2 min. čítanie

Billa testuje vlastný e-shop. V Prahe a Brne doručí nákupy do troch hodín

Reťazec už niekoľko týždňov testuje svoj e-shop, a keď získa dostatočnú spätnú väzbu, rozšíri ho do ďalších miest v Českej republike.

Billa testuje vlastný e-shop. V Prahe a Brne doručí nákupy do troch hodín

Billa chce v českých mestách doručovať potraviny

Spoločnosť Billa oficiálne vstúpila do boja o zákazníka, ktorý uprednostňuje nakupovanie online. Zatiaľ službu testuje len pre Prahu a Brno. Pre tieto mestá však sľubuje doručenie do troch hodín od objednania.

Rýchlosť dodávok je okrem iného založená na tom, že Billa dodáva tovar priamo zo skladov v Prahe a Brne, ktoré si na tento účel prenajala. E-shop má ponúkať viac ako sedemtisíc produktov, pričom reťazec ich množstvo postupne zvyšuje. Zatiaľ nie je možné nakupovať v aplikácii, preto reťazec odkazuje svojich zákazníkov na web.

Na výber je ovocie a zelenina, chladené, mrazené a suché, ako aj lahôdky, sendviče a misy. V priebehu marca by mali mať možnosť získať hotové jedlá aj obyvatelia Brna, zatiaľ čo Praha sa ich dočká v máji.

Reťazec spolupracuje so spoločnosťou DoDo

Po skúšobnej prevádzke a vyhodnotení spätnej väzby od zákazníkov spoločnosť Billa pristúpi k spusteniu ostrej prevádzky. “Keď prejdeme testovacou fázou, budeme sa snažiť čo najskôr spustiť prevádzku aj vo zvyšku Českej republiky,” sľubuje Liam Casey, generálny riaditeľ spoločnosti Billa Česká republika. Reťazec spolupracuje so spoločnosťou DoDo, ktorá v súčasnosti doručuje tovar v papierových vreckách bez potlače.

Billu čakajú tradičné supermarkety aj online hráči 

Spoločnosť Billa prichádza na trh, z ktorého si iné značky odkrajujú už niekoľko rokov. Tesco ako prvé vstúpilo na trh z pozície tradičného supermarketu, Albert alebo Penny rozvážajú iba v niektorých českých mestách. COOP tiež spustil vlastný e-shop a rozváža prevažne v regiónoch.

V Českej republike si však výrazne väčšiu pozornosť a ohlas získali čisto internetové projekty, ako sú Rohlik.cz a Košík.cz. Rohlik sa však dostal do zisku až po rokoch a Košík, hoci za svoje služby zarobí niečo cez dve miliardy korún ročne, končí každý rok v strate – a v posledných rokoch súčet strát prekročil miliardu českých korún.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Credit: CzechCrunch

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+