1 min. čítanie

Ako funguje čínsky ecommerce – 2. časť (Michal Malík, zciny.sk)

Mišo robí asistovaný dovoz z Číny už viac ako 14 rokov. V našom druhom rozhovore s ním sa budeme baviť o tom, či je dobrý nápad dovážať tovar z Číny. Dozviete sa, na čo treba myslieť, aké sú špecifiká dovozu čínskeho tovaru a kedy sa vám oplatí nad takýmto podnikaním vôbec uvažovať.

V rozhovore sa dozviete:

0:28 čo najčastejšie riešia jeho klienti.

4:42 prečo nie je dobrý nápad dovážať z Číny telefóny,

8:11 s akými produktami má dobré skúsenosti a aký je jeho vysnívaný biznis,

12:20 s akými prekážkami sa môžete stretnúť pri dovoze tovaru z Číny na Slovensko,

16:24 ako je to s poplatkami za dovoz tovaru,

19:52 ako rozlíšiť dobrých a zlých predajcov na Alibabe, na čo si dávať pozor,

26:17 či je lepšie začať pri dovážaní čínskeho tovaru s európskymi distribútormi,

30:46 kedy sa oplatí dovážať tovar priamo z Číny,

34:11 či pri B2B obchodovaní s Čínou existuje sezónnosť, kedy je (ne)výhodné nakupovať.

Ak sa chcete dozvedieť viac o tom, ako funguje čínsky ecommerce pozrite si aj prvý rozhovor s Mišom Malíkom.

 

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)
4 min. čítanie

Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)

Umelá inteligencia ako buzzword posledných mesiacov stále rezonuje v marketingových a biznis kruhoch. Aké všetky možnosti nám ponúka a v čom dokáže byť užitočná v rámci online podnikania? Tipy pre využitie AI pre e-shopy nám prišiel dať Tomáš Brunovský, Architekt IT riešení v MagicScript.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Praktické e-mailingové tipy pre malé a stredné e-shopy. Čo by ste sa mali naučiť od najväčších? (Ondřej Ratajský, SmartEmailing)
4 min. čítanie

Praktické e-mailingové tipy pre malé a stredné e-shopy. Čo by ste sa mali naučiť od najväčších? (Ondřej Ratajský, SmartEmailing)

Na email marketing sa niekedy pozerá s prílišným rešpektom. Začneme ho robiť, až keď bude čas, alebo viac financií. Pritom by mal tvoriť jednu z kľúčových častí vášho marketingového mixu. A nie len tak posielanie náhodných ponúk. Personalizácia a segmentovanie publika môžu mať výrazný podiel na lepšom konverznom pomere. Ako by to mali robiť malé […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+