1 min. čítanie

Ovládnu e-commerce marketplaces? Ako sa v nich orientovať a vyťažiť maximum! (Radek Klouda – Baselinker)

V posledných mesiacoch nad e-commerce visí strašiak menom marketplaces. V extrémnych prípadoch niektorí predpovedajú úplný zánik klasických e-shopov a prechod len na tieto trhoviská. Zatiaľ to našťastie tak hrozné nie je a vyzerá to tak, že ani nebude. Ako to teda bude vyzerať s trhoviskami o pár rokov, či budú základom pre každý e-shop a ako sa vôbec na týchto platformách orientovať nám v štúdiu Ecommerce Bridge povedal Radek Klouda, CEO Baselinker CEE (CZ,SK,SI,RO,DACH).

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:29 Naplnili sa očakávania, ktoré mal Baselinker od trhu pár rokov dozadu?
  • 03:33 Ako Radek očakáva, že sa bude trh vyvíjať?
  • 07:01 Kam sa až trhoviská vedia časom dostať, na aké čísla?
  • 09:43 V čom sú iné špecializované trhoviská, od tých klasických?
  • 11:40 Bude v budúcnosti marketplace základ pre každý e-shop?
  • 12:59 Dá sa zaplatiť reklama na trhovisku, aby som bol viac viditeľný?
  • 14:59 Sú nejaké novinky, ktoré musí človek riešiť pri vstupe do trhovísk?
  • 16:33 Ako prebieha spolupráca s Baselinkerom?
  • 21:29 Mali v minulosti niečo, čo sa im nepodarilo a už nebudú robiť?
  • 25:01 Vie si človek naštudovať aj sám veci o trhoviskách?
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Tento článok ti prináša

BaseLinker

BaseLinker je inteligentná platforma pre e-commerce, ktorá ponúka viac ako 800 integrácií pre váš online obchod. Umožňuje vám spravovať všetky vaše online prodejné kanály, expedíciu balíkov a skladové hospodárstvo na jednom mieste. Systém je navrhnutý tak, aby vám ušetril čas a zefektívnil vaše procesy tým, že automatizuje mnohé úlohy, ako je správa objednávok, vytváranie faktúr, tlač etikiet a komunikácia so zákazníkmi. BaseLinker je využívaný viac ako 21 000 spoločnosťami a za rok 2022 expedoval takmer 7 miliónov aktívnych ponúk na trhoch.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako efektívne vyberať dodávateľov pre e-shop? Férový tender v e-commerce (Libor Toporcer, Invelity)
1 min. čítanie

Ako efektívne vyberať dodávateľov pre e-shop? Férový tender v e-commerce (Libor Toporcer, Invelity)

Na Slovensku nie je príliš zvykom pri výbere dodávateľa využívať tendre. A keď už, nemá to správu formu, rozsah, či vyhodnotenie. Aby to malo zmysel pre všetky zúčastnené stany, ADMA vytvorila Férový tender kde nájdete všetko potrebné, aby ste na nič nezabudli. Ako teda prebieha celý proces, či je v poriadku prizvať si aj externých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Ako sa stať a byť dobrým PPC managerom v dobe AI? (Martin Bulák, Boosters)
1 min. čítanie

Ako sa stať a byť dobrým PPC managerom v dobe AI? (Martin Bulák, Boosters)

Práca PPC človeka sa za posledné obdobie extrémne zmenila. Už to nie je len o vyklikávaní kampaní, hľadaní kľúčových slov, longtailov, mikro cielení… Umelá inteligencia spravila svoju prácu aj tu, a pokiaľ nie je človek dostatočne kreatívny, konkurencia ho ľahko pohltí. Ako sa zmenila práca PPCčkara, prečo by mal človek chcieť vôbec robiť túto prácu […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+