2 min. čítanie

Cvičenie online s tisícami platiacich zákazníkov (Peter Švaral, Fitshaker)

Peter Švaral prevádzkuje Fitshaker. Je to služba, ktorá pomáha ženám zdravo sa stravovať a cvičiť v pohodlí domova. Majú aj vlastné produkty, knižky, diáre a pod. Bavili sme sa o tom ako ich služba funguje, aké majú náklady, čo im robí problémy, ako funguje ich marketing a na čom zarábajú.

|

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:55 či jeho firma funguje autonómne a môže odísť na dovolenku bez toho aby musel zapnúť počitač, koľko ľudí je uňho v tíme;
  • 4:00 ako nahrávajú videá, čo im priniesla spolupráca so Zorou Czoborovou, akých ďalších influencerov zapojili do projektu;
  • 6:18 prečo si vybrali WordPress ako platformu a s akými technickými problémami sa stretli, na akom hostingu a serveroch momentálne fungujú;
  • 11:00 čo robí gro príjmov jeho firmy, nad akými produktami uvažuje do budúcnosti;
  • 15:00 akú majú stratégiu distribúcie kníh;
  • 17:40 aký marketingový kanál im najlepšie funguje na zháňanie predplatiteľov, ako si rozdeľujú rozpočet;
  • 19:46 či sa im zvyšuje direct a povedomie o značke
  • 20:44 čo im funguje na konvertovanie neplatiaceho zákazníka na platiaceho;
  • 22:37 čo sa stalo, keď sa im pokazila platobná brána;
  • 25:35 koľko percent z ich platiacich zákazníkov tvoria Česi;
  • 27:13 prečo vlastne začali robiť celý tento projekt.
Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Nová doba copywritingu. Sú 4 € za normostranu v dobe AI veľa? (Daniel Výcha, Coolwriters)
7 min. čítanie

Nová doba copywritingu. Sú 4 € za normostranu v dobe AI veľa? (Daniel Výcha, Coolwriters)

Umelá inteligencia prišla ako veľkí voda a viacero marketingových pracovníkov sa chytalo za hlavu, čo bude s ich prácou. Veď vygenerovať dnes text akejkoľvek dĺžky zaberie nanajvýš pár sekúnd. Ale v konečnom dôsledku ide taktiež o kvalitu textu, čo zatiaľ AI nezvládne na takej úrovni, aby to bolo na mieru klientovi. Či berú copywriteri AI […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Online lead generation v B2B. Nemusí to skončiť pri vyplnenom formulári (Ivan Potančok, Vibration)
8 min. čítanie

Online lead generation v B2B. Nemusí to skončiť pri vyplnenom formulári (Ivan Potančok, Vibration)

B2B e-shopy a portály celkovo fungujú trošku rozdielne, ako klasické B2C shopy. Vyladená UI, jednoduché ovládanie a super konfigurátor sú len zlomkom súboru prvkov, ktoré by ste mali mať pre maximalizované zbieranie leadov. Ako dokážu dobré konfigurátori zlepšiť konverzný pomer, či má výhodu integrovaný CRM systém a prečo je vhodné mať pri podrobných formulároch nejaký […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+