoch umelej inteligencie a ľudia k nim musia mať priamy prístup, aby zistili, čo je možné. Sprístupnenie týchto nástrojov priamo na Facebooku a Instagrame by mohlo výrazne rozšíriť ich používateľskú základňu.

Spoločnosť Meta sa netají tým, že má s AI veľké plány. Nedávno oznámila, že vidí príležitosť predstaviť AI miliardám ľudí spôsobom, ktorý bude užitočný a zmysluplný. V súčasnosti napríklad skúma možnosti chatu v aplikáciách WhatsApp a Messenger, nástroje na tvorbu vizuálnych príspevkov na Facebooku a Instagrame, reklamy a nakoniec aj videá. Pritom očakáva, že tieto nástroje ocenia všetci – od bežných používateľov cez tvorcov až po podniky.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Sociálne siete ovládli objavovanie produktov. YouTube, TikTok a Instagram tvoria 60 % všetkých hľadaní
2 min. čítanie

Sociálne siete ovládli objavovanie produktov. YouTube, TikTok a Instagram tvoria 60 % všetkých hľadaní

Firmy investujú 90 % svojich SEO rozpočtov do Googlu, no zákazníci hľadajú inde. Analýza 1,5 miliardy vyhľadávaní od agentúry Rise at Seven ukazuje, že Google má už len 34,5 % z celkového objemu vyhľadávania. Zvyšok je zásluha YouTubu, TikToku a Instagramu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe
Chcete uspieť na severskom trhu? Zistite, čo je pre škandinávcov najdôležitejšie pri nákupe zo zahraničia
3 min. čítanie

Chcete uspieť na severskom trhu? Zistite, čo je pre škandinávcov najdôležitejšie pri nákupe zo zahraničia

Až 78 % zákazníkov v severských krajinách za posledný rok urobilo nákup v zahraničí. Počet oproti minulému roku vzrástol o štyri percentuálne body. Výsledky priniesla jesenná správa PostNord E-commerce in the Nordics 2025. Najobľúbenejšou destináciou zostáva Čína s 30 % podielom. Hlavným dôvodom je jednoznačne cena – uvádza ju viac než polovica nakupujúcich.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe