
Rozhovor s Mišom je zameraný na tému predaja vlastného média. V úvode si preberieme, aké sú pri predaji možnosti, pričom si porovnáme ich jednotlivé výhody a nevýhody. Ďalej budeme rozoberať akú úlohu ešte v súčasnosti pri zarábaní na webe zohrávajú bannery a či na to môže mať nejaký vplyv mediálny dom. Mišo nám následne predstaví aké online výstupy prinášajú ich webu najväčšiu návštevnosť a aká je ich dlhodobá stratégia.
Dotkneme sa aj aktuálnej témy týkajúcej sa európskych regulácií pri Googli a Facebooku a vysvetlíme si, v čom je problém. Preberieme si aj „instant articles“ na FB a prípadné nástrahy pri ich používaní z dlhodobého hľadiska. A v neposlednom rade sa s nami Mišo podelí o svoje úvahy, prečo svoje médium zatiaľ nepredal a ako sa na vec pozerá v dlhodobom horizonte.
V tomto rozhovore sa dozviete:
- Aké sú možnosti pri predaji vlastného média a ich jednotlivé výhody a nevýhody.
- Akú úlohu pri zarábaní na webe zohrávajú v súčasnosti bannery.
- Aké online výstupy a stratégie sa dajú využiť pri zvyšovaní návštevnosti?
- V čom je problém pri európskych reguláciách týkajúcich sa Googlu a Facebooku.
- V čom je problém v súčasnom modeli vyhľadávania na Googli.
- Ako sa dajú využiť „instant articles“ na FB a aké sú nástrahy tejto stratégie z dlhodobého hľadiska.
- Kedy je ten správny čas na predanie vlastného média.