2 min. čítanie

O tom, kedy sa médium oplatí predať a prečo to on ešte neurobil (Mišo Chabada, MôjAndroid.sk)

Mišo Chabada je zakladateľom najčítanejšieho webu o smartfónoch na Slovensku (mojandroid.sk) a v našom rozhovore nám prezradí, prečo svoje médium napriek rôznym ponukám ešte nepredal.

Rozhovor s Mišom je zameraný na tému predaja vlastného média. V úvode si preberieme, aké sú pri predaji možnosti, pričom si porovnáme ich jednotlivé výhody a nevýhody. Ďalej budeme rozoberať akú úlohu ešte v súčasnosti pri zarábaní na webe zohrávajú bannery a či na to môže mať nejaký vplyv mediálny dom. Mišo nám následne predstaví aké online výstupy  prinášajú ich webu najväčšiu návštevnosť a aká je ich dlhodobá stratégia.

Dotkneme sa aj aktuálnej témy týkajúcej sa európskych regulácií pri Googli a Facebooku a vysvetlíme si, v čom je problém. Preberieme si aj „instant articles“ na FB a prípadné nástrahy pri ich používaní z dlhodobého hľadiska. A v neposlednom rade sa s nami Mišo podelí o svoje úvahy, prečo svoje médium zatiaľ nepredal a ako sa na vec pozerá v dlhodobom horizonte.   

V tomto rozhovore sa dozviete:

  • Aké sú možnosti pri predaji vlastného média a ich jednotlivé výhody a nevýhody.
  • Akú úlohu pri zarábaní na webe zohrávajú v súčasnosti bannery.
  • Aké online výstupy a stratégie sa dajú využiť pri zvyšovaní návštevnosti?
  • V čom je problém pri európskych reguláciách týkajúcich sa Googlu a Facebooku.
  • V čom je problém v súčasnom modeli vyhľadávania na Googli.
  • Ako sa dajú využiť „instant articles“ na FB a aké sú nástrahy tejto stratégie z dlhodobého hľadiska.
  • Kedy je ten správny čas na predanie vlastného média.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Majú sa marketéri báť AI a automatizácie? Máme tu úsvit úpadku marketingu, ako sme ho poznali doteraz?

So šéfom a zakladateľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom, sme sa v tomto rozhovore rozprávali o budúcnosti automatizácie a umelej inteligencie (AI) v digitálnom biznise a o tom, ako môže tento pokrok už čoskoro zmeniť prácu marketérov vo všeobecnosti. Môžu tieto trendy ohroziť živobytie copywriterov alebo grafikov?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok