2 min. čítanie

Dátová hygiena: Ako vyťažiť z dát čo najviac pre vaše podnikanie (Daniar Rusnák a Lukáš Bihary, Datacop)

Daniar Rusnák a Lukáš Bihary spoluzaložili digitálnu agentúru growth hackerov Datacop. Ich misiou je aplikovať stratégie digitálnych gigantov ako Amazon, Netflix či Google pre stredne veľké digitálne firmy. Datacop sídli v Bratislave a venuje sa klientom zo Slovenska, Veľkej Británie aj Spojených štátov amerických.

Rozprávali sme sa predovšetkým na tému “dátovej hygieny” a o tom, ako by mali ecommerce spoločnosti k dátam pristupovať, ako by s nimi mali pracovať a vyhodnocovať ich. Okrem toho sa dozvieme aj niekoľko odporúčaní pre začínajúce alebo menšie firmy.

   

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:39 Kto sú Daniar a Lukáš a aký je ich príbeh?
  • 02:56 Čomu presne sa venuje digitálna agentúra Datacop?
  • 06:15 Na akých systémoch pracujú a kto sú ich klienti?
  • 08:57 S akými typmi dát prichádzajú do kontaktu firmy, s ktorými pracujú?
  • 12:08 Ktoré dáta sú pre eshopy absolútne nevyhnutné?
  • 15:50 Čím sa riadiť pri práci s dátami?
  • 16:55 Aké sú špecifiká pri práci s GDPR dátami na Slovensku, vo Veľkej Británii a v USA?
  • 20:57 Na čo všetko sa dajú zozbierané dáta využiť?
  • 24:06 O čom je proaktívne kontaktovanie potenciálnych zákazníkov?
  • 27:32 Koľko vecí ich v súčasnosti ešte s dátami dokáže prekvapiť?
  • 32:24 S čím konkrétne za nimi chodia klienti a čo im navrhujú?
  • 34:05 Aké sú štandardné prípady využitia dát u eshopov?
  • 37:02 Čo sú základy, ktoré by eshopári mali robiť minimálne?


Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako postaviť performance oddelenie, ktoré doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)
1 min. čítanie

Ako postaviť performance oddelenie, ktoré doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)

Večný boj medzi tým, či mať interný tím, agentúru, alebo nebodaj sa spoliehať na freelancera, je stále v kurze. Každá z menovaných možností má svoje výhody aj nevýhody. Ako zákazník by ste si mali vedieť vyhodnotiť, čo sa vám najviac oplatí a samozrejme aj trošku tejto práci rozumieť, pokiaľ nechcete zostať oklamaní… Kedy je vhodné […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)
1 min. čítanie

Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)

Čakanie na správny moment nie je v prípade expanzie až tak na mieste. Pokiaľ máte e-shop a vidíte v tom pridanú hodnotu, rozhodne by ste do toho mali ísť. Vie to priniesť obrovský obchodný potenciál a množstvo ďalších benefitov. Či je český trh vždy ideálna voľba pre expanziu, ako by mal prebiehať celý proces a […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+