Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január už čoskoro
Žilina
15. Február už čoskoro
Prešov
7. Marec už čoskoro
Trnava
28. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Black friday kampane na TikToku menia hru pre e-commerce

TikTok plánuje zadotovať zľavy pre americké e-commerce značky, ktoré použijú TikTok Shop počas predajov v rámci Black Friday a Cyber Monday. TikTok Shop je ambiciózna novinka tejto platformy.

Black friday kampane na TikToku menia hru pre e-commerce

TikTok plánuje zadotovať zľavy pre americké e-commerce značky, ktoré použijú TikTok Shop počas predajov v rámci Black Friday a Cyber Monday.

TikTok Shop je ambiciózna novinka tejto platformy. “Prinesie videá s možnosťou nakupovania a LIVE streamy priamo do informačných kanálov For You a poskytne značkám, obchodníkom a tvorcom nástroje na priamy predaj prostredníctvom nakupovateľného obsahu v aplikácii TikTok,” vysvetľujú vo svojom newsroome.

Zdroj: TikTok

Výzva pre americký e-commerce

TikTok chce získať silnú pozíciu u amerických zákazníkov tým, že ponúka zľavy až do 50 %. Očakáva sa, že tento krok vytvorí konkurenciu pre etablované e-obchodné značky ako Amazon, Walmart, Facebook a Instagram.

Dôležité bude sledovať upravovať výdavky za reklamy na základe výkonnostných dát v reálnom čase. E-commerce obchodníci by mali byť pripravení usmeriť výdavky na kanály alebo platformy, ktoré prinášajú najlepšie výsledky.

 

Hľadajú sa nové cesty k osloveniu

Aby e-commerce značky čo najlepšie využili dotované zľavy, mali by staviť na silný video obsah. Videá oproti ostatným formátom obstáli najlepšie pri konverzných sadzbách na platformách ako Amazon, Target a Walmart. Algoritmus TikToku pravdepodobne bude uprednostňovať obsah, ktorý generuje návštevnosť na jeho stránkach TikTok Shop.

Firmy, ktoré nebudú mať presne premyslené finálne akciové ceny, môžu využiť príležitosť ponúknuť akciu s postupne klesajúcou zľavou. S postupom času sa výška zľavy bude znižovať,môže poskytnúť motiváciu k nákupu a neodkladať ju.

Dotované zľavy znamenajú pre e-commerce spoločnosti príležitosť pre nákladovo efektívny predaj počas sviatkov a zvyšuje konkurenciu v online priestore. Americkí zákazníci minulý rok v rámci Black Friday a Cyber Monday na internete utratili viac ako 20 miliárd dolárov. A TikTok so svojím rozsiahlym početom používateľov dúfa, že si z tejto trhovej časti ukrojí významný podiel.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+