2 min. čítanie

Cvičenie online s tisícami platiacich zákazníkov (Peter Švaral, Fitshaker)

Peter Švaral prevádzkuje Fitshaker. Je to služba, ktorá pomáha ženám zdravo sa stravovať a cvičiť v pohodlí domova. Majú aj vlastné produkty, knižky, diáre a pod. Bavili sme sa o tom ako ich služba funguje, aké majú náklady, čo im robí problémy, ako funguje ich marketing a na čom zarábajú.

|

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:55 či jeho firma funguje autonómne a môže odísť na dovolenku bez toho aby musel zapnúť počitač, koľko ľudí je uňho v tíme;
  • 4:00 ako nahrávajú videá, čo im priniesla spolupráca so Zorou Czoborovou, akých ďalších influencerov zapojili do projektu;
  • 6:18 prečo si vybrali WordPress ako platformu a s akými technickými problémami sa stretli, na akom hostingu a serveroch momentálne fungujú;
  • 11:00 čo robí gro príjmov jeho firmy, nad akými produktami uvažuje do budúcnosti;
  • 15:00 akú majú stratégiu distribúcie kníh;
  • 17:40 aký marketingový kanál im najlepšie funguje na zháňanie predplatiteľov, ako si rozdeľujú rozpočet;
  • 19:46 či sa im zvyšuje direct a povedomie o značke
  • 20:44 čo im funguje na konvertovanie neplatiaceho zákazníka na platiaceho;
  • 22:37 čo sa stalo, keď sa im pokazila platobná brána;
  • 25:35 koľko percent z ich platiacich zákazníkov tvoria Česi;
  • 27:13 prečo vlastne začali robiť celý tento projekt.
Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako efektívne vyberať dodávateľov pre e-shop? Férový tender v e-commerce (Libor Toporcer, Invelity)
1 min. čítanie

Ako efektívne vyberať dodávateľov pre e-shop? Férový tender v e-commerce (Libor Toporcer, Invelity)

Na Slovensku nie je príliš zvykom pri výbere dodávateľa využívať tendre. A keď už, nemá to správu formu, rozsah, či vyhodnotenie. Aby to malo zmysel pre všetky zúčastnené stany, ADMA vytvorila Férový tender kde nájdete všetko potrebné, aby ste na nič nezabudli. Ako teda prebieha celý proces, či je v poriadku prizvať si aj externých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Ako sa stať a byť dobrým PPC managerom v dobe AI? (Martin Bulák, Boosters)
1 min. čítanie

Ako sa stať a byť dobrým PPC managerom v dobe AI? (Martin Bulák, Boosters)

Práca PPC človeka sa za posledné obdobie extrémne zmenila. Už to nie je len o vyklikávaní kampaní, hľadaní kľúčových slov, longtailov, mikro cielení… Umelá inteligencia spravila svoju prácu aj tu, a pokiaľ nie je človek dostatočne kreatívny, konkurencia ho ľahko pohltí. Ako sa zmenila práca PPCčkara, prečo by mal človek chcieť vôbec robiť túto prácu […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+