2 min. čítanie

E-shop, v ktorom sa nedá nakupovať? Primark opäť (ne)prekvapuje

Spoločnosť Primark spustila novú webovú stránku pre americký trh. Zákazníci si na nej môžu prezerať jednotlivé položky, skontrolovať dostupnosť tovaru, ale nie nakupovať.

E-shop, v ktorom sa nedá nakupovať? Primark opäť (ne)prekvapuje

Virtuálny obchod bez košíka

Spoločnosť Primark spustila novú webovú stránku pre americký trh. Zákazníci si na nej môžu prezerať jednotlivé položky, skontrolovať dostupnosť tovaru, ale nie nakupovať.

Podľa tlačovej správy sa spoločnosť Primark zámerne vyhýba tradičnému obchodnému modelu elektronického obchodu. Webová stránka “lepšie prepojí cestu medzi vyhľadávaním na internete a následným nakupovaním v obchodoch”, uviedol Primark. Maloobchodný predajca označuje webovú stránku ako “virtuálny obchod”, hoci na nej nie je možnosť nakupovať.

Spoločnosť Primark tvrdí, že jej postoj k elektronického obchodu umožňuje spoločnosti ušetriť peniaze na logistike, čo sa prejavuje v nižších cenách tovaru.

“Náš sortiment je dôkazom nášho silného záväzku k hodnote, čo je pre našich zákazníkov v súčasnosti dôležitejšie ako kedykoľvek predtým,” uviedol vo vyhlásení prezident spoločnosti Primark v USA Kevin Tulip. “A naša webová stránka nám pomôže upozorniť na širokú škálu módnych a cenovo dostupných možností, ktoré sú k dispozícii v našich predajniach po celých Spojených štátoch – najmä preto, že pokračujeme v raste a otvárame nové predajne na nových trhoch po celej krajine.”

Približne 20 % návštevníkov stránky využíva funkciu kontroly zásob. “Myslíme si, že to zvyšuje návštevnosť obchodov a sme naozaj veľmi spokojní s vplyvom novej stránky,” uviedol George Weston, generálny riaditeľ materskej spoločnosti AB Foods.

Spoločnosť Primark sa počas pandémie ocitla v ťažkostiach

Neochota spoločnosti Primark zaviesť elektronický obchod bola počas pandémie COVID-19 problémom. Odhaduje sa, že maloobchodný predajca prišiel o 540 miliónov libier (673 miliónov USD) za jeden štvrťrok, pretože obchody boli zatvorené, uviedol denník Financial Times.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Streaming prekonáva tradičnú televíziu. Čo to znamená pre e-commerce a marketing?
4 min. čítanie

Streaming prekonáva tradičnú televíziu. Čo to znamená pre e-commerce a marketing?

Príjmy zo streamovacích služieb prvýkrát v histórii prekonali tradičnú televíziu. Podľa eMarketer Digital Video Forecast 2025 bude do roku 2028 podiel lineárnej TV na trhu predplatného v USA tvoriť už len tretinu. Spotrebitelia čoraz viac uprednostňujú flexibilné služby dostupné kedykoľvek a kdekoľvek. Ako sa tým môže inšpirovať e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Nemecký zákazník premýšľa, americký koná. Ako sa to odráža na predajoch v segmente módy?
3 min. čítanie

Nemecký zákazník premýšľa, americký koná. Ako sa to odráža na predajoch v segmente módy?

Nakupovanie módy v e-commerce sa vyvíja rôznymi smermi, čo odhaľujú aj údaje z platformy ECDB. Zatiaľ čo americkí spotrebitelia bez váhania pridávajú položky do svojich digitálnych košíkov, nemeckí a britskí kupujúci sú pri výbere opatrnejší. Napriek tomu všetky regióny dosahujú podobné miery konverzie, čo poukazuje na rozdielne nákupné návyky v globálnom meradle.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Prekvapivý trend na TikToku: Minútové videá získavajú takmer o polovicu väčší dosah
3 min. čítanie

Prekvapivý trend na TikToku: Minútové videá získavajú takmer o polovicu väčší dosah

Snažili ste sa strihať videá do 15 sekúnd? Máme pre vás nové dáta z TikToku, ktoré môžu zmeniť váš prístup. Platforma minulý týždeň zverejnila prekvapivé štatistiky z analýzy za prvý kvartál. Ukázalo sa, že videá dlhšie ako 60 sekúnd majú výrazne lepšie výsledky než krátke klipy. Áno, aj nás to prekvapilo. Je to úplne proti […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+