Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Financovanie eshopov je na vzostupe. Lemonero expanduje v Holandsku

Fintech startupy už nejaký čas narúšajú inak konzervatívny bankový sektor. Jedným z týchto startupov je aj české Lemonero, ktoré svoje služby najnovšie ponúkne v Holandsku. Lemonero zároveň oznámila svoje budúcoročné plany expandovať v regióne DACH.

Financovanie eshopov je na vzostupe. Lemonero expanduje v Holandsku

Startup založili v roku 2019 Honza Laštůvka a Luboš Malík. Tento rok spoločnosť expandovala aj na Slovensko a získala viac ako 10 miliónov eur na urýchlenie svojich expanzných plánov. Najnovšie Lemonero ponúkne svoje služby aj v Holandsku.

Jednoduché financovanie internetových obchodov 

Lemonero poskytuje finančné prostriedky malým a stredným ecommerce podnikom. Spoločnosti, ktoré potrebujú dodatočné finančné prostriedky na nákup zásob, môžu u veriteľa požiadať o úver až do výšky 40 000 eur. Podľa spoločnosti je jednoduchšie a rýchlejšie požiadať o úver prostredníctvom platformy ako v banke. Zákazníci môžu prostredníctvom platformy nahrať svoje dokumenty a podpísať zmluvu online. Žiadosť trvá celkovo 10 minút.

Žiadosti o pôžičku sa posudzujú pomocou vlastného nástroja umelej inteligencie. Algoritmus zabezpečuje, aby podniky nedostali vyšší úver, ako si môžu dovoliť. Tento úverový startup spolupracuje aj s partnermi ako sú trhoviská alebo poskytovatelia platobných služieb. Tí môžu integrovať softvér Lemonero a ponúkať financovanie ďalším obchodníkom.

Expanzia v Európe

“Holandsko je našou prvou zastávkou pri expanzii do západnej Európy. V budúcom roku už plánujeme spustenie v regióne DACH a v Španielsku,” hovorí Eva Vašutová, manažérka spoločnosti Lemonero. V nasledujúcich rokoch Lemonero plánuje expanziu vo Francúzsku, Španielsku a severských krajinách.

Lemonero plánuje preinvestovať v Holandsku do konca tohto roka niekoľko desiatok miliónov eur.

Financovanie na základe príjmov

Spoločnosť pomáha tisícom internetových obchodov v Českej republike a na Slovensku. Zároveň spolupracuje so známymi platformami ako GoPay, Mall a Alza. Tieto platformy môžu internetovým obchodom ponúkať vstavané financovanie Lemonero.

Spoločnosť očakáva, že vďaka financovaniu založenému na príjmoch sa jeho zákaznícka základňa rýchlo rozrastie. Podľa spoločnosti Lemonero je viac ako 84 % všetkých žiadostí o pôžičku schválených. Splátky sú založené na percentuálnom podiele príjmov podniku. To znamená, že pôžičky neovplyvňujú peňažné toky spoločnosti. Keďže podniky nemusia poskytovať žiadne záruky, toto riešenie financovania je obľúbené najmä u internetových obchodov.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov
3 min. čítanie

Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov

Európska e-commerce scéna sa dramaticky mení a čínske platformy získavajú čoraz väčší podiel na trhu. Zatiaľ čo sa v roku 2023 domáci e-commerce rast v Číne spomalil na slabých 3,5 % – čo je menej než rast väčšiny TOP 10 globálnych trhov – čínski giganti hľadajú príležitosti na expanziu smerom na západ.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?
3 min. čítanie

Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?

Značky stoja pred dôležitou výzvou, ako zmeniť spôsob zobrazovania mužov vo svojich kampaniach. Podľa nedávnej správy spoločnosti Kantar sa moderné publikum nevie stotožniť so zaužívanými stereotypmi o silných a nezdolných mužoch. Naopak, inkluzívna maskulinita v marketingu s rôznymi odlišnosťami je kľúčom k budovaniu spojení so spotrebiteľmi a k rastu značky. Pozrime sa na závery, z […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+