2 min. čítanie

Ako funguje čínsky ecommerce – 1. časť (Michal Malík, zciny.sk)

Aliexpress, Gearbest a iné čínske eshopy idú stále do popredia. Dovoz tovaru z Číny však nie je taký jednoduchý. Mišo Malík zo zciny.sk už viac ako 14 rokov robí asistovaný dovoz z Číny. Pozná, ako fungujú všetky procesy v pozadí a prezradí nám detaily, ako takýto ecommerce funguje. Čínu navštívil mnohokrát a mal možnosť spoznať ju naozaj zblízka. Vie, ako sa v Číne nie len podniká, ale aj žije. Uvažujete, že začnete biznis s čínskym tovarom? V tom prípade si určite pozrite náš rozhovor!

|

V rozhovore sa dozviete:

  • 1:14 čo je to antidumpingová daň,
  • 3:28 čo je to bill of lading a na čo ho potrebujete,
  • 5:20 prečo osloviť forwardera a nerobiť to sám,
  • 5:50 aký je rozdiel medzi platformami Alibaba a Aliexpress,
  • 8:28 ako funguje free shipping a podnikanie v Číne,
  • 12:29 ako funguje Wish a Gearbest,
  • 15:11 ako funguje lokálny čínsky ecommerce,
  • 17:26 ako čínsky štát pomáha svojim občanov v podnikaní,
  • 19:43 čo sú free-trade zóny a ako fungujú dane,
  • 22:53 aká je kvalita života v Číne,
  • 26:24 ako je to s bezpečnosťou a ochranou osobných údajov,
  • 29:34 ako môže vstúpiť na čínsky trh zahraničný podnikateľ a ako čínska vláda vstupuje do takéhoto podnikania,
  • 33:43 či máme šancu konkurovať čínskym tovarom,
  • 35:11 ako je to s veľkými čínskymi firmami a kedy vstupuje štát do podnikania domácim podnikateľom.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako sa stať a byť dobrým PPC managerom v dobe AI? (Martin Bulák, Boosters)
1 min. čítanie

Ako sa stať a byť dobrým PPC managerom v dobe AI? (Martin Bulák, Boosters)

Práca PPC človeka sa za posledné obdobie extrémne zmenila. Už to nie je len o vyklikávaní kampaní, hľadaní kľúčových slov, longtailov, mikro cielení… Umelá inteligencia spravila svoju prácu aj tu, a pokiaľ nie je človek dostatočne kreatívny, konkurencia ho ľahko pohltí. Ako sa zmenila práca PPCčkara, prečo by mal človek chcieť vôbec robiť túto prácu […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Ako sa robí online marketing v sexshope? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)
2 min. čítanie

Ako sa robí online marketing v sexshope? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)

Pracovali ste už niekedy v “zakázanom” segmente? Určite o nich dobre viete: lieky, zbrane, sex… Nie je tak jednoduché robiť reklamu na veci, ktoré by sa nemali považovať za škodlivé. Ale reklamné systémy Google a Meta sú žiaľ striktne nastavené, preto e-shopy ponúkajúce tento tovar musia hľadať iné cesty. Ako sa dajú propagovať sexuálne pomôcky […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+