1 min. čítanie

Vymeniť stabilné firmy za vlastný startup? (Radoslav Balajka, Luigi’s Box)

Rado Balajka je riaditeľ stredoeurópskeho startupu Luigi's Box, nástroja, ktorý slúži na zlepšenie vyhľadávania produktov v e-shopoch. Rozprávali sme sa o tom, kedy je vhodný čas na to, opustiť svoju prácu a pustiť sa do budovania startupu. Dozviete sa, prečo Rado opustil svoje prvé úspešné podnikanie, ako zohnal investora pre svoj nový nápad, ako časovo náročné je rozbiehať startup aj to, či všetko to úsilie stojí za to.

|

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:58 kde začal pracovať hneď po škole, kedy a prečo túto firmu opustil, kedy podľa neho nastáva správny moment pre zmenu práce;
  • 4:38 ako je to s financiami a klientmi v prvých rokoch, na čo sa musí človek pripraviť keď chce rozbiehať nový biznis;
  • 10:30 kedy a prečo sa rozhodol, že ide robiť Luigi’s Box, kedy sa s vedľajšieho projektu stal hlavný biznis;
  • 16:44 ako a kde zohnal investora pre Luigi’s Box;
  • 21:01 ako je časovo vyťažený a či hodnotí že to stálo za to;
  • 22:36 ako preklenúť začiatok, keď sa biznisu nedarí.

 

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako speňažiť podcast? Nebojte sa pýtať si peniaze (Matej Sajfa Cifra, Toldo)
7 min. čítanie

Ako speňažiť podcast? Nebojte sa pýtať si peniaze (Matej Sajfa Cifra, Toldo)

Prechod z neplateného obsahu na ten platený býva vo väčšine prípadov extrémne náročný a bolestivý. Ľudia si už zvykli, že majú niečo zadarmo a teraz ich zrazu presviedčať, aby platili, sa zdá byť nemožné. Toldo ako aplikácia pre podcasterov sa snaží zmeniť zmýšľanie ľudí, prečo by mali svojich obľúbených tvorcov podporovať. Ako sa do projektu […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Aj zákazníci v zahraničí sú rozmaznaní. Nezabúdajte na logistické štandardy ani pri expanzii (Alex Jančo, Packeta)
6 min. čítanie

Aj zákazníci v zahraničí sú rozmaznaní. Nezabúdajte na logistické štandardy ani pri expanzii (Alex Jančo, Packeta)

Z hľadiska expanzie sme si v nedávnej minulosti uvádzali už mnoho príkladov. Čo sú správne krajiny, koľko peňazí potrebujete, akú marketingovú stratégiu zvoliť… No stále sme nehovorili o kľúčovej časti – expanzii. Dá sa v dnešnom e-commerce uspieť aj bez vlastnej značky, ako veľmi dôležité je informovať zákazníka o stave objednávky a ako funguje doručovanie […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+