2 min. čítanie

Apple prichádza s vlastnou BNPL službou. Apple Pay Later dostupná zatiaľ iba v USA

Spoločnosť Apple dáva k dispozícii Apple Pay Later všetkým používateľom v Spojených štátoch, po tom, čo ju prvýkrát uviedla pre obmedzený počet používateľov v marci. Apple Pay Later umožňuje používateľom rozdeliť náklady na nákup cez Apple Pay na štyri rovnaké platby počas šiestich týždňov bez úrokov alebo poplatkov za oneskorené platby. Spoločnosť túto funkciu prvýkrát oznámila v júni 2022 počas svojej konferencie pre vývojárov Worldwide Developers Conference (WWDC).

Apple prichádza s vlastnou BNPL službou. Apple Pay Later dostupná zatiaľ iba v USA

Bezúročný nákup na 4 splátky

Webová stránka tech giganta teraz uvádza, že Apple Pay Later môžu zákazníci použiť na nákupy v hodnote od 75 do 1 000 dolárov vykonané cez iPhone a iPad.

Ak chcete začať s Apple Pay Later, musíte požiadať o pôžičku v aplikácii Wallet. Budete požiadaní, aby ste zadali sumu, ktorú chcete požičať, a potom sa zaviazať k podmienkam Apple Pay Later. Po schválení budete môcť pri platbe online a v aplikáciách na iPhone a iPad vidieť možnosť „Zaplatiť neskôr“.

Pred dokončením nákupu pomocou Apple Pay Later dostanete prehľad o štyroch nových platbách spolu s ostatnými nadchádzajúcimi platbami Apple Pay Later. Môžete použiť možnosť autoplatby na vykonávanie platieb alebo ich môžete platiť manuálne. Budete dostávať upozornenia a pripomienky, keď sa blížia termíny splatnosti vašich platieb, a môžete mať prístup ku všetkým informáciám o platbách v aplikácii Wallet.

Web tech giganta upozorňuje, že váš bankový účet môže účtovať poplatky, ak váš účet s debetnou kartou neobsahuje dostatočné finančné prostriedky na splácanie pôžičiek.

Týždenný podcast UPdate

Záujemcovia musia splniť niekoľko podmienok

Pre získanie oprávnenia na Apple Pay Later musíte mať aspoň 18 rokov a byť občanom Spojených štátov alebo legálnym obyvateľom s fyzickou adresou v USA. Musíte tiež nastaviť Apple Pay s vhodnou debetnou kartou na svojom zariadení. Apple uvádza, že pravdepodobne budete musieť overiť svoju identitu vodičským preukazom alebo štátnym preukazom s fotografiou.

Hodnotenie úverovej spôsobilosti a poskytovanie pôžičiek pre Apple Pay Later rieši spoločnosť Apple Financing. Pokiaľ ide o obchodnícku stránku vecí, Apple Pay Later je umožnené prostredníctvom programu Mastercard Installments, pričom Goldman Sachs slúži ako vydavateľ platobnej karty Mastercard používanej na vykonanie všetkých nákupov cez Apple Pay Later.

Apple Pay Later je teraz konkurenciou pre rovnaké služby „kúp teraz, plať neskôr“ (BNPL) od spoločností ako je napríklad PayPal, Affirm, Klarna.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Dognet 2.0: stredoeurópska affiliate sieť spúšťa nový systém už aj pre inzerentov. Je rýchlejší, prehľadnejší a pripravený na budúcnosť
3 min. čítanie

Dognet 2.0: stredoeurópska affiliate sieť spúšťa nový systém už aj pre inzerentov. Je rýchlejší, prehľadnejší a pripravený na budúcnosť

Dognet sa po troch rokoch vývoja technologicky posúva na úplne novú úroveň. Po migrácii publisherov prichádza 20. mája na rad aj druhá fáza – prechod inzerentov na nový systém Dognet 2.0. Vlastné technické riešenie má priniesť väčšiu flexibilitu, lepší reporting a schopnosť reagovať na meniaci sa trh rýchlejšie ako kedykoľvek predtým. To všetko pre tisíce […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+