Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Prešov
7. Marec udalosť už prebehla
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
1 min. čítanie

Majú sa marketéri báť AI a automatizácie? Máme tu úsvit úpadku marketingu, ako sme ho poznali doteraz?

So šéfom a zakladateľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom, sme sa v tomto rozhovore rozprávali o budúcnosti automatizácie a umelej inteligencie (AI) v digitálnom biznise a o tom, ako môže tento pokrok už čoskoro zmeniť prácu marketérov vo všeobecnosti. Môžu tieto trendy ohroziť živobytie copywriterov alebo grafikov?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 02:00 Čo je ChatGPT a čo takéto nástroje dokážu priniesť nielen do marketingu?
  • 06:09 Je možné vidieť pridanú hodnotu skutočného človeka v marketingových textoch?
  • 07:48 Prinesie umelá inteligencia koniec klasických živých chatov a chatbotov?
  • 10:48 Ako bude fungovať vyhľadávač Bing s umelou inteligenciou?
  • 12:42 Prečo by sme s umelou inteligenciou mali komunikovať slušne a zdvorilo?
  • 14:41 Aký je prínos umelej inteligencie pre grafický dizajn?
  • 17:19 Nahradí umelá inteligencia práca copywriterov a grafikov?
  • 19:32 Ktoré nové pracovné pozície umelá inteligencia v marketingu vytvorí?
  • 23:03 Ako tieto trendy môžu ovplyvňovať vzdelávanie?
  • 27:54 Dokáže umelá inteligencia samostatne vytvoriť celú marketingovú kampaň?
  • 30:27 Je alebo nie je človek nahraditeľný umelou inteligenciou?
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako dokáže GymBeam z Košíc hajrovať najlepších ľudí zo Slovenska aj Česka? (Michaela Čižmárová – GymBeam)
1 min. čítanie

Ako dokáže GymBeam z Košíc hajrovať najlepších ľudí zo Slovenska aj Česka? (Michaela Čižmárová – GymBeam)

GymBeam figuruje v našich správach pomerne často, najmä vďaka skvelým e-commerce výsledkom či novinkám, ktoré pre trh prinášajú. Tentokrát sme sa však pozreli na zúbok téme náboru nových ľudí. Ako vyzerá agenda HR manažéra, koľko ľudí sa do GymBeam priemerne hlási a čo sú najväčšie benefity poskytovania práce z akéhokoľvek miesta nám v štúdiu Ecommerce […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Milióny návštev zo SEO mesačne? Alebo ako viesť SEO tím… (Janko Januška, Spotibo)
1 min. čítanie

Milióny návštev zo SEO mesačne? Alebo ako viesť SEO tím… (Janko Januška, Spotibo)

SEO je disciplína, ktorá sa z vonkajšieho pohľadu až tak veľmi nemení. Najmä teda v porovnaní s inými online nástrojmi. Janko Januška vedie tím 9 ľudí v agentúre Spotibo, ktorí by mohli byť freelanceri, ale nie sú. Ako ich dokáže udržať u seba, či sa oplatí vzdelávať ľudí v agentúre, a kedy by ste mali […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+