1 min. čítanie

Ako funguje čínsky ecommerce – 2. časť (Michal Malík, zciny.sk)

Mišo robí asistovaný dovoz z Číny už viac ako 14 rokov. V našom druhom rozhovore s ním sa budeme baviť o tom, či je dobrý nápad dovážať tovar z Číny. Dozviete sa, na čo treba myslieť, aké sú špecifiká dovozu čínskeho tovaru a kedy sa vám oplatí nad takýmto podnikaním vôbec uvažovať.

V rozhovore sa dozviete:

0:28 čo najčastejšie riešia jeho klienti.

4:42 prečo nie je dobrý nápad dovážať z Číny telefóny,

8:11 s akými produktami má dobré skúsenosti a aký je jeho vysnívaný biznis,

12:20 s akými prekážkami sa môžete stretnúť pri dovoze tovaru z Číny na Slovensko,

16:24 ako je to s poplatkami za dovoz tovaru,

19:52 ako rozlíšiť dobrých a zlých predajcov na Alibabe, na čo si dávať pozor,

26:17 či je lepšie začať pri dovážaní čínskeho tovaru s európskymi distribútormi,

30:46 kedy sa oplatí dovážať tovar priamo z Číny,

34:11 či pri B2B obchodovaní s Čínou existuje sezónnosť, kedy je (ne)výhodné nakupovať.

Ak sa chcete dozvedieť viac o tom, ako funguje čínsky ecommerce pozrite si aj prvý rozhovor s Mišom Malíkom.

 

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako postaviť performance oddelenie, ktoré doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)
1 min. čítanie

Ako postaviť performance oddelenie, ktoré doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)

Večný boj medzi tým, či mať interný tím, agentúru, alebo nebodaj sa spoliehať na freelancera, je stále v kurze. Každá z menovaných možností má svoje výhody aj nevýhody. Ako zákazník by ste si mali vedieť vyhodnotiť, čo sa vám najviac oplatí a samozrejme aj trošku tejto práci rozumieť, pokiaľ nechcete zostať oklamaní… Kedy je vhodné […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)
1 min. čítanie

Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)

Čakanie na správny moment nie je v prípade expanzie až tak na mieste. Pokiaľ máte e-shop a vidíte v tom pridanú hodnotu, rozhodne by ste do toho mali ísť. Vie to priniesť obrovský obchodný potenciál a množstvo ďalších benefitov. Či je český trh vždy ideálna voľba pre expanziu, ako by mal prebiehať celý proces a […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+