2 min. čítanie

Bidujte a buďte na Heureke ešte viditeľnejší

Pri výbere akéhokoľvek produktu vám Heureka vždy zobrazí kartu odporúčaných ponúk. Spravidla šlo o 4 ponuky. Predvčerom došlo k zmene a po novom môžu e-shopy predkladať ponuky na svoje pozície.

Bidujte a buďte na Heureke ešte viditeľnejší

Dve odporúčané ponuky namiesto štyroch 

Sekcia Odporúčaných ponúk sa vždy zobrazuje v hornej časti produktovej karty, a to len vtedy, keď sú k produktu minimálne 4 ponuky od ďalších predajcov. V Heureke sa rozhodli pre zmenu, ktorá zviditeľní vaše ponuky ešte viac. Od 21. 11. sú Odporúčané ponuky viditeľné už od dvoch ponúk na produktovej karte.

V sekcii Odporúčané ponuky sa po úprave môžu teraz objaviť len dve ponuky a je možné bidovať ponuky na tieto pozície.

zdroj: Heureka

Čo prináša táto zmena?

  • Príležitosť zviditeľniť svoju ponuku a získať ešte viac zákazníkov pred Vianocami.
  • Stúpa návštevnosť z mobilných zariadení, kde ponuky na nižších pozíciách nie sú také viditeľné aj pri malom počte ponúk.
  • Zvyšuje sa viditeľnosť produktov a možnosť získať prvú pozíciu na karte, kde neexistuje ponuka obchodov v Marketplace alebo je celkovo menej ponúk.

Ponuky v sekcii Odporúčané ponuky sú najnavštevovanejšie a majú najvyššie konverzie. Až 44 % všetkých preklikov do e-shopov sa uskutočňuje medzi 4 najlepšími ponukami v detailoch produktu. 

Pokiaľ využívate autobidovacie nástroje, nezabudnite si aj v nich zmeniť pravidlá bidovania.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli
4 min. čítanie

Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli

Rok 2025 prináša nenápadné, ale zásadné zmeny v digitálnom správaní zákazníkov. Najnovšia správa od Contentsquare mapuje správanie používateľov na 6 000 weboch a potvrdzuje, že v roku 2025 nejde len o to, koľko ľudí na web príde, ale ako veľmi sa im tam chce zostať. Cesta od prvej návštevy po opakovaný nákup je dnes nevyspytateľná. Každá […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+