2 min. čítanie

EBay si posvieti na falzifikáty. Spúšťa kampaň Trust

Obľúbený marketplace dúfa, že nová kampaň Trust posilní dôveru v značku a ukáže zákazníkom, ako spoločnosť zápasí proti “fejkovému” tovaru. Reklama sľubuje divákom, že sa už nikdy nemusia "nechať oklamať".

EBay si posvieti na falzifikáty. Spúšťa kampaň Trust

Odvrátená strana online nákupov

Mnohí spotrebitelia zažili odvrátenú stranu online nakupovania. Objednali si produkt, zaplatili, ale namiesto legitímnej objednávky im dorazil fejkový tovar, resp. falzifikát. eBay už niekoľko rokov zápasí s podvodníkmi, ktorí cez jej platformu predávajú atrapy vydávajúce sa za značkový tovar.

zdroj: eBay

Ako uvádza MediaPost, kampaň od spoločnosti Joan Creative je najnovším krokom v rámci zintenzívnenia práce na odstránenie podvodníkov. Napríklad minulý mesiac spoločnosť zorganizovala event Luxury Exchange, ktorý sa konal v New York’s Diamond District. Dvojdňové podujatie sa konalo počas Týždňa šperkov a umožnilo kupujúcim priniesť svoje luxusné predmety a nechať si ich oceniť znalcami a určiť ich hodnotu. Túto hodnotu potom mohli použiť ako platidlo a nakupovať z kolekcie značkových hodiniek, kabeliek a šperkov.

„Dôvera je srdcovou záležitosťou spoločnosti eBay a slogan „Každý si zaslúži skutočnú dôveru“ slúži ako výzva a prísľub našej komunite kupujúcich a predajcov,“ uviedla v oznámení Emily O’Hara, vedúca oddelenia značky. „Touto kampaňou zdôrazňujeme, že dôvera v trh je základom nášho podnikania.“

Medzi ďalšie iniciatívy patrí spolupráca s Americkým gemologickým inštitútom a rozšírenie programu eBay’s Authenticity Guarantee na nové a použité jemné šperky predávané za viac ako 500 USD. Po teniskách, hodinkách, kabelkách a obchodných kartách je to piata nová kategória overovania pravosti.

Mierny pokles tržieb

Vo svojich najnovších štvrťročných výsledkoch, ktoré spoločnosť eBay so sídlom v kalifornskom San Jose oznámila minulý mesiac, zaznamenala 5 % pokles tržieb. Jej tržby dosiahli úroveň 2,4 miliardy USD, oproti tržbám 2,5 miliardy USD v treťom štvrťroku minulého roka. Čistý zisk klesol z 591 mil. dolárov na 552 mil. dolárov, čo predstavuje 7 % pokles.

Je ťažké nepreceňovať vplyv online falzifikátov na trh s luxusným tovarom. Minulý mesiac Americká colná a pohraničná správa minulý mesiac uviedla, že tento problém je vážny a dosahuje rekordné objemy. Len v Losangeleskom prístave na Long Beach za necelý rok zadržali falzifikáty v hodnote 1 miliardy dolárov. Oproti minulému roku sa jedná o 38 % nárast. Medzi najčastejšie fejkové položky patria odevy, kabelky, peňaženky, obuv, hodinky, šperky a spotrebná elektronika.

Týždenný podcast UPdate
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels
5 min. čítanie

Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels

Platforma zavádza zmenu, ktorá zásadne ovplyvní spôsob, akým milióny ľudí zdieľajú videá. Facebook sa rozhodol zjednodušiť koncept videa a oznámil, že v priebehu najbližších mesiacov sa každé nahrané video automaticky zmení na Reels. Už žiadne rozhodovanie medzi formátmi – všetko sa zjednocuje. Pozrime sa, čo táto zmena znamená pre tvorcov obsahu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch
5 min. čítanie

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch

Kto z nás si aspoň raz nekrátil čakanie hrou v mobile? V roku 2025 patria digitálne hry – či už na telefóne, konzole alebo počítači – medzi najobľúbenejšie formy trávenia času online. Z pohľadu reklamy sú však stále nedocenené. Hoci mladšie generácie strávia nad hrami desiatky minút denne, značky im venujú len zlomok svojich rozpočtov. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 
7 min. čítanie

isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 

Kvôli tlaku globálnych hráčov z Ázie a rozmachu online trhovísk sa prostredie e-commerce v strednej Európe dynamicky mení. Mnohým internetovým obchodom hrozí zánik a v hre ostáva ten, kto sa prispôsobí. Rozhodujúcou konkurenčnou výhodou sa stáva logistika. isklad, technologický líder medzi fulfillment centrami, preto prichádza s prelomovými inováciami, ktoré môžu zamiešať karty celému odvetviu.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+