1 min. čítanie

Ako funguje čínsky ecommerce – 2. časť (Michal Malík, zciny.sk)

Mišo robí asistovaný dovoz z Číny už viac ako 14 rokov. V našom druhom rozhovore s ním sa budeme baviť o tom, či je dobrý nápad dovážať tovar z Číny. Dozviete sa, na čo treba myslieť, aké sú špecifiká dovozu čínskeho tovaru a kedy sa vám oplatí nad takýmto podnikaním vôbec uvažovať.

|

V rozhovore sa dozviete:

0:28 čo najčastejšie riešia jeho klienti.

4:42 prečo nie je dobrý nápad dovážať z Číny telefóny,

8:11 s akými produktami má dobré skúsenosti a aký je jeho vysnívaný biznis,

12:20 s akými prekážkami sa môžete stretnúť pri dovoze tovaru z Číny na Slovensko,

16:24 ako je to s poplatkami za dovoz tovaru,

19:52 ako rozlíšiť dobrých a zlých predajcov na Alibabe, na čo si dávať pozor,

26:17 či je lepšie začať pri dovážaní čínskeho tovaru s európskymi distribútormi,

30:46 kedy sa oplatí dovážať tovar priamo z Číny,

34:11 či pri B2B obchodovaní s Čínou existuje sezónnosť, kedy je (ne)výhodné nakupovať.

Ak sa chcete dozvedieť viac o tom, ako funguje čínsky ecommerce pozrite si aj prvý rozhovor s Mišom Malíkom.

 

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako sa stať a byť dobrým PPC managerom v dobe AI? (Martin Bulák, Boosters)
1 min. čítanie

Ako sa stať a byť dobrým PPC managerom v dobe AI? (Martin Bulák, Boosters)

Práca PPC človeka sa za posledné obdobie extrémne zmenila. Už to nie je len o vyklikávaní kampaní, hľadaní kľúčových slov, longtailov, mikro cielení… Umelá inteligencia spravila svoju prácu aj tu, a pokiaľ nie je človek dostatočne kreatívny, konkurencia ho ľahko pohltí. Ako sa zmenila práca PPCčkara, prečo by mal človek chcieť vôbec robiť túto prácu […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Ako sa robí online marketing v sexshope? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)
2 min. čítanie

Ako sa robí online marketing v sexshope? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)

Pracovali ste už niekedy v “zakázanom” segmente? Určite o nich dobre viete: lieky, zbrane, sex… Nie je tak jednoduché robiť reklamu na veci, ktoré by sa nemali považovať za škodlivé. Ale reklamné systémy Google a Meta sú žiaľ striktne nastavené, preto e-shopy ponúkajúce tento tovar musia hľadať iné cesty. Ako sa dajú propagovať sexuálne pomôcky […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+