|
1 min. čítanie

Majú sa marketéri báť AI a automatizácie? Máme tu úsvit úpadku marketingu, ako sme ho poznali doteraz?

So šéfom a zakladateľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom, sme sa v tomto rozhovore rozprávali o budúcnosti automatizácie a umelej inteligencie (AI) v digitálnom biznise a o tom, ako môže tento pokrok už čoskoro zmeniť prácu marketérov vo všeobecnosti. Môžu tieto trendy ohroziť živobytie copywriterov alebo grafikov?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Majú sa marketéri báť AI a automatizácie? Máme tu úsvit úpadku marketingu, ako sme ho poznali doteraz?
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 02:00 Čo je ChatGPT a čo takéto nástroje dokážu priniesť nielen do marketingu?
  • 06:09 Je možné vidieť pridanú hodnotu skutočného človeka v marketingových textoch?
  • 07:48 Prinesie umelá inteligencia koniec klasických živých chatov a chatbotov?
  • 10:48 Ako bude fungovať vyhľadávač Bing s umelou inteligenciou?
  • 12:42 Prečo by sme s umelou inteligenciou mali komunikovať slušne a zdvorilo?
  • 14:41 Aký je prínos umelej inteligencie pre grafický dizajn?
  • 17:19 Nahradí umelá inteligencia práca copywriterov a grafikov?
  • 19:32 Ktoré nové pracovné pozície umelá inteligencia v marketingu vytvorí?
  • 23:03 Ako tieto trendy môžu ovplyvňovať vzdelávanie?
  • 27:54 Dokáže umelá inteligencia samostatne vytvoriť celú marketingovú kampaň?
  • 30:27 Je alebo nie je človek nahraditeľný umelou inteligenciou?
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť „weby pre klientov“ je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby „popadali“. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii „IT project Manager“, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho „mikromanažmentu“. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 „Done is better than perfect“ 👍 „Nestrelíš, nedáš gól“ 👍 „Aj pád na hubu je krok vpred“ 👍 „Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať“ Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do „strieľania“ a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako vie možnosť nakúpiť “na splátky” zvýšiť konverzný pomer e-shopu? (Lukáš Okál, Tatra banka)
5 min. čítanie

Ako vie možnosť nakúpiť “na splátky” zvýšiť konverzný pomer e-shopu? (Lukáš Okál, Tatra banka)

Ako by vyzeral váš e-shop, keby ste zákazníkovi ponúkli bicykel za 4 000 € na splátky v jedinom kliknutí, peniaze mali na účte hneď a ešte na tom sami zarábali? V najnovšom rozhovore rozoberáme bránu  tatrapay+, ktorá schváli úver do 40 000 € za pár sekúnd, pošle celú sumu obchodníkovi bez rizika a chystá aj […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Ako využiť influencerov vo svoj prospech po vzore GymBeamu? (Juraj Kruželák, GymBeam)
8 min. čítanie

Ako využiť influencerov vo svoj prospech po vzore GymBeamu? (Juraj Kruželák, GymBeam)

Ako vyzerá influencer marketing, keď sa robí poriadne? V tomto rozhovore sa dozviete, ako značka GymBeam buduje dlhodobé vzťahy s influencermi, prečo nezačínajú spolupráce cez agentúry a čo všetko musia interné tímy zvládnuť pri správe 500+ influencerov na 15 trhoch. Odhalíte rozdiel medzi výkonnostnými a brandovými influencermi, uvidíte, ako sa dá cez mikroinfluencerov prepracovať k […]

Adriana Hurbych Adriana Hurbych
👩‍🍼 | (ex)CMO @ Footshop & Queens, (ex)CMO @ EYERIM
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+