|
1 min. čítanie

Ovládnu e-commerce marketplaces? Ako sa v nich orientovať a vyťažiť maximum! (Radek Klouda – Baselinker)

V posledných mesiacoch nad e-commerce visí strašiak menom marketplaces. V extrémnych prípadoch niektorí predpovedajú úplný zánik klasických e-shopov a prechod len na tieto trhoviská. Zatiaľ to našťastie tak hrozné nie je a vyzerá to tak, že ani nebude. Ako to teda bude vyzerať s trhoviskami o pár rokov, či budú základom pre každý e-shop a ako sa vôbec na týchto platformách orientovať nám v štúdiu Ecommerce Bridge povedal Radek Klouda, CEO Baselinker CEE (CZ,SK,SI,RO,DACH).

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Ovládnu e-commerce marketplaces? Ako sa v nich orientovať a vyťažiť maximum! (Radek Klouda – Baselinker)
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:29 Naplnili sa očakávania, ktoré mal Baselinker od trhu pár rokov dozadu?
  • 03:33 Ako Radek očakáva, že sa bude trh vyvíjať?
  • 07:01 Kam sa až trhoviská vedia časom dostať, na aké čísla?
  • 09:43 V čom sú iné špecializované trhoviská, od tých klasických?
  • 11:40 Bude v budúcnosti marketplace základ pre každý e-shop?
  • 12:59 Dá sa zaplatiť reklama na trhovisku, aby som bol viac viditeľný?
  • 14:59 Sú nejaké novinky, ktoré musí človek riešiť pri vstupe do trhovísk?
  • 16:33 Ako prebieha spolupráca s Baselinkerom?
  • 21:29 Mali v minulosti niečo, čo sa im nepodarilo a už nebudú robiť?
  • 25:01 Vie si človek naštudovať aj sám veci o trhoviskách?
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť „weby pre klientov“ je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby „popadali“. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii „IT project Manager“, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho „mikromanažmentu“. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 „Done is better than perfect“ 👍 „Nestrelíš, nedáš gól“ 👍 „Aj pád na hubu je krok vpred“ 👍 „Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať“ Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do „strieľania“ a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Tento článok ti prináša

base.

Base za 17 rokov pomohol viac ako 30 000 e-shopom zvýšiť online obrat a znížiť náklady na váš e-commerce. Do jednej platformy sme zoskupili 250 marketplace s viac ako 1200 integráciami pre váš online obchod. Platforma vám umožní spravovať všetky vaše online predajné kanály, expedíciu balíkov a skladové hospodárstvo na jednom mieste. Systém je navrhnutý tak, aby vám ušetril čas a zefektívnil procesy tým, že automatizuje mnohé úlohy, ako je správa objednávok, vytváranie faktúr, tlač etikiet a komunikácia so zákazníkmi. Radi vám poradíme, ak vás zaujíma rast a efektivita vášho e-commerce alebo predaj cez lokálne a zahraničné marketplace, WMS alebo B2B predaj.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
E-commerce a “zakázané” témy. Ako sa vysporiadať s nedostatkom príležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)
5 min. čítanie

E-commerce a “zakázané” témy. Ako sa vysporiadať s nedostatkom príležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)

Ako sa dá vybudovať silná značka v segmente, kde je takmer všetko zakázané? V rozhovore sa dozviete, prečo nevyužívajú pri komunikácii stránky pre dospelých, ako ovplyvnili influencerov a čo im dovoľuje slovenská legislatíva viac než v Česku či Maďarsku. Viac informácií nám poskytol Matúš Porubský, Brand manager RRP SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet