Zaujíma ma
2. apríla 2019

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge
2. apríla 2019

Ako funguje čínsky ecommerce – 2. časť (Michal Malík, zciny.sk)

1 min čítania

Mišo robí asistovaný dovoz z Číny už viac ako 14 rokov. V našom druhom rozhovore s ním sa budeme baviť o tom, či je dobrý nápad dovážať tovar z Číny. Dozviete sa, na čo treba myslieť, aké sú špecifiká dovozu čínskeho tovaru a kedy sa vám oplatí nad takýmto podnikaním vôbec uvažovať.

V rozhovore sa dozviete:

0:28 čo najčastejšie riešia jeho klienti.

4:42 prečo nie je dobrý nápad dovážať z Číny telefóny,

8:11 s akými produktami má dobré skúsenosti a aký je jeho vysnívaný biznis,

12:20 s akými prekážkami sa môžete stretnúť pri dovoze tovaru z Číny na Slovensko,

16:24 ako je to s poplatkami za dovoz tovaru,

19:52 ako rozlíšiť dobrých a zlých predajcov na Alibabe, na čo si dávať pozor,

26:17 či je lepšie začať pri dovážaní čínskeho tovaru s európskymi distribútormi,

30:46 kedy sa oplatí dovážať tovar priamo z Číny,

34:11 či pri B2B obchodovaní s Čínou existuje sezónnosť, kedy je (ne)výhodné nakupovať.

Ak sa chcete dozvedieť viac o tom, ako funguje čínsky ecommerce pozrite si aj prvý rozhovor s Mišom Malíkom.

Získaj novinky ako prvý

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

 

Autor článku

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge

Zakladateľ a vedúci projektu Ecommerce Bridge. Online marketingu sa venuje už viac ako 10 rokov a okrem Ecommerce Bridge vedie aj Affiliate sieť Dognet.

Získaj novinky ako prvý

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.