1 min. čítanie

Majú sa marketéri báť AI a automatizácie? Máme tu úsvit úpadku marketingu, ako sme ho poznali doteraz?

So šéfom a zakladateľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom, sme sa v tomto rozhovore rozprávali o budúcnosti automatizácie a umelej inteligencie (AI) v digitálnom biznise a o tom, ako môže tento pokrok už čoskoro zmeniť prácu marketérov vo všeobecnosti. Môžu tieto trendy ohroziť živobytie copywriterov alebo grafikov?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 02:00 Čo je ChatGPT a čo takéto nástroje dokážu priniesť nielen do marketingu?
  • 06:09 Je možné vidieť pridanú hodnotu skutočného človeka v marketingových textoch?
  • 07:48 Prinesie umelá inteligencia koniec klasických živých chatov a chatbotov?
  • 10:48 Ako bude fungovať vyhľadávač Bing s umelou inteligenciou?
  • 12:42 Prečo by sme s umelou inteligenciou mali komunikovať slušne a zdvorilo?
  • 14:41 Aký je prínos umelej inteligencie pre grafický dizajn?
  • 17:19 Nahradí umelá inteligencia práca copywriterov a grafikov?
  • 19:32 Ktoré nové pracovné pozície umelá inteligencia v marketingu vytvorí?
  • 23:03 Ako tieto trendy môžu ovplyvňovať vzdelávanie?
  • 27:54 Dokáže umelá inteligencia samostatne vytvoriť celú marketingovú kampaň?
  • 30:27 Je alebo nie je človek nahraditeľný umelou inteligenciou?
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vypli sme influencerov a nič sa nestalo (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)
1 min. čítanie

Vypli sme influencerov a nič sa nestalo (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)

Využívanie Influencerov v poslednom období dostáva jednu ranu za druhou. Niet sa čomu čudovať. Vysoké ceny za spolupráce, vlažné vzťahy k prezentovaným produktom či službám a prílišná saturácia sponzorovaných príspevkov sú azda najväčšími výkričníkmi z pohľadu značiek. Či sú influenceri vhodní pre každú značku, ako fungujú krátkodobé kampane oproti dlhodobým a kam smeruje celé toto […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Pilotovaný prechod na Shoptet ako riešenie pre malých aj veľkých (Martin Murza, Murza)
1 min. čítanie

Pilotovaný prechod na Shoptet ako riešenie pre malých aj veľkých (Martin Murza, Murza)

Na trhu je množstvo krabicových riešení, či webov na mieru. Shoptet patri medzi tie najrozšírenejšie. Práve vďaka dobrej podpore, jednoduchej ovládateľnosti a iným benefitom ľudia predchádzajú na túto platformu. Z akých riešení e-shopy najčastejšie prechádzajú na Shoptet, či sú vhodní aj pre B2B segment a ako vám v tomto celom vie pomôcť agentúra nám v […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+