3 min. čítanie

500 doplnkov pre e-shop za menej než obedové menu v Bratislave? To dokáže len BaseLinker

BaseLinker je na Slovensku zatiaľ pomerne neznámy pojem. V Európe však patrí medzi jednu z najväčších ecommerce platforiem s viac ako 500 integráciami pre e-shopy, vrátane českých, slovenských i zahraničných marketplaces, zásielkových i fakturačných služieb a skladov.

Radek Klouda Radek Klouda
CEO BaseLinker CZ/SK
500 doplnkov pre e-shop za menej než obedové menu v Bratislave? To dokáže len BaseLinker

Tento mesiac vstupuje na slovenský trh a je jasnou voľbou pre e-shopy, ktoré chcú rásť a predávať viac, ale aj pre tých, ktorí chcú fungovanie svojho e-shopu zrýchliť, zlacniť alebo zvládnuť predaje bez stresov a problémov vďaka rozsiahlym automatizáciám.

Napríklad v Poľsku, kde má BaseLinker napojenú takmer polovicu všetkých internetových obchodov na trhu, s BaseLinkerom dokáže každý e-shop zvýšiť svoj obrat v priemere o viac ako 70 % alebo trávi o 90 % menej času na fakturáciách a tlači etikiet.

BaseLinker je technologická firma, ktorá vyvinula platformu, na ktorú sa e-shop jednoducho napojí a získa tak plný prístup na stovky online predajných kanálov. To všetko bez akejkoľvek znalosti IT.

Nemáte e-shop, ale chcete predávať svoje produkty a služby online? Nie je problém

BaseLinker zároveň ponúkne kompletné riešenie každému, kto dnes predáva vo svojom kamennom obchode, má zaujímavý produkt a chce skúsiť predávať online doma aj v zahraničí. To všetko vrátane kompletnej správy objednávok, skladu aj odosielania zásielok, fakturácie a to bez nutnosti vlastniť alebo tvoriť internetový obchod.

Ako to celé vlastne funguje?

Na webe BaseLinker stačí vyplniť jednoduchý formulár bez platobných údajov. Automaticky tým otvorí bránu na všetky integrácie na 14 dní zadarmo, vrátane sprievodcu a rozsiahleho centra podpory ku každej konkrétnej integrácii, ktorú zvládne snáď každý.

E-shop má možnosť si automaticky stiahnuť všetky potrebné produkty zo svojho ecommerce do BaseLinkeru a jednoducho si vybrať, kde chce ktoré produkty predávať, ako ich chce doručovať, fakturovať a komunikovať so zákazníkom.

BaseLinker z jedného miesta dohliadne na všetky objednávky, aj keby e-shop predával online na desiatkach miest a platforma bude automaticky spravovať centrálny sklad online. V praxi to znamená, že keď sa produkt predá napríklad na Amazone, automaticky sa hneď stiahne z ponúk všetkých ostatných marketplaces na svete.

BaseLinker objednávky rozdelí rôznym dopravcom, vyfakturuje, vytlačí etikety a bude sledovať zásielky až ku koncovému zákazníkovi a všetko synchronizuje aj s e-shopom na jedno kliknutie.

Ďalšou veľkou pridanou hodnotou je možnosť automatizovať rutinné procesy na objednávkach, zmenách stavov, skladu, fakturácii alebo komunikácii smerom ku klientovi a prepravcovi. BaseLinker má skutočne širokú paletu automatických funkcií, ktoré si každý môže nastaviť podľa seba.

Pokiaľ si e-shop nie je istý, či integráciu zvládne sám, je k dispozícii rozsiahla podpora, ktorá s nastavením ochotne pomôže, prípadne môže externý partner ušiť klientovi BaseLinker na mieru.

Aké má BaseLinker ambície?

Cieľom je ponúknuť českej a slovenskej ecommerce bezkonkurenčne najlepšie riešenie čo do počtu a rozsahu integrácií a zároveň zostať výrazne najlacnejšou platformou svojho druhu na trhu.

„BaseLinker centralizuje do jedného rozhrania všetky funkcie nevyhnutné pre online podnikanie. Každý, kto sa zadarmo zaregistruje, okamžite automaticky získa neobmedzený prístup na všetky naše integrácie, ktoré sú súčasťou jediného systému. Po uplynutí skúšobnej doby môžu klienti prejsť na plnú platenú verziu od 9 €/mesiac bez obmedzenia. Klienti navyše automaticky získajú prístup na všetky budúce integrácie, ktoré BaseLinker vyvinie. Stále totiž pridávame obľúbené integrácie – a to rýchlosťou 2-3 nových doplnkov každý týždeň,” dodáva k plánom Radek Klouda, CEO BaseLinkeru pre Českú republiku a Slovensko.

“Plány regionálnej expanzie spoločnosti zahŕňajú trhy v Rumunsku, Maďarsku, Nemecku, UK, US a Brazílii. Je to veľmi ambiciózny plán vychádzajúci z úspechu a obľuby, ktorú platforma už v regióne má, pretože svojim klientom poskytuje mnoho konkrétnych konkurenčných výhod,“ dopĺňa Klouda.

Zdieľať článok
Radek Klouda
CEO BaseLinker CZ/SK
Tento článok ti prináša

BaseLinker

BaseLinker je inteligentná platforma pre e-commerce, ktorá ponúka viac ako 800 integrácií pre váš online obchod. Umožňuje vám spravovať všetky vaše online prodejné kanály, expedíciu balíkov a skladové hospodárstvo na jednom mieste. Systém je navrhnutý tak, aby vám ušetril čas a zefektívnil vaše procesy tým, že automatizuje mnohé úlohy, ako je správa objednávok, vytváranie faktúr, tlač etikiet a komunikácia so zákazníkmi. BaseLinker je využívaný viac ako 21 000 spoločnosťami a za rok 2022 expedoval takmer 7 miliónov aktívnych ponúk na trhoch.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Kto sa vyzná v digitálnom správaní Baby Boomers? Leží tu nevyužitá príležitosť pre e-commerce
3 min. čítanie

Kto sa vyzná v digitálnom správaní Baby Boomers? Leží tu nevyužitá príležitosť pre e-commerce

Čo sa páči Gen Z? Kde nájdeme Gén Z? Ako osloviť Gen Z? Okolo mladých dospelých sa sústreďuje pozornosť v mnohých článkoch aj prednáškach. Nový report však odhaľuje prekvapivý trend, ktorý môže ovplyvniť marketingové stratégie. Baby Boomers, generácia narodená medzi rokmi 1946 a 1964, prechádza digitálnou revolúciou. A tú mnoho značiek zatiaľ prehliada.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
PayPal spúšťa PayPal Ads
3 min. čítanie

PayPal spúšťa PayPal Ads

PayPal oficiálne spustil svoju novú reklamnú službu PayPal Ads. Do karát mu hrá fakt, že dokáže sledovať a vyhodnocovať celý nákupný proces od momentu, keď používateľ vidí reklamu, až po dokončenie transakcie – a to všetko v rámci svojej vlastnej platformy. Vstup firmy do digitálneho reklamného priestoru má potenciál ovplyvniť nadchádzajúcu nákupnú sezónu.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Live shopping v Nemecku sa rozbieha. Aj keď veľmi pomaly
2 min. čítanie

Live shopping v Nemecku sa rozbieha. Aj keď veľmi pomaly

Nedávny prieskum spoločnosti ECC Köln ukázal, že živé nakupovanie v Nemecku, známe aj ako “live shopping” či “in-stream shopping”, získava na obľube. Šesť z desiatich nemeckých spotrebiteľov v súčasnosti rozumie tomuto pojmu, čo je dvojnásobne viac ako pred tromi rokmi. Miera prijatia live shoppingu v Nemecku je však stále nízka.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+