Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

O tom, kedy sa médium oplatí predať a prečo to on ešte neurobil (Mišo Chabada, MôjAndroid.sk)

Mišo Chabada je zakladateľom najčítanejšieho webu o smartfónoch na Slovensku (mojandroid.sk) a v našom rozhovore nám prezradí, prečo svoje médium napriek rôznym ponukám ešte nepredal.

|

Rozhovor s Mišom je zameraný na tému predaja vlastného média. V úvode si preberieme, aké sú pri predaji možnosti, pričom si porovnáme ich jednotlivé výhody a nevýhody. Ďalej budeme rozoberať akú úlohu ešte v súčasnosti pri zarábaní na webe zohrávajú bannery a či na to môže mať nejaký vplyv mediálny dom. Mišo nám následne predstaví aké online výstupy  prinášajú ich webu najväčšiu návštevnosť a aká je ich dlhodobá stratégia.

Dotkneme sa aj aktuálnej témy týkajúcej sa európskych regulácií pri Googli a Facebooku a vysvetlíme si, v čom je problém. Preberieme si aj „instant articles“ na FB a prípadné nástrahy pri ich používaní z dlhodobého hľadiska. A v neposlednom rade sa s nami Mišo podelí o svoje úvahy, prečo svoje médium zatiaľ nepredal a ako sa na vec pozerá v dlhodobom horizonte.   

V tomto rozhovore sa dozviete:

  • Aké sú možnosti pri predaji vlastného média a ich jednotlivé výhody a nevýhody.
  • Akú úlohu pri zarábaní na webe zohrávajú v súčasnosti bannery.
  • Aké online výstupy a stratégie sa dajú využiť pri zvyšovaní návštevnosti?
  • V čom je problém pri európskych reguláciách týkajúcich sa Googlu a Facebooku.
  • V čom je problém v súčasnom modeli vyhľadávania na Googli.
  • Ako sa dajú využiť „instant articles“ na FB a aké sú nástrahy tejto stratégie z dlhodobého hľadiska.
  • Kedy je ten správny čas na predanie vlastného média.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo sa za pár písmen platí ako za luxusnú vilu? Výročná správa internetu 2024 (Peter Bíro, SK-NIC)
5 min. čítanie

Prečo sa za pár písmen platí ako za luxusnú vilu? Výročná správa internetu 2024 (Peter Bíro, SK-NIC)

Ako si stojí Slovensko v online priestore a čo nás čaká v roku 2025? V rozhovore sa dozviete, prečo sa počet e-shopov znížil, hoci trh rástol, akú hodnotu majú vzácne domény a prečo je kybernetická bezpečnosť stále problém. Rozoberieme aj vplyv umelej inteligencie na trh práce a jej riziká pri šírení dezinformácií. Dotkneme sa aj […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Sociálne siete a AI? Už to nie je len o obrázkoch a statusoch (Peter Šebo, PS:Digital)
5 min. čítanie

Sociálne siete a AI? Už to nie je len o obrázkoch a statusoch (Peter Šebo, PS:Digital)

Práca s AI už dnes nie len o ChatGPT. Na konkrétne úlohy sa dajú využiť špecifické nástroje, s ktorými môžete dostať lepšie výsledky. A práve to je hlavný benefit umelej inteligencie. Ako sa to všetko za posledný pol rok posunulo, tipy na konkrétne nástroje a aký program vám vie ušetriť až 80% práce pri spravovaní […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+