
Tento mesiac vstupuje na slovenský trh a je jasnou voľbou pre e-shopy, ktoré chcú rásť a predávať viac, ale aj pre tých, ktorí chcú fungovanie svojho e-shopu zrýchliť, zlacniť alebo zvládnuť predaje bez stresov a problémov vďaka rozsiahlym automatizáciám.
Napríklad v Poľsku, kde má BaseLinker napojenú takmer polovicu všetkých internetových obchodov na trhu, s BaseLinkerom dokáže každý e-shop zvýšiť svoj obrat v priemere o viac ako 70 % alebo trávi o 90 % menej času na fakturáciách a tlači etikiet.
BaseLinker je technologická firma, ktorá vyvinula platformu, na ktorú sa e-shop jednoducho napojí a získa tak plný prístup na stovky online predajných kanálov. To všetko bez akejkoľvek znalosti IT.
Nemáte e-shop, ale chcete predávať svoje produkty a služby online? Nie je problém
BaseLinker zároveň ponúkne kompletné riešenie každému, kto dnes predáva vo svojom kamennom obchode, má zaujímavý produkt a chce skúsiť predávať online doma aj v zahraničí. To všetko vrátane kompletnej správy objednávok, skladu aj odosielania zásielok, fakturácie a to bez nutnosti vlastniť alebo tvoriť internetový obchod.
Ako to celé vlastne funguje?
Na webe BaseLinker stačí vyplniť jednoduchý formulár bez platobných údajov. Automaticky tým otvorí bránu na všetky integrácie na 14 dní zadarmo, vrátane sprievodcu a rozsiahleho centra podpory ku každej konkrétnej integrácii, ktorú zvládne snáď každý.
E-shop má možnosť si automaticky stiahnuť všetky potrebné produkty zo svojho ecommerce do BaseLinkeru a jednoducho si vybrať, kde chce ktoré produkty predávať, ako ich chce doručovať, fakturovať a komunikovať so zákazníkom.
BaseLinker z jedného miesta dohliadne na všetky objednávky, aj keby e-shop predával online na desiatkach miest a platforma bude automaticky spravovať centrálny sklad online. V praxi to znamená, že keď sa produkt predá napríklad na Amazone, automaticky sa hneď stiahne z ponúk všetkých ostatných marketplaces na svete.
BaseLinker objednávky rozdelí rôznym dopravcom, vyfakturuje, vytlačí etikety a bude sledovať zásielky až ku koncovému zákazníkovi a všetko synchronizuje aj s e-shopom na jedno kliknutie.
Ďalšou veľkou pridanou hodnotou je možnosť automatizovať rutinné procesy na objednávkach, zmenách stavov, skladu, fakturácii alebo komunikácii smerom ku klientovi a prepravcovi. BaseLinker má skutočne širokú paletu automatických funkcií, ktoré si každý môže nastaviť podľa seba.
Pokiaľ si e-shop nie je istý, či integráciu zvládne sám, je k dispozícii rozsiahla podpora, ktorá s nastavením ochotne pomôže, prípadne môže externý partner ušiť klientovi BaseLinker na mieru.
Aké má BaseLinker ambície?
Cieľom je ponúknuť českej a slovenskej ecommerce bezkonkurenčne najlepšie riešenie čo do počtu a rozsahu integrácií a zároveň zostať výrazne najlacnejšou platformou svojho druhu na trhu.
„BaseLinker centralizuje do jedného rozhrania všetky funkcie nevyhnutné pre online podnikanie. Každý, kto sa zadarmo zaregistruje, okamžite automaticky získa neobmedzený prístup na všetky naše integrácie, ktoré sú súčasťou jediného systému. Po uplynutí skúšobnej doby môžu klienti prejsť na plnú platenú verziu od 9 €/mesiac bez obmedzenia. Klienti navyše automaticky získajú prístup na všetky budúce integrácie, ktoré BaseLinker vyvinie. Stále totiž pridávame obľúbené integrácie – a to rýchlosťou 2-3 nových doplnkov každý týždeň,” dodáva k plánom Radek Klouda, CEO BaseLinkeru pre Českú republiku a Slovensko.
“Plány regionálnej expanzie spoločnosti zahŕňajú trhy v Rumunsku, Maďarsku, Nemecku, UK, US a Brazílii. Je to veľmi ambiciózny plán vychádzajúci z úspechu a obľuby, ktorú platforma už v regióne má, pretože svojim klientom poskytuje mnoho konkrétnych konkurenčných výhod,“ dopĺňa Klouda.