1 min. čítanie

Ako funguje čínsky ecommerce – 2. časť (Michal Malík, zciny.sk)

Mišo robí asistovaný dovoz z Číny už viac ako 14 rokov. V našom druhom rozhovore s ním sa budeme baviť o tom, či je dobrý nápad dovážať tovar z Číny. Dozviete sa, na čo treba myslieť, aké sú špecifiká dovozu čínskeho tovaru a kedy sa vám oplatí nad takýmto podnikaním vôbec uvažovať.

|

V rozhovore sa dozviete:

0:28 čo najčastejšie riešia jeho klienti.

4:42 prečo nie je dobrý nápad dovážať z Číny telefóny,

8:11 s akými produktami má dobré skúsenosti a aký je jeho vysnívaný biznis,

12:20 s akými prekážkami sa môžete stretnúť pri dovoze tovaru z Číny na Slovensko,

16:24 ako je to s poplatkami za dovoz tovaru,

19:52 ako rozlíšiť dobrých a zlých predajcov na Alibabe, na čo si dávať pozor,

26:17 či je lepšie začať pri dovážaní čínskeho tovaru s európskymi distribútormi,

30:46 kedy sa oplatí dovážať tovar priamo z Číny,

34:11 či pri B2B obchodovaní s Čínou existuje sezónnosť, kedy je (ne)výhodné nakupovať.

Ak sa chcete dozvedieť viac o tom, ako funguje čínsky ecommerce pozrite si aj prvý rozhovor s Mišom Malíkom.

 

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Nová doba copywritingu. Sú 4 € za normostranu v dobe AI veľa? (Daniel Výcha, Coolwriters)
7 min. čítanie

Nová doba copywritingu. Sú 4 € za normostranu v dobe AI veľa? (Daniel Výcha, Coolwriters)

Umelá inteligencia prišla ako veľkí voda a viacero marketingových pracovníkov sa chytalo za hlavu, čo bude s ich prácou. Veď vygenerovať dnes text akejkoľvek dĺžky zaberie nanajvýš pár sekúnd. Ale v konečnom dôsledku ide taktiež o kvalitu textu, čo zatiaľ AI nezvládne na takej úrovni, aby to bolo na mieru klientovi. Či berú copywriteri AI […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Online lead generation v B2B. Nemusí to skončiť pri vyplnenom formulári (Ivan Potančok, Vibration)
8 min. čítanie

Online lead generation v B2B. Nemusí to skončiť pri vyplnenom formulári (Ivan Potančok, Vibration)

B2B e-shopy a portály celkovo fungujú trošku rozdielne, ako klasické B2C shopy. Vyladená UI, jednoduché ovládanie a super konfigurátor sú len zlomkom súboru prvkov, ktoré by ste mali mať pre maximalizované zbieranie leadov. Ako dokážu dobré konfigurátori zlepšiť konverzný pomer, či má výhodu integrovaný CRM systém a prečo je vhodné mať pri podrobných formulároch nejaký […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+