2 min. čítanie

Dátová hygiena: Ako vyťažiť z dát čo najviac pre vaše podnikanie (Daniar Rusnák a Lukáš Bihary, Datacop)

Daniar Rusnák a Lukáš Bihary spoluzaložili digitálnu agentúru growth hackerov Datacop. Ich misiou je aplikovať stratégie digitálnych gigantov ako Amazon, Netflix či Google pre stredne veľké digitálne firmy. Datacop sídli v Bratislave a venuje sa klientom zo Slovenska, Veľkej Británie aj Spojených štátov amerických.

|

Rozprávali sme sa predovšetkým na tému “dátovej hygieny” a o tom, ako by mali ecommerce spoločnosti k dátam pristupovať, ako by s nimi mali pracovať a vyhodnocovať ich. Okrem toho sa dozvieme aj niekoľko odporúčaní pre začínajúce alebo menšie firmy.

   

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:39 Kto sú Daniar a Lukáš a aký je ich príbeh?
  • 02:56 Čomu presne sa venuje digitálna agentúra Datacop?
  • 06:15 Na akých systémoch pracujú a kto sú ich klienti?
  • 08:57 S akými typmi dát prichádzajú do kontaktu firmy, s ktorými pracujú?
  • 12:08 Ktoré dáta sú pre eshopy absolútne nevyhnutné?
  • 15:50 Čím sa riadiť pri práci s dátami?
  • 16:55 Aké sú špecifiká pri práci s GDPR dátami na Slovensku, vo Veľkej Británii a v USA?
  • 20:57 Na čo všetko sa dajú zozbierané dáta využiť?
  • 24:06 O čom je proaktívne kontaktovanie potenciálnych zákazníkov?
  • 27:32 Koľko vecí ich v súčasnosti ešte s dátami dokáže prekvapiť?
  • 32:24 S čím konkrétne za nimi chodia klienti a čo im navrhujú?
  • 34:05 Aké sú štandardné prípady využitia dát u eshopov?
  • 37:02 Čo sú základy, ktoré by eshopári mali robiť minimálne?


Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako efektívne vyberať dodávateľov pre e-shop? Férový tender v e-commerce (Libor Toporcer, Invelity)
1 min. čítanie

Ako efektívne vyberať dodávateľov pre e-shop? Férový tender v e-commerce (Libor Toporcer, Invelity)

Na Slovensku nie je príliš zvykom pri výbere dodávateľa využívať tendre. A keď už, nemá to správu formu, rozsah, či vyhodnotenie. Aby to malo zmysel pre všetky zúčastnené stany, ADMA vytvorila Férový tender kde nájdete všetko potrebné, aby ste na nič nezabudli. Ako teda prebieha celý proces, či je v poriadku prizvať si aj externých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Ako sa stať a byť dobrým PPC managerom v dobe AI? (Martin Bulák, Boosters)
1 min. čítanie

Ako sa stať a byť dobrým PPC managerom v dobe AI? (Martin Bulák, Boosters)

Práca PPC človeka sa za posledné obdobie extrémne zmenila. Už to nie je len o vyklikávaní kampaní, hľadaní kľúčových slov, longtailov, mikro cielení… Umelá inteligencia spravila svoju prácu aj tu, a pokiaľ nie je človek dostatočne kreatívny, konkurencia ho ľahko pohltí. Ako sa zmenila práca PPCčkara, prečo by mal človek chcieť vôbec robiť túto prácu […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+