2 min. čítanie

Bidujte a buďte na Heureke ešte viditeľnejší

Pri výbere akéhokoľvek produktu vám Heureka vždy zobrazí kartu odporúčaných ponúk. Spravidla šlo o 4 ponuky. Predvčerom došlo k zmene a po novom môžu e-shopy predkladať ponuky na svoje pozície.

Bidujte a buďte na Heureke ešte viditeľnejší

Dve odporúčané ponuky namiesto štyroch 

Sekcia Odporúčaných ponúk sa vždy zobrazuje v hornej časti produktovej karty, a to len vtedy, keď sú k produktu minimálne 4 ponuky od ďalších predajcov. V Heureke sa rozhodli pre zmenu, ktorá zviditeľní vaše ponuky ešte viac. Od 21. 11. sú Odporúčané ponuky viditeľné už od dvoch ponúk na produktovej karte.

V sekcii Odporúčané ponuky sa po úprave môžu teraz objaviť len dve ponuky a je možné bidovať ponuky na tieto pozície.

zdroj: Heureka

Čo prináša táto zmena?

  • Príležitosť zviditeľniť svoju ponuku a získať ešte viac zákazníkov pred Vianocami.
  • Stúpa návštevnosť z mobilných zariadení, kde ponuky na nižších pozíciách nie sú také viditeľné aj pri malom počte ponúk.
  • Zvyšuje sa viditeľnosť produktov a možnosť získať prvú pozíciu na karte, kde neexistuje ponuka obchodov v Marketplace alebo je celkovo menej ponúk.

Ponuky v sekcii Odporúčané ponuky sú najnavštevovanejšie a majú najvyššie konverzie. Až 44 % všetkých preklikov do e-shopov sa uskutočňuje medzi 4 najlepšími ponukami v detailoch produktu. 

Pokiaľ využívate autobidovacie nástroje, nezabudnite si aj v nich zmeniť pravidlá bidovania.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Týždenný sumár 23/2024: Sociálne médiá začínajú suplovať vyhľadávače, unikátny produkt priťahuje viac ako cena, otestuje Reel ešte pred zverejnením
6 min. čítanie

Týždenný sumár 23/2024: Sociálne médiá začínajú suplovať vyhľadávače, unikátny produkt priťahuje viac ako cena, otestuje Reel ešte pred zverejnením

Pozrite sa na príklady ako využiť aplikáciu WhatsApp for Business na zvýšenie predajov. Shein začína ponúkať zánovné položky. Zhrnuli sme najzaujímavejšie májové udalosti a pridali k nim vlastný pohľad na vec.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+