2 min. čítanie

O tom, kedy sa médium oplatí predať a prečo to on ešte neurobil (Mišo Chabada, MôjAndroid.sk)

Mišo Chabada je zakladateľom najčítanejšieho webu o smartfónoch na Slovensku (mojandroid.sk) a v našom rozhovore nám prezradí, prečo svoje médium napriek rôznym ponukám ešte nepredal.

|

Rozhovor s Mišom je zameraný na tému predaja vlastného média. V úvode si preberieme, aké sú pri predaji možnosti, pričom si porovnáme ich jednotlivé výhody a nevýhody. Ďalej budeme rozoberať akú úlohu ešte v súčasnosti pri zarábaní na webe zohrávajú bannery a či na to môže mať nejaký vplyv mediálny dom. Mišo nám následne predstaví aké online výstupy  prinášajú ich webu najväčšiu návštevnosť a aká je ich dlhodobá stratégia.

Dotkneme sa aj aktuálnej témy týkajúcej sa európskych regulácií pri Googli a Facebooku a vysvetlíme si, v čom je problém. Preberieme si aj „instant articles“ na FB a prípadné nástrahy pri ich používaní z dlhodobého hľadiska. A v neposlednom rade sa s nami Mišo podelí o svoje úvahy, prečo svoje médium zatiaľ nepredal a ako sa na vec pozerá v dlhodobom horizonte.   

V tomto rozhovore sa dozviete:

  • Aké sú možnosti pri predaji vlastného média a ich jednotlivé výhody a nevýhody.
  • Akú úlohu pri zarábaní na webe zohrávajú v súčasnosti bannery.
  • Aké online výstupy a stratégie sa dajú využiť pri zvyšovaní návštevnosti?
  • V čom je problém pri európskych reguláciách týkajúcich sa Googlu a Facebooku.
  • V čom je problém v súčasnom modeli vyhľadávania na Googli.
  • Ako sa dajú využiť „instant articles“ na FB a aké sú nástrahy tejto stratégie z dlhodobého hľadiska.
  • Kedy je ten správny čas na predanie vlastného média.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Nová doba copywritingu. Sú 4 € za normostranu v dobe AI veľa? (Daniel Výcha, Coolwriters)
7 min. čítanie

Nová doba copywritingu. Sú 4 € za normostranu v dobe AI veľa? (Daniel Výcha, Coolwriters)

Umelá inteligencia prišla ako veľkí voda a viacero marketingových pracovníkov sa chytalo za hlavu, čo bude s ich prácou. Veď vygenerovať dnes text akejkoľvek dĺžky zaberie nanajvýš pár sekúnd. Ale v konečnom dôsledku ide taktiež o kvalitu textu, čo zatiaľ AI nezvládne na takej úrovni, aby to bolo na mieru klientovi. Či berú copywriteri AI […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Online lead generation v B2B. Nemusí to skončiť pri vyplnenom formulári (Ivan Potančok, Vibration)
8 min. čítanie

Online lead generation v B2B. Nemusí to skončiť pri vyplnenom formulári (Ivan Potančok, Vibration)

B2B e-shopy a portály celkovo fungujú trošku rozdielne, ako klasické B2C shopy. Vyladená UI, jednoduché ovládanie a super konfigurátor sú len zlomkom súboru prvkov, ktoré by ste mali mať pre maximalizované zbieranie leadov. Ako dokážu dobré konfigurátori zlepšiť konverzný pomer, či má výhodu integrovaný CRM systém a prečo je vhodné mať pri podrobných formulároch nejaký […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+