Banská Bytrica
2. Október udalosť už prebehla
Trenčín
23. Október udalosť už prebehla
Poprad
6. November udalosť už prebehla
Bratislava ⭐
3. December Streda 17:00
Žilina
22. Január už čoskoro
Prešov
12. Február už čoskoro
Nitra
5. Marec už čoskoro
Michalovce
26. Marec už čoskoro
Zvolen
16. Apríl už čoskoro
Trnava
7. Máj už čoskoro
Bardejov
11. Jún už čoskoro
Košice
24. September už čoskoro
Trenčín
8. Október už čoskoro
Poprad
22. Október už čoskoro
Banská Bystrica
12. November už čoskoro
⭐ Bratislava
3. December už čoskoro
2 min. čítanie

Igor Peržel prichádza do Mall Group ako riaditeľ distribučného centra

Pozíciu riaditeľa distribučného centra v Mall Group po novom zastáva Igor Peržel, ktorý do spoločnosti prichádza po dlhoročných skúsenostiach v oblasti e-commerce a logistiky. Igor Peržel sa bude starať o zefektívnenie a inováciu logistických procesov v spoločnosti.

Igor Peržel prichádza do Mall Group ako riaditeľ distribučného centra

Igor Peržel pôsobil v Amazone aj Loxxess

Pozíciu riaditeľa distribučného centra v Mall Group po novom zastáva Igor Peržel, ktorý do spoločnosti prichádza po dlhoročných skúsenostiach v oblasti e-commerce a logistiky. Igor Peržel sa bude starať o zefektívnenie a inováciu logistických procesov v spoločnosti.

Igor Peržel prichádza do Mallu s dlhoročnými skúsenosťami v oblasti domáceho a zahraničného obchodu, ktoré získal počas svojho pôsobenia vo veľkých e-commerce hráčoch, ako je Amazon a logistická spoločnosť Loxxess.

Týždenný podcast UPdate

V spoločnosti Amazon bol Igor Peržel z pozície senior operations managera zodpovedný za riadenie viacerých tímov v pražskom distribučnom centre. Časť tejto kariéry strávil aj v Nemecku a vo Francúzsku, kde sa podieľal na otvorení a stabilizácii prvého francúzskeho robotického distribučného centra spoločnosti. 

Následne pracoval pre nemeckú logistickú spoločnosť Loxxess, kde viedol riadenie jej najväčšieho projektu, e-commerce fulfillmentu pre populárny Drogerie Markt. Do jeho zodpovednosti patrila aj stratégia a organizácia výstavby a následného spustenia automatizovanej haly v západných Čechách.

Zefektívnenie logistických procesov

Igor Peržel bude v Mall Group zodpovedný za stabilizáciu, rozvoj a zefektívnenie logistických procesov distribučného centra v Jirnoch. Zameria sa tiež na zavádzanie inovácií s dôrazom na princípy štíhlej výroby a zabezpečenie maximálne pozitívnej skúsenosti pre koncových zákazníkov. V rámci integrácie so spoločnosťou Allegro bude mať za úlohu aj efektívne využiť synergie oboch skupín a prepojiť ich kapacity tak, aby zákazníkom poskytovali čo najširší výber tovaru za čo najlepšie ceny.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Sociálne siete ovládli objavovanie produktov. YouTube, TikTok a Instagram tvoria 60 % všetkých hľadaní
2 min. čítanie

Sociálne siete ovládli objavovanie produktov. YouTube, TikTok a Instagram tvoria 60 % všetkých hľadaní

Firmy investujú 90 % svojich SEO rozpočtov do Googlu, no zákazníci hľadajú inde. Analýza 1,5 miliardy vyhľadávaní od agentúry Rise at Seven ukazuje, že Google má už len 34,5 % z celkového objemu vyhľadávania. Zvyšok je zásluha YouTubu, TikToku a Instagramu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe
Chcete uspieť na severskom trhu? Zistite, čo je pre škandinávcov najdôležitejšie pri nákupe zo zahraničia
3 min. čítanie

Chcete uspieť na severskom trhu? Zistite, čo je pre škandinávcov najdôležitejšie pri nákupe zo zahraničia

Až 78 % zákazníkov v severských krajinách za posledný rok urobilo nákup v zahraničí. Počet oproti minulému roku vzrástol o štyri percentuálne body. Výsledky priniesla jesenná správa PostNord E-commerce in the Nordics 2025. Najobľúbenejšou destináciou zostáva Čína s 30 % podielom. Hlavným dôvodom je jednoznačne cena – uvádza ju viac než polovica nakupujúcich.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe