Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

E-commerce gigant Amazon našiel nový smer v podpore online predajcov

Amazon sa preorientoval od svojho primárneho obchodného cieľa. Už nejde len o vytváranie vrcholne fungujúcej e-commerce platformy; stáva sa partnerom e-commerce predajcov, kdekoľvek si zvolia svoje miesto. Pritom jedným z týchto miest je aj Amazon.

E-commerce gigant Amazon našiel nový smer v podpore online predajcov

Tento posun je dôsledkom výraznej zmeny v obchodnej štruktúre samotného Amazonu. Pred 10 rokmi predstavovali predajcovia tretích strán 40 % tržieb, no dnes zabezpečujú až 60 % celkových tržieb. Zároveň sa spoločnosť stala skutočne globálnou firmou, ktorá predávaja produkty vo viac než 39 krajinách. Predajcovia so sídlom v USA minulý rok vyviezli viac ako 216 miliónov produktov zákazníkom na iných trhoch. Celkový počet jednotiek sa za posledné desaťročie zväčšil až osemnásťkrát.

Inovácia ako kľúč k rastu

Proces pomoci tretím stranám predajcov v uplynulom roku tiež prispeje k rozvoju Amazonu a zlepší jeho obchodné kapacity. Spoločnosť sa snaží podporovať predajcov svojimi rôznorodými službami a navyše podnecuje tímy k inováciám a vytváraniu nových nápadov mimo obvyklých hraníc maloobchodu a technológií. 

Nedávna konferencia Amazon Accelerate 2023 predstavila ustavične sa rozrastajúce portfólio produktov a služieb, ktoré sú k dispozícii predajcom tretích strán. Na tejto konferencii prednášali viacerí kľúčoví rečníci, vrátane Dharmesha Mehtu, viceprezidenta pre partnerský predaj. Medzi body, ktoré predstavil, patrí plnenie skladu, celosvetová distribúcia, pozemná služba doručovania balíkov, hardvér pre prepravu a riadenie zásob, financovanie a finančné prehľady, prieskum produktov a trhu či riadenie vzťahov so zákazníkmi.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani
3 min. čítanie

Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani

V januári zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárast počtu nových internetových obchodov, pričom ich počet medziročne vzrástol o 30 %. Segment hobby sa tento rok dostal na prvé miesto s 18 % podielom nových e-shopov. Za ním nasledujú dlhodobo obľúbené kategórie oblečenia a potravín. Odborníci v poslednom období zaznamenali aj zvýšený záujem majiteľov kamenných obchodov […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Ako sme na tom so sledovaním televízie?
2 min. čítanie

Ako sme na tom so sledovaním televízie?

S novým obsahom sa možnosti trávenia času pred televíznymi obrazovkami rozširujú. YouTube je najsledovanejšia streamovacia služba v USA, ukazuje správa spoločnosti Nielsen. Táto platforma zároveň kraľuje sledovaniu na televíznych obrazovkách s 8,6 % a druhé miesto zastáva Netflix.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+