2 min. čítanie

Dátová hygiena: Ako vyťažiť z dát čo najviac pre vaše podnikanie (Daniar Rusnák a Lukáš Bihary, Datacop)

Daniar Rusnák a Lukáš Bihary spoluzaložili digitálnu agentúru growth hackerov Datacop. Ich misiou je aplikovať stratégie digitálnych gigantov ako Amazon, Netflix či Google pre stredne veľké digitálne firmy. Datacop sídli v Bratislave a venuje sa klientom zo Slovenska, Veľkej Británie aj Spojených štátov amerických.

|

Rozprávali sme sa predovšetkým na tému “dátovej hygieny” a o tom, ako by mali ecommerce spoločnosti k dátam pristupovať, ako by s nimi mali pracovať a vyhodnocovať ich. Okrem toho sa dozvieme aj niekoľko odporúčaní pre začínajúce alebo menšie firmy.

   

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:39 Kto sú Daniar a Lukáš a aký je ich príbeh?
  • 02:56 Čomu presne sa venuje digitálna agentúra Datacop?
  • 06:15 Na akých systémoch pracujú a kto sú ich klienti?
  • 08:57 S akými typmi dát prichádzajú do kontaktu firmy, s ktorými pracujú?
  • 12:08 Ktoré dáta sú pre eshopy absolútne nevyhnutné?
  • 15:50 Čím sa riadiť pri práci s dátami?
  • 16:55 Aké sú špecifiká pri práci s GDPR dátami na Slovensku, vo Veľkej Británii a v USA?
  • 20:57 Na čo všetko sa dajú zozbierané dáta využiť?
  • 24:06 O čom je proaktívne kontaktovanie potenciálnych zákazníkov?
  • 27:32 Koľko vecí ich v súčasnosti ešte s dátami dokáže prekvapiť?
  • 32:24 S čím konkrétne za nimi chodia klienti a čo im navrhujú?
  • 34:05 Aké sú štandardné prípady využitia dát u eshopov?
  • 37:02 Čo sú základy, ktoré by eshopári mali robiť minimálne?


Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Nová doba copywritingu. Sú 4 € za normostranu v dobe AI veľa? (Daniel Výcha, Coolwriters)
7 min. čítanie

Nová doba copywritingu. Sú 4 € za normostranu v dobe AI veľa? (Daniel Výcha, Coolwriters)

Umelá inteligencia prišla ako veľkí voda a viacero marketingových pracovníkov sa chytalo za hlavu, čo bude s ich prácou. Veď vygenerovať dnes text akejkoľvek dĺžky zaberie nanajvýš pár sekúnd. Ale v konečnom dôsledku ide taktiež o kvalitu textu, čo zatiaľ AI nezvládne na takej úrovni, aby to bolo na mieru klientovi. Či berú copywriteri AI […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Online lead generation v B2B. Nemusí to skončiť pri vyplnenom formulári (Ivan Potančok, Vibration)
8 min. čítanie

Online lead generation v B2B. Nemusí to skončiť pri vyplnenom formulári (Ivan Potančok, Vibration)

B2B e-shopy a portály celkovo fungujú trošku rozdielne, ako klasické B2C shopy. Vyladená UI, jednoduché ovládanie a super konfigurátor sú len zlomkom súboru prvkov, ktoré by ste mali mať pre maximalizované zbieranie leadov. Ako dokážu dobré konfigurátori zlepšiť konverzný pomer, či má výhodu integrovaný CRM systém a prečo je vhodné mať pri podrobných formulároch nejaký […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+