Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Inovatívny McDonald’s. Objednajte si hamburger priamo z filmu

Z televíznej obrazovky na domáci stôl. Spoločnosť McDonald's spustila v Holandsku kampaň, ktorá premenila streamovaciu platformu na donáškovú službu.

Inovatívny McDonald’s. Objednajte si hamburger priamo z filmu

McDonald’s vo filme

Existuje množstvo filmov a televíznych seriálov, v ktorých sa objavujú produkty spoločnosti McDonald’s. Napríklad filmy Všetci prezidentovi muži, Kingsman: Tajná služba a Spáč Woodyho Allana. Vďaka nástroju “Order That Scene” (Objednaj si túto scénu), ktorý je súčasťou aplikácie McDonald’s, majú holandskí diváci možnosť v okamihu sa zahryznúť do rovnakého hamburgeru, aký má pred sebou filmový hrdina na striebornom plátne.

Na tento účel stačí namieriť kameru na scénu, v ktorej sa konzumuje čokoľvek z reťazca rýchleho občerstvenia, a služba automaticky rozpozná produkt a ponúkne vám ho pridať do košíka. Filmový hamburger sa potom objedná prostredníctvom služby McDelivery a doručí prostredníctvom služby Uber Eats alebo miestnej donáškovej služby Thuisbezorgd. Ak požadovaný výrobok z obrazovky už nie je k dispozícii, aplikácia ponúkne najbližšiu možnú alternatívu.

Týždenný podcast UPdate

“Vďaka službe Order That Scene sme premenili každú streamovaciu platformu na doručovaciu službu. Prinášame dokonalý zážitok z filmového večera, ktorý je vďaka McDonald’s ešte lepší a chutnejší,” hovorí agentúra TBWA/NEBOKO, ktorá stojí za kreatívou kampane. Jej súčasťou je aj minimalistická outdoorová kampaň a kampaň na sociálnych sieťach. 

Nový nástroj, ktorý je na holandskom trhu dostupný od 16. mája, obsahuje aj prvok gamifikácie, ktorý McDonald’s využíva na to, aby používateľov prinútil zbierať produkty. Za naskenovanie jedla ich odmeňuje “filmovými hviezdičkami”, vďaka čomu môžu vyhrať poukážky do kina a ďalšie ceny.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Nákupné správanie Indov sa mení
2 min. čítanie

Nákupné správanie Indov sa mení

Čína už nie je najľudnatejšou krajinou. V roku 2022 ju predbehla India s viac ako 1,43 miliardami ľudí. Sledovať zmenu spotrebiteľského správania v najobývanejšej krajine preto môže byť dobrý indikátor toho, kam sa uberá nákupné správanie.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+